2019-11-02, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abozzza
Ibbe ibz som han kallas, där har du ett kräk av hög kaliber. Spelar tuff säljer kokain och hasch, utnyttjar småflickor. I samma veva så tjallar han för polisen. Fick mig ett gott skratt när jag läste om honom på Sydsvenskan när han köpte falafel till fattiga. Alla idioter höjde honom till skyarna utan att veta att falaflarna var köpta för kokain pengar...

Torska inte hans brud? Hon jobba inom polisen?
Citera
2019-11-02, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorrozorrozorro
Torska inte hans brud? Hon jobba inom polisen?
Libanes som älskar pengar. Hon köpte en lägenhet och använde kokainpengar till kontantinsatsen. Samtidigt så jobbar hon som civilanställd hos polisen.... hon är fan värre än pedrams tjej som är sockärring.
Citera
2019-11-02, 21:03
Medlem
mexicomurens avatar
Citat:
Ingen aning.

okej.
Det sägs i malmö att dani jude sammarbetar med polis och har t. o. m mutat poliser.
Har hört att dani jude ligger på över 200 miljoner. och allt har sitt pris. även en narkotika polis. Och till er som inte tror på att polisen kan köpas i sverige.. jag tycker synd hur blåögda ni är. allt går att köpa.
Pengar talar i dagens kapitalistiska system bygge. punkt slut.
Citera
2019-11-02, 21:04
Medlem
Don't fuck whit Dane his a dengerous person but don't make a mistake and leave amir alive because his a killer
Citera
2019-11-02, 21:07
Medlem
mexicomurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorop
Don't fuck whit Dane his a dengerous person but don't make a mistake and leave amir alive because his a killer

Amir is a natural born killer. He is a risk taker.. he is young... thats why he will win this war! Belive me.
Citera
2019-11-02, 21:10
Medlem
Från Israel med andra ord
Citat:
Ursprungligen postat av mexicomuren
Tramsigkille har inte hängt med. Sluta tramsa dig och uppdatera dig din nolla. Min vän från Malmö skrattade ihjäl sig när jag frågade om m falangen och dani juden samarbetar.

Det jag vet av min egen logik är att Amir kommer ta över alla. precis allt. För dem pungkulorna han har som 20 åring har inte alla dom ni nämnt här tillsammans.
Amir är född 97.

Och klart Dani jude rensar och gör polisens jobb... han samarbetar ju med polisen.

Sen fattar jag inte varför det är okej när dani juden ligger bakom massa skjutningar och mord.... men när amir mekky gör det så är det inte ok. Bevis på att folk är riktigt avundsjuka och rädda för amir mekky.

Amir Mekky är one of a kind. punkt slut.
Killen är född 97 och han knullar 80 talisternas mammor. ligger redan bakom stor dåd i spanien osv.
Det bästa av allt... han är palestinier.
Så fortsätt hata på han... han är kungen.. född 1997... helt otroligt alltså. RESPEKT. Han är ett fenomen. Länge leve Amir Mekky.
Citera
2019-11-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abozzza
Libanes som älskar pengar. Hon köpte en lägenhet och använde kokainpengar till kontantinsatsen. Samtidigt så jobbar hon som civilanställd hos polisen.... hon är fan värre än pedrams tjej som är sockärring.
Vad heter hon?
Citera
2019-11-02, 21:30
Medlem
Citat:
Håller med. Hatten av för Amir. Han har verkligen satt skräck i en hel stad och bara 22 år gammal. Dani är dock inte ensam. Finns en annan stark aktör som jobbar med honom men som aldrig nämnts i trådarna.
OK.Vem är denna magiska man då ?
Citera
2019-11-02, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mexicomuren
Amir is a natural born killer. He is a risk taker.. he is young... thats why he will win this war! Belive me.
Hm, vittnena utanför Galaxy, beskriver inte Mekky- little boy, som en hårdkokt kille.
Han sprang runt och skrek, o var helt hjälplös tills Mirza kom glidande o plockade upp honom.
Vittnena var många, och lillen Mekky var gnyende som en bebis.
Citera
2019-11-02, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00-00
OK.Vem är denna magiska man då ?

Ingen aning det sägs att han inte jobbar ensam trodde att mexicomuren hade koll han verkar insatt
Citera
2019-11-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ingen aning det sägs att han inte jobbar ensam trodde att mexicomuren hade koll han verkar insatt

Kanske bara ett fantasifoster
Citera
2019-11-02, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Från Israel med andra ord
Nä ingen som nämnts här i tråden härstammar från Israel.
Tramsigkille är inte fr Israel.
Inte heller Dany Jude, är judisk el kommer fr Israel
han är halvt makedonier o halv svensk?
Serbiskt/makedonskt efternamn plus svenskt efternamn.
Att han vill kallas Jude kanske beror på hans dröm - att likna Jude Law?
Ingen av dessa som nämnts är alltså fr Israel.
Vanligast ursprung bland dessa är Palestina-arabisk, Marocko o Jugoslavisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in