Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det är bara nåt du tror för att du aldrig har upplevt kärlek från en kvinna. Om kvinnan älskade mannen på riktigt skulle hon vara hemma och laga mat medan mannen dejtade sin 20 åriga flickvän.
1) Det är bättre för män att vara ensamma än att bli utnyttjade av en parasitisk femoid.
2) Det är alltid bättre att få sex än att inte få sex.
Nej det är en hemsk upplevelse. Tänk att behöva titta på nån tjockis medan hon trycker i sig mat.
Men män kan inte få kärlek av kvinnor. För de flesta kvinnor kan inte känna kärlek precis som ankor inte känner kärlek.
1) Precis som kvinnor borde dela med sig till män right?
2) Så här ser det ut när en kvinna älskar en man,
https://www.youtube.com/watch?v=oh5sdH1VdCs
Vad spelar du för roll när mannen är gammal?
Och en kvinna som älskar sin man ser till att ha den bästa kropp som hon kan få right?
Men män behöver inte vara ensamma. Det finns vänner och intressen.
Absolut inte. De flesta kvinnor blir glada om deras män köper sex för då behöver de själva inte ställa upp.
Men nu är det kvinnor som har svikit män i 50+ år. Det är vad kvinnor har valt att göra med de rättigheter som män har gett dem.
Nej kvinnor blir inte glada om deras män köper sex.
Inte de flesta kvinnor. Jag tror att kvinnor blir glada om männen gör något som gör dem gladare på riktigt.
Nu skulle man behöva fråga kvinnor vad gör dig glad och lycklig ?
Hon kan säga:
- var bara tyst och massera min rygg.
- Låt mig berätta vad som hände idag.
- Kan vi inte renovera på Lördag
- Jag behöver sova kan du vaka över barnen.
Hon skulle inte säga något om att en annan kvinna skulle ha sex med hennes man ,om hon gör det vill hon inte ha mannen och relationen.
Du är något av ett mysterium.
Vad skulle göra dig lycklig ?
Kan du känna kärlek till din man ?
Män är nog lite annorlunda än kvinnor , män gillar vara med kvinnor , det har med det naturliga urvalet att göra. Tänkte vad som skulle hända om inte män gilla kvinnor ,de skulle försvinna så fort det vart problem t.ex brist på mat. Men män gör i regel inte det , speciellt inte män i kallare klimat där det är svårare att överleva. Kvinnor har en stor dragningskraft på män , ibland allt för stor så kvinnor blir irriterade.
Våldtäkter t.ex är män som har stark dragningskraft till kvinnor men saknar respekt för kvinnor. Män måste fås att ha så mycket kärlek till kvinnor att de inte gör saker mot deras vilja.
Sen är det dumt att ha för många män eftersom det blir många ensamma män som inte kan kanalisera sin dragningskraft och kärlek till en kvinna som de kan behandla väl.
Om någon kvinna har svikit män kan man inte göra alla kvinnor ansvarig för det , det grupptänkandet är inte bra , gruppen kvinnor har inte svikit män de har hjälpt män i hela historien.