2019-11-01, 16:52
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du vet att porrfilm är skådespeleri och att fd som agerar har berättat hur det går till med flytande föda dygnet innan, lavemang och bedövningssalva inte helt olikt förberedelser för koloskopi

Det är det jag menar. Är det inte sjukt att den typ av porrfilm efterfrågas, egentligen?
Jag menar inte nu att döma någon specifik här, finns säkert både män och kvinnor som kan titta på sånt, men det känns ju stört.
Människan är störd 😬
Citera
2019-11-01, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nej statistiken säger att män som är gifta lever längre. Det beror på att män som har bättre utbildning och jobb oftare är gifta.

a) Det är troligt att de männen skulle må ännu bättre om de inte hade en femoid som parasiterade på dem.

2) Det funkar inte att fantasiera om att femoiden är bättre än vad den är. Det som funkar är att titta på den objektivt och se vad den ger för fördelar vs vad den kostar.

a) För de flesta män är det en mycket dålig affär.

3) Självklart påverkas kärleken av en femoids ålder och utseende. Män älskar kroppen och utseendet inte femoiden som individ.

1) Självklart får män inte kärlek tillbaka. De flesta män kommer aldrig att få uppleva en kvinnas kärlek.

2) En kvinna som älskar en man kommer att göra saker som att betala hans räkningar, se till att han har sex med andra kvinnor, och träna hårt för att ha en snygg kropp för honom.

Jag såg för en timme sedan en äldre kvinna och man som gick hand i hand och verkade gilla varandra.
Så män får kärlek från kvinnor.

Vad som händer om män går till prostituerade är att de löper större risk för att bli ensamma och ensamhet är dåligt mycket dåligt. Det är bättre att vara ihop med en kvinna utan sex än ensam med sex från en prostituerad.

Jag tycker det är så här :att bara ha en fru och vara med ,sova och laga mat så känner män en tillfredsställelse.

För män handlar kärlek inte om pengar , det är mycket viktigare än pengar. En rik man utan någon kärlek är inte lycklig fast nu brukar rika män få tag i en fru.

Det finns knappt någon man som tycker kvinnor parasiterar på dem , problemet är istället när de blir ovänner och börjar bråka. Du sjunker kärleken och de börjar hitta fel på varandra.

Fast om de älskar varandra så delar män med sig till kvinnor ,fast jag har hört talas om en man som var rik och inte dela med sig till sin fru och hon köpte en sommarstuga och han var där och hade kul medans hon fick jobba extra. Men den mannen försökte inte uppnå kärlek med sin partner och jag tror de skilde sig ,hon prata om att hon ville bo ensam.

Även outbildade män som har en fru lever två år längre än de utan.

Det är klart att män är tacksamma om deras fru har en vältränad kropp och likaså är frun tacksam om mannen är vältränad.

Männen älskar vad kvinnan är ,vad hon gör och hur hon uttrycker känslor.

Men det viktiga alternativet för män är att vara ensamma och det leder till mer ohälsa och forskare tror också det leder till självmord.

Sen om män går till prostituerade så blir kvinnor olyckliga de tycker män sviker dem.

Om män sviker kvinnor så tycker sig kvinnor kunna svika män osv.
Citera
2019-11-01, 16:56
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Ja, det kanske var ett svammelinlägg men jag ska förtydliga vissa saker:

Jag är ingen förespråkare av våldtäkter, däremot skulle jag gilla att själv få ordentligt med stryk och bli våldtagen av några snygga kampsportstjejer.

Däremot kan den kåta hannen i mig (som jag försöker hålla i koppel) vilja våldta en tjej i skogen, därför vore det bra om det fanns en bordell i närheten så den kåta hannen i mig kunde få utlopp för sin sexuella energi utan att våldta.

1. Tittar man på domar kring våldtäkter utförda av invandrare så är domarna ganska milda, vilket man kan tolka som att det finns en vilja till straffsänkning eller milda straff. Kortare fängelsestraff på 6 månader verkar vara folkviljan.

Det är alltså ingenting jag tycker utan snarare observerar.

Det jag personligen tycker är att om sexköp ska vara förbjudet då ska en våldtäktsman kunna få bötesstraff vid våldtäkt om han åberopar brist på möjligheter att få utlopp för sin sexuella lusta p.g.a förbud mot sexköp.

Sen är inte jag någon förespråkare av analsex som jag anser är bara bögar som tänder på.

Min mamma gjorde som alla andra kvinnor, valde en man som:

1. Såg bra ut.
2. Betedde sig som en idiot, söp, slog sönder saker, skrek åt folk på gatan och var en dagdrivare.

https://www.youtube.com/watch?v=Az6fpD4-lk4
Min farsa i utseende och beteende..

Nej det är inte folkviljan att straff för våldtäkt ligger på 6 mån i många domar. Varför skulle det vara folkviljan? Folket stiftar inte lagarna.

Menar du allvar med att du tycker att våldtäkt enbart ska bötfällas om inte bordellverksamhet är lagligt? Alltså menar du VERKLIGEN allvar?
Det skrivs så mycket trams i denna tråden så jag måste ju fråga.
Citera
2019-11-01, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Cherrypicking
Du tror att prostituerade och de som deltar i porrfilm skiljer sig kroppsligt avseende kroppsfunktioner och därför inte har tarmar som oavbrutet arbetar
Citera
2019-11-01, 17:08
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej störd för att den är pervers. Pervers så till den milda grad att den inte bryr sig om ifall den andra personen skadas eller iallafall har ont.
Det är väl inte nån som på allvar tror att en tjej i en porrfilm med tre män vilka stoppar sin bamsekuk i hennes bakre del tycker det är skönt?
Tvärtom lär hon nog få ta bedövningsmedel m.m. Det är tamigfan sjukt.

Det finns säkert dem som inte bryr sig huruvida den andra personen har ont eller inte. Jag tror nog att de flesta män inte är på det viset.
Citera
2019-11-01, 17:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du vet att porrfilm är skådespeleri och att fd som agerar har berättat hur det går till med flytande föda dygnet innan, lavemang och bedövningssalva inte helt olikt förberedelser för koloskopi

Här är en (gammal) bild där jag tar 2 zucchinis analt, https://images2.imagebam.com/54/76/f9/176a90936147414.jpg jag kan garantera att jag inte använde flytande föda, lavemang, eller bedövning.

Jag kom två gånger btw.
Citera
2019-11-01, 17:23
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Här är en (gammal) bild där jag tar 2 zucchinis analt, https://images2.imagebam.com/54/76/f9/176a90936147414.jpg jag kan garantera att jag inte använde flytande föda, lavemang, eller bedövning.

Jag kom två gånger btw.
Herregud, du måste vara ett offer. Gå ut i media med dig nu
Citera
2019-11-01, 17:24
Medlem
Citat:

Jag kom två gånger btw.
Nu vill jag ju inte se dig och några squash. Skådespelare har själva berättat hur de förbereder för den typen av sex på film och där ingår flytande föda lavemang läkemedel som bromsar tarmrörelser samt bedövningssalva, De berättar för att det finns människor som inbillar sig att det i verkliga livet går att göra detsamma som på film utan att det gjorts grundlig förberedelse, finns ett stort antal mindre begåvade som blir förvånade när det inte fungerade som på film
Citera
2019-11-01, 17:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag såg för en timme sedan en äldre kvinna och man som gick hand i hand och verkade gilla varandra.
Så män får kärlek från kvinnor.

Det är bara nåt du tror för att du aldrig har upplevt kärlek från en kvinna. Om kvinnan älskade mannen på riktigt skulle hon vara hemma och laga mat medan mannen dejtade sin 20 åriga flickvän.

Citat:
Vad som händer om män går till prostituerade är att de löper större risk för att bli ensamma och ensamhet är dåligt mycket dåligt. Det är bättre att vara ihop med en kvinna utan sex än ensam med sex från en prostituerad.

1) Det är bättre för män att vara ensamma än att bli utnyttjade av en parasitisk femoid.

2) Det är alltid bättre att få sex än att inte få sex.

Citat:
Jag tycker det är så här :att bara ha en fru och vara med ,sova och laga mat så känner män en tillfredsställelse.

Nej det är en hemsk upplevelse. Tänk att behöva titta på nån tjockis medan hon trycker i sig mat.

Citat:
För män handlar kärlek inte om pengar , det är mycket viktigare än pengar. En rik man utan någon kärlek är inte lycklig fast nu brukar rika män få tag i en fru.

Men män kan inte få kärlek av kvinnor. För de flesta kvinnor kan inte känna kärlek precis som ankor inte känner kärlek.

Citat:
Fast om de älskar varandra så delar män med sig till kvinnor ,fast jag har hört talas om en man som var rik och inte dela med sig till sin fru och hon köpte en sommarstuga och han var där och hade kul medans hon fick jobba extra. Men den mannen försökte inte uppnå kärlek med sin partner och jag tror de skilde sig ,hon prata om att hon ville bo ensam.

1) Precis som kvinnor borde dela med sig till män right?

2) Så här ser det ut när en kvinna älskar en man, https://www.youtube.com/watch?v=oh5sdH1VdCs

Citat:
Även outbildade män som har en fru lever två år längre än de utan.

Vad spelar du för roll när mannen är gammal?

Citat:
Det är klart att män är tacksamma om deras fru har en vältränad kropp och likaså är frun tacksam om mannen är vältränad.

Och en kvinna som älskar sin man ser till att ha den bästa kropp som hon kan få right?

Citat:
Men det viktiga alternativet för män är att vara ensamma och det leder till mer ohälsa och forskare tror också det leder till självmord.

Men män behöver inte vara ensamma. Det finns vänner och intressen.

Citat:
Sen om män går till prostituerade så blir kvinnor olyckliga de tycker män sviker dem.

Absolut inte. De flesta kvinnor blir glada om deras män köper sex för då behöver de själva inte ställa upp.

Citat:
Om män sviker kvinnor så tycker sig kvinnor kunna svika män osv.

Men nu är det kvinnor som har svikit män i 50+ år. Det är vad kvinnor har valt att göra med de rättigheter som män har gett dem.
Citera
2019-11-01, 17:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Herregud, du måste vara ett offer. Gå ut i media med dig nu

"Babianen talar ut: jag våldtogs av grönsaker"

Citat:
Nu vill jag ju inte se dig och några squash. Skådespelare har själva berättat hur de förbereder för den typen av sex på film och där ingår flytande föda lavemang läkemedel som bromsar tarmrörelser samt bedövningssalva, De berättar för att det finns människor som inbillar sig att det i verkliga livet går att göra detsamma som på film utan att det gjorts grundlig förberedelse, finns ett stort antal mindre begåvade som blir förvånade när det inte fungerade som på film

1) Jag har gjort samma saker som på film och jag kan berätta att det går jättebra.

2) Att man skulle behöva nån sorts "grundlig förberedelse" för att ta kuk är bisarrt .
Citera
2019-11-01, 18:06
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej det är inte folkviljan att straff för våldtäkt ligger på 6 mån i många domar. Varför skulle det vara folkviljan? Folket stiftar inte lagarna.

Menar du allvar med att du tycker att våldtäkt enbart ska bötfällas om inte bordellverksamhet är lagligt? Alltså menar du VERKLIGEN allvar?
Det skrivs så mycket trams i denna tråden så jag måste ju fråga.

Ja... är det orimligt menar du?

Jag menar, tänk om du vore domare, in kommer en man som våldtagit en tjej. Han berättar:

-Fröken domare, jag försökte få tag i en hora för att få utlopp för min sexuella frustration men eftersom det är olagligt så ligger närmsta bordell 5 timmar bort med tåg.

-Och den här tjejen gick i ensam i parken så jag använde henne för att tillfredsställa mig själv, vilket jag givetvis inte gjort om det funnits en bordell i närheten.

Är det orimligt med bötesstraff i en sådan situation?

Vems fel är det att mannen våldtog tjejen?
Citera
2019-11-01, 18:12
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Det finns säkert dem som inte bryr sig huruvida den andra personen har ont eller inte. Jag tror nog att de flesta män inte är på det viset.

Jag pratar alltså om porrfilm, hardcore liksom. Det är inte precis så det brukar gå till i gemene svensks sovrum, alltså typ tre män och en kvinna.
Vad jag reflekterade över är hur sjukt det är att det finns efterfrågan på den typ av film där en kvinna har analsex och massa annan sex med bamsekukar som kan köra på hur hårt som helst, gärna samtidigt både därbak, i tänkt hål och i munnen.

Det finns två alternativ till dessa filmer som jag ser det.

1. Hon är bedövad på något sätt så hon inte känner något. Kan förvisso få skador ändå.

2. Hon har ont under tiden. Skador kan uppstå och gör säkerligen.

OBS nu att jag inte målar ut någon till offer här. Reflekterar snarare över det störda gällande konsumtionen av sån slags porr.

Det är inte på något sätt tänkt att man ska köra in så pass stora saker i baken, så enkelt är det. Ändå tänder folk på detta.
Det är rätt sjukt.
Att det inte ens är en avvikande porrfilm är det sjuka, utan det är som vilken kategori som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in