Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
En del av mig önskar kanske att jag hade valt 1, men jag skulle utan att tveka välja 2. Som det känns nu. Har svårt att tänka mig att det ändras, men vem vet.
Inte för att jag skulle kunna få en femma i nuläget. En trea kanske.
Vad skulle du själv välja?
1. En långvarig relation, barn, familj, med en trogen, trevlig man som enligt dig är en femma.
2. Fortsätta dejta machomännen du attraheras av men som bara är ute efter sex.
Du har ju hittills vad jag förstått valt nr 2 eller hur? Den enda skillnaden mellan dig och mig här är att du kan få sex gratis med män du är attraherad av, medan jag måste betala för att få sex med kvinnor jag är attraherad av. Vi båda väljer ju alternativ 2.
Kanske kan det ge dig förståelse för mitt val.
Ja jag respekterar ditt val helt. Därför jag frågade, för att jag ville veta om det var så.
Däremot tycker jag då att du ska tänka på att det faktiskt inte handlar om kvinnorna egentligen, utan det handlar om att du inte kan få precis den nivå av utseende som du gillar, och därför väljer du bort relation/familjeliv.
Rent realistiskt så är det svårt att träffa en kvinna som har ett utseende som är så pass "perfekt" att hon kan leva av det, oavsett om det rör sig om modeller, prostitition eller annat.
Dessa kvinnor lever ju av sitt utseende och därför blir det såklart viktigt för dem att vårda det enormt mycket, viktigare än allting annat kanske.
Så, du väljer vad du vill i livet, men var försiktig med att anklaga kvinnor som grupp för att vara si eller så, då det faktiskt inte verkar vara kvinnorna som är omöjliga i ditt fall.
Jag vet inte vad jag väljer i slutändan, det får väl tiden utvisa. Kanske trillar man över ett mellanting. Eller så väljer någon mig. Det viktigaste är att man kan vara sig själv känner jag nu, och det har jag nog faktiskt aldrig riktigt känt att jag kan. Och känner man inte att man kan vara sig själv, så blir ju en relation bara till besvär egentligen.
Jag trivs dock bra själv, lite för bra. Så, vi får se..😊