Citat:
Nu är tydligen Djupfrys lite rastlös och på stridsstigen. Och tänker sig att jag är ett lämpligt byte att få igång.
Nu ska jag vara väldigt lugn och saklig.
En hora måste inte vara ointelligent. Ej heller en strippa. Däremot arbetar de antagligen med dessa ting för att de måste av någon anledning, och blir givetvis känslomässigt skadade av prostitition. De lär ju se män som pengar helt enkelt.
Angående dina uttalanden här om kvinnor och logik samt handlingskraft. Vad baserar du nu detta på?
Är det egna erfarenheter som talar?
Ja.
För egen del har jag inga bekymmer med att tänka logiskt eller att vara handlingskraftig när jag vill det. Och jag känner flera kvinnor som är likt mig i dessa avseenden.
Att sen kvinnor kanske handlar/agerar inom annat, sådant som män inte är intresserade av eller uppskattar, kan så vara, men det betyder inte att det är sämre.
Det är inte bara vad mannen tycker om saker och ting som är viktigt.
Nu ska jag vara väldigt lugn och saklig.
En hora måste inte vara ointelligent. Ej heller en strippa. Däremot arbetar de antagligen med dessa ting för att de måste av någon anledning, och blir givetvis känslomässigt skadade av prostitition. De lär ju se män som pengar helt enkelt.
Angående dina uttalanden här om kvinnor och logik samt handlingskraft. Vad baserar du nu detta på?
Är det egna erfarenheter som talar?
Ja.
För egen del har jag inga bekymmer med att tänka logiskt eller att vara handlingskraftig när jag vill det. Och jag känner flera kvinnor som är likt mig i dessa avseenden.
Att sen kvinnor kanske handlar/agerar inom annat, sådant som män inte är intresserade av eller uppskattar, kan så vara, men det betyder inte att det är sämre.
Det är inte bara vad mannen tycker om saker och ting som är viktigt.
Jag tänkte mer att du hade det lite tråkigt, det hänger regntunga moln över södra Sverige enligt väderleksrapporterna.
Så absolut, jag ville provocera dig så det blir lite fart på din blodcirkulation, och att du håller uppe kroppstemperaturen i höstrusket. Om vi nu talar om erfarenheter så har den lärt mig att kvinnor som blir lite förbannade på något sätt även ökar blodtillströmningen till vaginan. Ni blir lite till er i trosorna samtidigt som ni svär eder över era källor till irritation.
Men du förstår säkert vad som var allvar och vad som var skämt i mitt inlägg. Iaf om du nu besitter din påstådda logiska förmåga