2019-11-03, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvittne
Dags att säga vem det är kanske ?

Flamur=flaggan alban tidigare bosatt i Malmö flyttade till Holland/Rotterdam
Dani judens sa kallade narco kompanjon
Kan nog stämma. Killen träffa en tjej där borta, hennes släkt e jätte stora inom hash handeln, så där han har fått statusen till det, har hört med att han skickar in till Sverige det mesta nu för tiden och många samarbetar med honom, han va kompanjon och barndomsvän med tame* och rånar ligan i dk, förut, han blev misstänkt för en stor last hash o flydde landet för många år se. , där senare han hitta den nu tjejen han har och fick statusen han är i nu, kan va bra o fly landet ibland turen kan komma!
Citera
2019-11-03, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Hm, vittnena utanför Galaxy, beskriver inte Mekky- little boy, som en hårdkokt kille.
Han sprang runt och skrek, o var helt hjälplös tills Mirza kom glidande o plockade upp honom.
Vittnena var många, och lillen Mekky var gnyende som en bebis.

Ja det stämmer. Han sprang omkring som en liten fjolla. Försökte knappast skydda sina kompisar inte ens Omar el Ahmed el vad han nu hette. Han såg ut som ett litet barn.
Senast redigerad av arcenciels 2019-11-03 kl. 11:27.
Citera
2019-11-03, 11:20
Citat:
Ursprungligen postat av abozzza
Ibbe ibz som han kallas, där har du ett kräk av hög kaliber. Spelar tuff säljer kokain och hasch, utnyttjar småflickor. I samma veva så tjallar han för polisen. Fick mig ett gott skratt när jag läste om honom på Sydsvenskan när han köpte falafel till fattiga. Alla idioter höjde honom till skyarna utan att veta att falaflarna var köpta för kokain pengar...

Aaa världens största pajas kommer ihåg när han gick med i gänget Outlaws också hahahah riktigt fjant den dära tjockisen. Lavettad av många. Han umgicks väldigt mycket med milos markovic som torskade för taximordet på hadrous den i fosie. Dom två umgicks varje dag o ibbe använde hans lägenhet till stasha och dela upp sin kokain.
Citera
2019-11-03, 11:21
Citat:
Ursprungligen postat av Madingo
Kan nog stämma. Killen träffa en tjej där borta, hennes släkt e jätte stora inom hash handeln, så där han har fått statusen till det, har hört med att han skickar in till Sverige det mesta nu för tiden och många samarbetar med honom, han va kompanjon och barndomsvän med tame* och rånar ligan i dk, förut, han blev misstänkt för en stor last hash o flydde landet för många år se. , där senare han hitta den nu tjejen han har och fick statusen han är i nu, kan va bra o fly landet ibland turen kan komma!

Dani jude har direkt kontakt med italienska maffian
Citera
2019-11-03, 11:27
Citat:
Ursprungligen postat av mexicomuren
Tramsigkille har inte hängt med. Sluta tramsa dig och uppdatera dig din nolla. Min vän från Malmö skrattade ihjäl sig när jag frågade om m falangen och dani juden samarbetar.

Det jag vet av min egen logik är att Amir kommer ta över alla. precis allt. För dem pungkulorna han har som 20 åring har inte alla dom ni nämnt här tillsammans.
Amir är född 97.

Och klart Dani jude rensar och gör polisens jobb... han samarbetar ju med polisen.

Sen fattar jag inte varför det är okej när dani juden ligger bakom massa skjutningar och mord.... men när amir mekky gör det så är det inte ok. Bevis på att folk är riktigt avundsjuka och rädda för amir mekky.

Amir Mekky är one of a kind. punkt slut.
Killen är född 97 och han knullar 80 talisternas mammor. ligger redan bakom stor dåd i spanien osv.
Det bästa av allt... han är palestinier.
Så fortsätt hata på han... han är kungen.. född 1997... helt otroligt alltså. RESPEKT. Han är ett fenomen. Länge leve Amir Mekky.

Vem sa något om samarbeta? Han fråga om M och dani stod nära varandra? Jag sa att dom e barndomsvänner vilket dom är, då jag själv vet det personligen. Jag går bara ut med 100%ig fakta. Mekky blev stor men fallerar lika snabbt nu
Citera
2019-11-03, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Hahahaha inte Vad jag vet, han jobbar från Spanien mest men Holland med, ibland köper han av snorungar grejer när han har torka italienska maffian e lite och över driva, då skulle han fyllt hela Sverige med grejer och inte behövt gå köpa ibland en kasse vit här o där av små aktörer när det är torka, men visst vill du tro det så gör det! Att han kanske känner någon är inte omöjligt men inget mer en så
Citera
2019-11-03, 11:34
Medlem
Citat:
Dani jude är min idol just nu.Mycket smartare än alla små stollar som springer runt med vapen och leker scarface. Vad ska man säga? De stora namnen nämns inte, samma som med den här Siriwan i Sthlm. Alla i tråden helt tysta men det skickas pm till höger och vänster. Journalisterna i trådarna jobbar hårt via pm. Tänk på det, får ni pm från personer kan ni själva bestämma vad som är sant och inte för det kommer hamna i tidningen sedan.
Citera
2019-11-03, 11:41
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mexicomuren
Tramsigkille har inte hängt med. Sluta tramsa dig och uppdatera dig din nolla. Min vän från Malmö skrattade ihjäl sig när jag frågade om m falangen och dani juden samarbetar.

Det jag vet av min egen logik är att Amir kommer ta över alla. precis allt. För dem pungkulorna han har som 20 åring har inte alla dom ni nämnt här tillsammans.
Amir är född 97.

Och klart Dani jude rensar och gör polisens jobb... han samarbetar ju med polisen.

Sen fattar jag inte varför det är okej när dani juden ligger bakom massa skjutningar och mord.... men när amir mekky gör det så är det inte ok. Bevis på att folk är riktigt avundsjuka och rädda för amir mekky.

Amir Mekky är one of a kind. punkt slut.
Killen är född 97 och han knullar 80 talisternas mammor. ligger redan bakom stor dåd i spanien osv.
Det bästa av allt... han är palestinier.
Så fortsätt hata på han... han är kungen.. född 1997... helt otroligt alltså. RESPEKT. Han är ett fenomen. Länge leve Amir Mekky.

Nivå på tråden för helvete? Höj nivån?

Moderator. Rensa tråden från fjortisar med wannabe glorifiering av kriminellt slödder med upplåst ego och psykopati. Dessa as har alltid varit, och kommer alltid att vara enormt stora förlorare.

Förresten vad är det som är så jävla bra med att han är Palestinier? Nämn något positivt med att komma från Palestina?
Citera
2019-11-03, 12:24
Citat:
Ursprungligen postat av Madingo
Hahahaha inte Vad jag vet, han jobbar från Spanien mest men Holland med, ibland köper han av snorungar grejer när han har torka italienska maffian e lite och över driva, då skulle han fyllt hela Sverige med grejer och inte behövt gå köpa ibland en kasse vit här o där av små aktörer när det är torka, men visst vill du tro det så gör det! Att han kanske känner någon är inte omöjligt men inget mer en så

Jag vet jo personligen att han har kontakt med den riktiga italienska maffian, hahah kasse hit o dit? Killen hämtar 100tals kassar när han hämtar, märks du lever på nätet och har ingen insyn i verkligheten. Dani sitter på hundratals miljoner grabben. Dani är en av dom större aktörerna i europa tack vare sitt kontakt nätverk han har byggt upp genom att alltid vara korrekt men fuckar man med han så slår han ut dig omedelbart. Han är bland dom sista på denna jord jag hade velat få emot mig, killen har så sjukt stor makt med dom pengarna han sitter med så tror inte du kan förstå. Han gör precis som han vill och känner för, men han är alltid korrekt och ärlig. Knullar man dani knullar han dig x100. Han är ingen lek, han är verklighet. Alltid haft stor respekt för honom sedan way back in days för jag vet hur han fungerar och att han alltid kört raka rör. Men som sagt trampar man på hans tår så tar han hela din fot.
Citera
2019-11-03, 12:41
Medlem
Citat:
Aaa världens största pajas kommer ihåg när han gick med i gänget Outlaws också hahahah riktigt fjant den dära tjockisen. Lavettad av många. Han umgicks väldigt mycket med milos markovic som torskade för taximordet på hadrous den i fosie. Dom två umgicks varje dag o ibbe använde hans lägenhet till stasha och dela upp sin kokain.

Det verkar bara gå utför för alla han umgås med. Det började med Mauricio marre. Ibbe har mångas missöden på sitt samvete. Hoppas att han torskar dit för colat som du nämnde.
Citera
2019-11-03, 12:50
Medlem
Citat:
Jag vet jo personligen att han har kontakt med den riktiga italienska maffian, hahah kasse hit o dit? Killen hämtar 100tals kassar när han hämtar, märks du lever på nätet och har ingen insyn i verkligheten. Dani sitter på hundratals miljoner grabben. Dani är en av dom större aktörerna i europa tack vare sitt kontakt nätverk han har byggt upp genom att alltid vara korrekt men fuckar man med han så slår han ut dig omedelbart. Han är bland dom sista på denna jord jag hade velat få emot mig, killen har så sjukt stor makt med dom pengarna han sitter med så tror inte du kan förstå. Han gör precis som han vill och känner för, men han är alltid korrekt och ärlig. Knullar man dani knullar han dig x100. Han är ingen lek, han är verklighet. Alltid haft stor respekt för honom sedan way back in days för jag vet hur han fungerar och att han alltid kört raka rör. Men som sagt trampar man på hans tår så tar han hela din fot.

Det är danis farbror som introducera honom för det vita pulvret. Sen har han byggt vidare därifrån. Jag minns när Dani gick på Dammfriskolan, snodde mobiler och skor. Vill inte försköna hans kriminalitet men killen har verkligen jobbat sig upp och jag håller med dig. Han har ett stort förtroendekapital hos dem större lirarna och han håller sin krets liten. Dem han jobbar med har varit hans vänner sedan barnsben. Jag minns när hans langare åkte dit med hans grejer, han väntade på dem efter deras volta, skickade pengar o bjöd på resor osv.

Araberna hade bötat sina langare direkt och försökt få dem mördade. Helt annan liga.

Men han har psykiska problem och mår inte särskilt bra. Den kriminella livsstilen är inte för alla. Ett tag var han rätt nere i kolat.

Han har aldrig pressat någon eller mördad någon över skitsaker. Utan som du säger. Går man mot honom så går han loss. Han har ekonomiska muskler som väldigt få. Men jag är tveksam till att han sitter på flera 100 miljoner. Utan tror snarare på runt 20-30 mille Max.

Det kostar att driva en organisation
Citera
2019-11-03, 12:59
Medlem
Citat:
Vem sa något om samarbeta? Han fråga om M och dani stod nära varandra? Jag sa att dom e barndomsvänner vilket dom är, då jag själv vet det personligen. Jag går bara ut med 100%ig fakta. Mekky blev stor men fallerar lika snabbt nu

Mekky fick rykte snabbt för att han var våldsam och gick all in. Ingen heder i det alls. Det Dani har byggt upp är likt ett bolag som är svårt att ta ner.

Vem har mekky nu? Han är en kille som betta allt på rött och fick lite tur. Han har lämnat efter sig ett spår av död och misär. Alla hans killar är döda eller inlåsta. Samt om han nu klarar sig från fängelse eller döden så är han stämplad för gott. Ingen kommer vilja jobba med honom eller gå nära honom. För polisen kommer aldrig släppa honom.

Inte för att jämföra, men kolla på Jonas Falk, blev totalt förnedrad av staten, och än till idag så blir han det. Poliser griper honom och förnedrar honom gång på gång.

Varför? Jo för att han började synas o började flasha för mycket. Precis som alla blattar i stan. Går runt med parajumpers falska klockor och beggade prestanda bilar som är köpta på kredit. Allt handlar om flash och att synas. Dem smarta är få för att dem går under radarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in