Citat:
Ursprungligen postat av
Tramsigkille
Jag vet jo personligen att han har kontakt med den riktiga italienska maffian, hahah kasse hit o dit? Killen hämtar 100tals kassar när han hämtar, märks du lever på nätet och har ingen insyn i verkligheten. Dani sitter på hundratals miljoner grabben. Dani är en av dom större aktörerna i europa tack vare sitt kontakt nätverk han har byggt upp genom att alltid vara korrekt men fuckar man med han så slår han ut dig omedelbart. Han är bland dom sista på denna jord jag hade velat få emot mig, killen har så sjukt stor makt med dom pengarna han sitter med så tror inte du kan förstå. Han gör precis som han vill och känner för, men han är alltid korrekt och ärlig. Knullar man dani knullar han dig x100. Han är ingen lek, han är verklighet. Alltid haft stor respekt för honom sedan way back in days för jag vet hur han fungerar och att han alltid kört raka rör. Men som sagt trampar man på hans tår så tar han hela din fot.
Det är danis farbror som introducera honom för det vita pulvret. Sen har han byggt vidare därifrån. Jag minns när Dani gick på Dammfriskolan, snodde mobiler och skor. Vill inte försköna hans kriminalitet men killen har verkligen jobbat sig upp och jag håller med dig. Han har ett stort förtroendekapital hos dem större lirarna och han håller sin krets liten. Dem han jobbar med har varit hans vänner sedan barnsben. Jag minns när hans langare åkte dit med hans grejer, han väntade på dem efter deras volta, skickade pengar o bjöd på resor osv.
Araberna hade bötat sina langare direkt och försökt få dem mördade. Helt annan liga.
Men han har psykiska problem och mår inte särskilt bra. Den kriminella livsstilen är inte för alla. Ett tag var han rätt nere i kolat.
Han har aldrig pressat någon eller mördad någon över skitsaker. Utan som du säger. Går man mot honom så går han loss. Han har ekonomiska muskler som väldigt få. Men jag är tveksam till att han sitter på flera 100 miljoner. Utan tror snarare på runt 20-30 mille Max.
Det kostar att driva en organisation