2019-11-01, 22:10
Medlem
av precis samma skäl som de vill att man inte ska köpa kött, mord, barnsex, krigsmateriell, vapen, och andra saker som går att användas till mörka saker / njutning utan ansträning.
Citera
2019-11-01, 22:33
Medlem
Djupfryss avatar
Och förresten, så har George Thorogood för länge sedan berättat hur man får en kvinna på fall utan att betala för det.
https://m.youtube.com/watch?v=MrjxXQIi7Qo

Kvinnor är dessutom i allmänhet rätt så skvallriga av sig, så får man gott omdöme ifrån en av väninnorna kan man räkna med att tvingas sätta på resten av kompisgänget också. Det är ett tufft och slitsamt jobb, men nån måste ju göra det också. Och kvinnor kan verkligen vara mysiga att umgås med. Håller med Thorogood igen
https://m.youtube.com/watch?v=O9ALJROukVQ
Citera
2019-11-01, 23:20
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Släpp det där med horor nu. En zigenare som spöat en kvinna till underkastelse, ett vänstertroll, en doktor som gillar att ta pulsen lite väl intimt och så du mitt upp i alltihopa.

Vi män gillar vackra kvinnor och rock
https://m.youtube.com/watch?v=xUTvYqQvpYg

Vi gillar när det går fort
https://m.youtube.com/watch?v=8MYtuMTa9LI

Vi gillar att slå varandra på käften under kontrollerade former
https://m.youtube.com/watch?v=8MYtuMTa9LI

Vi gillar också sex. Vi behöver nödvändigtvis inte vara kära i er kvinnor för att sätta på er. En vacker akterspegel eller en rejäl byst får vårt blodomlopp att sjuda.
Det förstår de flesta kvinnor.
Sedan tycker jag personligen att det är ointressant att betala någon för att knulla med mig. det är jakten som är det roliga och den försvinner ju i sådana sammanhang.
Men om nu viss typ av kvinnor gör sig en hacka på att sälja sex till en viss typ av män, who cares?

Kan tänka mig att jakten är rolig om man har en rimlig chans att fånga ett byte. Annars är det ungefär lika kul som att gå ut i skogen för att jaga älg 100 gånger utan att lyckas skjuta en enda. Det blir då inte speciellt roligt och motiverande att ge sig ut för 101:a gången. Vid det laget går man hellre på restaurang.

Hur många män har verkligen någon som helst chans att ragga upp en snygg tjej/kvinna? Det kan inte vara mer än 20% av alla världens män som någonsin lyckats med det. Om ens det.
Citera
2019-11-01, 23:53
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Kan tänka mig att jakten är rolig om man har en rimlig chans att fånga ett byte. Annars är det ungefär lika kul som att gå ut i skogen för att jaga älg 100 gånger utan att lyckas skjuta en enda. Det blir då inte speciellt roligt och motiverande att ge sig ut för 101:a gången. Vid det laget går man hellre på restaurang.

Hur många män har verkligen någon som helst chans att ragga upp en snygg tjej/kvinna? Det kan inte vara mer än 20% av alla världens män som någonsin lyckats med det. Om ens det.
Nämen ge dig för fan. De flesta män kan väl attrahera en hona. Man får ju trycka på sina starka sidor och dölja de svaga om man nu bara är ute efter sex.
Givetvis vill inga kvinnor knulla med män som tar sig en roll som lipsill och mes. Morska upp dig, behandla din omgivning med omtanke och vips händer det saker.
Citera
2019-11-02, 00:04
Medlem
WordWarriors avatar
Jag hade just ett fint samtal med min fru. "Gillar du mig och i så fall varför", sa jag. "Du vet varför", svarade hon. "Du gör allting rätt", sa hon. "På vilket sätt?", svarade jag. "Du vet varför". "Okey, du vet vad jag håller på med, eller hur?". "Ja, just därför älskar jag dig ännu mer!"

Intrycket jag får efter mina utlandsresor, är att hon vet vad jag gör, och inte bara accepterar det, utan även gillar det. Puss, puss!
Citera
2019-11-02, 00:06
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Inte den blekaste, säg 0,01% blir i alla fall tusentals individer. Att bli dominerad under den sexuella akten är dock en väldigt vanlig kvinnlig sexuell fantasi. Det vet jag men väldigt hög säkerhet kan inte vara en slump att jag under 20 års tid läst det gång på gång på gång.

Nu pratar jag inte om att dominera någon, jag pratar om den rent fysiska skadan som lär uppstå vid frekvent porrfilmsinspelning av det slag jag beskriver.
Bara för att man vill ha sex med två män och att männen ska vara dominanta betyder det inte att det går till som på porrfilm.
Citera
2019-11-02, 00:10
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag hade just ett fint samtal med min fru. "Gillar du mig och i så fall varför", sa jag. "Du vet varför", svarade hon. "Du gör allting rätt", sa hon. "På vilket sätt?", svarade jag. "Du vet varför". "Okey, du vet vad jag håller på med, eller hur?". "Ja, just därför älskar jag dig ännu mer!"

Intrycket jag får efter mina utlandsresor, är att hon vet vad jag gör, och inte bara accepterar det, utan även gillar det. Puss, puss!

Filmbevis på detta samtalet hade suttit fint.
Citera
2019-11-02, 00:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

När du skriver attraktiv kvinna så refererar du till kanske 20 % av den kvinnliga befolkningen. Det du sagt hittills och de bilder du visat säger att du inte skulle vara nöjd med en vanlig kvinna utan du går antagligen på de som har massor av alternativ. Givetvis blir konkurrensen hård.
Men för de män som tycker att det går bra med en normal kvinna och som kanske inte enbart tänker på utseendet, så går det i de flesta fall att hitta en partner
Citera
2019-11-02, 00:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Filmbevis på detta samtalet hade suttit fint.

Haha, det kan jag tyvärr inte ge dig och det förstår du nog. Men, du ska inte inbilla dig att min fru är en lågutbildad person utan en egen vilja. Tvärtom, hon är stark, envis och högutbildad! Men hon gillar vad jag gör på jobbet, hemma, och utomlands.

Jag har pratat mycket med henne om sexköp, och mitt intryck är att hon förstår dynamiken. En kvinna med kvalitet. Älskar henne!
Citera
2019-11-02, 00:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Haha, det kan jag tyvärr inte ge dig och det förstår du nog. Men, du ska inte inbilla dig att min fru är en lågutbildad person utan en egen vilja. Tvärtom, hon är stark, envis och högutbildad! Men hon gillar vad jag gör på jobbet, hemma, och utomlands.

Jag har pratat mycket med henne om sexköp, och mitt intryck är att hon förstår dynamiken. En kvinna med kvalitet. Älskar henne!

Det där samtalet var icke-trovärdigt på så många olika sätt.
Citera
2019-11-02, 00:21
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Nämen ge dig för fan. De flesta män kan väl attrahera en hona. Man får ju trycka på sina starka sidor och dölja de svaga om man nu bara är ute efter sex.
Givetvis vill inga kvinnor knulla med män som tar sig en roll som lipsill och mes. Morska upp dig, behandla din omgivning med omtanke och vips händer det saker.

Det tror jag inte de flesta kan. Då hade vi inte haft en massa ensamma män.

Hey, jag menade inte att gnälla, konstaterade bara vad jag tror är ett faktum. Jag pratar generellt, visst jag själv har svårt men jag är fortfarande ung och ser bra ut så jag kanske skulle ha en chans om jag gjorde det till ett heltidsprojekt under ett par år. Det är svårt att få till när man har ett jobb att sköta men kanske tar tag i det någon dag och ger det ett försök. Jag kan dock tänka mig en jävla massa män som aldrig någonsin skulle ha minsta chans på någon någorlunda attraktiv kvinna.

Saknar man den dominanta personligheten så är det jävligt svårt, spelar knappt någon roll att man ser bra ut. Speciellt idag när man jämförs med Christian Grey. Men kan säga så här, ett bordellbesök brukar ofta ge sådan mersmak att man blir motiverad att försöka fixa kvinnor utanför bordellen igen. Sex är addictive och det är ju ett tag tills man kan åka dit igen. Får se om man kan ta tillvara på motivationen den här gången.
Citera
2019-11-02, 00:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det där samtalet var icke-trovärdigt på så många olika sätt.

Du får gärna ha din egen åsikt, det respekterar jag fullt ut. Men det här samtalet är 100 % genuint. Du får tro vad du vill. Min fru är väldigt speciell. På ett bra sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in