2019-11-02, 00:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du får gärna ha din egen åsikt, det respekterar jag fullt ut. Men det här samtalet är 100 % genuint. Du får tro vad du vill. Min fru är väldigt speciell. På ett bra sätt.

Ah, det är Babianen! Då förstår jag det hela bättre.

Du får gärna ha vilka åsikter du vill, men du kan inte tuta i mig att det finns många kvinnor som med glädje accepterar att hennes man springer på bordell.
Citera
2019-11-02, 00:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ah, det är Babianen! Då förstår jag det hela bättre.

Du får gärna ha vilka åsikter du vill, men du kan inte tuta i mig att det finns många kvinnor som med glädje accepterar att hennes man springer på bordell.

Jag säger inte "med glädje". Däremot handlar det om acceptans. När det gäller min fina fru, så tror jag dessutom att det är en fetish för henne att vara lite svartsjuk. Sedan är vårt sexliv lite på sparlåga, och vi har barn att sköta om. Vi har båda krävande arbeten, men jag lider ju givetvis mest.
Citera
2019-11-02, 00:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag säger inte "med glädje". Däremot handlar det om acceptans. När det gäller min fina fru, så tror jag dessutom att det är en fetish för henne att vara lite svartsjuk. Sedan är vårt sexliv lite på sparlåga, och vi har barn att sköta om. Vi har båda krävande arbeten, men jag lider ju givetvis mest.

Ville du höra min åsikt?
Jag tycker att det är ABSOLUT VIDRIGT av dig. Din fru kan inte vara frisk, tyvärr.
Jag hade äcklats av min man om han sprungit på bordell.
Citera
2019-11-02, 00:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ville du höra min åsikt?
Jag tycker att det är ABSOLUT VIDRIGT av dig. Din fru kan inte vara frisk, tyvärr.
Jag hade äcklats av min man om han sprungit på bordell.

Ja, vi tänkte ju så från början också. Men när verkligheten och det nya livet smög sig på, så var vi tvungna att finna en ny kompromiss för att kunna fortsätta vårt äktenskap. Jag vill absolut inte gifta mig igen, jag älskar min fru. Det finns ingen annan fru för mig. Någonsin. Nu knullar vi nästan inte alls sedan ett par år tillbaka. Jag kommer inte att sluta knulla. Jag gillar unga tjejer. Därför fortsätter jag att knulla. Kommer inte att sluta heller.
Citera
2019-11-02, 00:46
Avslutad
Citat:
Filmbevis på detta samtalet hade suttit fint.

Här är det, håll till godo. Som tur är snodde nån kameran så vi slipper se resten.

https://youtu.be/9EKqDCFcIck
Citera
2019-11-02, 00:52
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
När du skriver attraktiv kvinna så refererar du till kanske 20 % av den kvinnliga befolkningen. Det du sagt hittills och de bilder du visat säger att du inte skulle vara nöjd med en vanlig kvinna utan du går antagligen på de som har massor av alternativ. Givetvis blir konkurrensen hård.
Men för de män som tycker att det går bra med en normal kvinna och som kanske inte enbart tänker på utseendet, så går det i de flesta fall att hitta en partner

Ja men vill man ha en topp 20% kvinna måste man med största sannolikhet gå till en bordell.
Citera
2019-11-02, 00:59
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Här är det, håll till godo. Som tur är snodde nån kameran så vi slipper se resten.

https://youtu.be/9EKqDCFcIck

Åh tack för videon. Där fick jag lite träning i hur man konverserar med en prostituerad.

Tänk om såna här horor fanns i byn där jag bor..
Citera
2019-11-02, 01:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Åh tack för videon. Där fick jag lite träning i hur man konverserar med en prostituerad.

Tänk om såna här horor fanns i byn där jag bor..

Åk med amerikanarna på deras nästa plundringsresa så kan du våldta och köpa hur mycket f***a du vill. Du drömmer ju om sexuellt våld, bara att sarga hela landet och deras befolkning.
Senast redigerad av Jenny9 2019-11-02 kl. 01:13.
Citera
2019-11-02, 01:10
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja men vill man ha en topp 20% kvinna måste man med största sannolikhet gå till en bordell.

Jo men då får man kanske inse att det är man själv som har krav som är orealistiska, och inte att det är fel på alla kvinnor omkring en.
Citera
2019-11-02, 01:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja, vi tänkte ju så från början också. Men när verkligheten och det nya livet smög sig på, så var vi tvungna att finna en ny kompromiss för att kunna fortsätta vårt äktenskap. Jag vill absolut inte gifta mig igen, jag älskar min fru. Det finns ingen annan fru för mig. Någonsin. Nu knullar vi nästan inte alls sedan ett par år tillbaka. Jag kommer inte att sluta knulla. Jag gillar unga tjejer. Därför fortsätter jag att knulla. Kommer inte att sluta heller.

Jag hade också slutat ha sex med min man när han hade börjat ränna på bordell.
Kompisar kan man ju alltid vara.
Citera
2019-11-02, 01:22
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Åk med amerikanarna på deras nästa plundringsresa så kan ni våldta och köpa hur mycket f***a ni vill. Du drömmer ju om sexuellt våld, bara att sarga hela landet och deras befolkning.

Nu undviker ju jag helst våldtäkt om det finns f***a att köpa. Däremot har jag ingenting emot att själv bli våldtagen av kampsportstjejer om jag får ordentligt med stryk av dem förstås.

Sedan har man nog ingen lust att kriga och slåss om det finns f***a att köpa i mängder.

Men visst vore det kul att ingå i ett kompani och köpa f***a tillsammans med alla andra. Ju fler desto gladare.
Citera
2019-11-02, 01:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Nu undviker ju jag helst våldtäkt om det finns f***a att köpa. Däremot har jag ingenting emot att själv bli våldtagen av kampsportstjejer om jag får ordentligt med stryk av dem förstås.

Sedan har man nog ingen lust att kriga och slåss om det finns f***a att köpa i mängder.

Men visst vore det kul att ingå i ett kompani och köpa f***a tillsammans med alla andra. Ju fler desto gladare.

Nu brukar ju inte kvinnor gå runt och våldta män i någon större omfattning, varken kampsporttjejer eller andra. Det lär snarare vara store starke Bubba som tar hand om dig. Du lär dig uppskatta det med tiden, bara att bita ihop.

https://www.jalopyjournal.com/forum/attachments/bubba-jpg.3531458/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in