Citat:
Ursprungligen postat av
Djupfrys
Ja, så kan det kanske vara. Men finns det något mer avtändande än ointelligents på en kvinna? Ni är ju trångsynta redan som ni är, och visar få prov på handlingskraft och logiskt tänkande. Sedan kan ni se ut som jävla pinuppor men är det tomt där i skallen, mer tomt än vad som är normalt för en kvinna, så kryper ju hela nervsystemet samman i konvulsioner och skriker att detta är inte något avelsmaterial.
Man får rysningar i hela kroppen av kvinnor som är korkade.ar.
Nu är tydligen Djupfrys lite rastlös och på stridsstigen. Och tänker sig att jag är ett lämpligt byte att få igång.
Nu ska jag vara väldigt lugn och saklig.
En hora måste inte vara ointelligent. Ej heller en strippa. Däremot arbetar de antagligen med dessa ting för att de måste av någon anledning, och blir givetvis känslomässigt skadade av prostitition. De lär ju se män som pengar helt enkelt.
Angående dina uttalanden här om kvinnor och logik samt handlingskraft. Vad baserar du nu detta på?
Är det egna erfarenheter som talar?
Ja.
För egen del har jag inga bekymmer med att tänka logiskt eller att vara handlingskraftig när jag vill det. Och jag känner flera kvinnor som är likt mig i dessa avseenden.
Att sen kvinnor kanske handlar/agerar inom annat, sådant som män inte är intresserade av eller uppskattar, kan så vara, men det betyder inte att det är sämre.
Det är inte bara vad mannen tycker om saker och ting som är viktigt.