Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Nej statistiken säger att män som är gifta lever längre. Det beror på att män som har bättre utbildning och jobb oftare är gifta.
a) Det är troligt att de männen skulle må ännu bättre om de inte hade en femoid som parasiterade på dem.
2) Det funkar inte att fantasiera om att femoiden är bättre än vad den är. Det som funkar är att titta på den objektivt och se vad den ger för fördelar vs vad den kostar.
a) För de flesta män är det en mycket dålig affär.
3) Självklart påverkas kärleken av en femoids ålder och utseende. Män älskar kroppen och utseendet inte femoiden som individ.
1) Självklart får män inte kärlek tillbaka. De flesta män kommer aldrig att få uppleva en kvinnas kärlek.
2) En kvinna som älskar en man kommer att göra saker som att betala hans räkningar, se till att han har sex med andra kvinnor, och träna hårt för att ha en snygg kropp för honom.
Jag såg för en timme sedan en äldre kvinna och man som gick hand i hand och verkade gilla varandra.
Så män får kärlek från kvinnor.
Vad som händer om män går till prostituerade är att de löper större risk för att bli ensamma och ensamhet är dåligt mycket dåligt. Det är bättre att vara ihop med en kvinna utan sex än ensam med sex från en prostituerad.
Jag tycker det är så här :att bara ha en fru och vara med ,sova och laga mat så känner män en tillfredsställelse.
För män handlar kärlek inte om pengar , det är mycket viktigare än pengar. En rik man utan någon kärlek är inte lycklig fast nu brukar rika män få tag i en fru.
Det finns knappt någon man som tycker kvinnor parasiterar på dem , problemet är istället när de blir ovänner och börjar bråka. Du sjunker kärleken och de börjar hitta fel på varandra.
Fast om de älskar varandra så delar män med sig till kvinnor ,fast jag har hört talas om en man som var rik och inte dela med sig till sin fru och hon köpte en sommarstuga och han var där och hade kul medans hon fick jobba extra. Men den mannen försökte inte uppnå kärlek med sin partner och jag tror de skilde sig ,hon prata om att hon ville bo ensam.
Även outbildade män som har en fru lever två år längre än de utan.
Det är klart att män är tacksamma om deras fru har en vältränad kropp och likaså är frun tacksam om mannen är vältränad.
Männen älskar vad kvinnan är ,vad hon gör och hur hon uttrycker känslor.
Men det viktiga alternativet för män är att vara ensamma och det leder till mer ohälsa och forskare tror också det leder till självmord.
Sen om män går till prostituerade så blir kvinnor olyckliga de tycker män sviker dem.
Om män sviker kvinnor så tycker sig kvinnor kunna svika män osv.