2019-11-01, 18:20
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Ja... är det orimligt menar du?

Jag menar, tänk om du vore domare, in kommer en man som våldtagit en tjej. Han berättar:

-Fröken domare, jag försökte få tag i en hora för att få utlopp för min sexuella frustration men eftersom det är olagligt så ligger närmsta bordell 5 timmar bort med tåg.

-Och den här tjejen gick i ensam i parken så jag använde henne för att tillfredsställa mig själv, vilket jag givetvis inte gjort om det funnits en bordell i närheten.

Är det orimligt med bötesstraff i en sådan situation?

Vems fel är det att mannen våldtog tjejen?

Denna tråden känns som en instans för mentalpatienter. Du får ursäkta att jag skriver så, men jag blir helt förbluffad. Vet inte heller om det menas allvar med vad som skrivs 🤔

Det är iallafall inte kvinnans fel, eller någon annans fel. Mest troligt är det mannens fel.
Om han är psykotisk eller på annat sätt inte tillräknelig p.g.a psykisk åkomma, så kan ju diskussion föras över huruvida han kunde hjälpa det eller inte.
Men, det spelar ingen roll för ansvarsfrågan, mannen är den som blir skyldig för handlingen och får ta konsekvenserna i form av straff.
Citera
2019-11-01, 18:32
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Denna tråden känns som en instans för mentalpatienter. Du får ursäkta att jag skriver så, men jag blir helt förbluffad. Vet inte heller om det menas allvar med vad som skrivs 🤔

Det är iallafall inte kvinnans fel, eller någon annans fel. Mest troligt är det mannens fel.
Om han är psykotisk eller på annat sätt inte tillräknelig p.g.a psykisk åkomma, så kan ju diskussion föras över huruvida han kunde hjälpa det eller inte.
Men, det spelar ingen roll för ansvarsfrågan, mannen är den som blir skyldig för handlingen och får ta konsekvenserna i form av straff.

Vilket straff tycker du mannen ska ha då? Om inte böter, samhällstjänst? Skyddstillsyn?

Det kanske skulle sätta press på kvinnor att tillåta en fri sexmarknad med bordeller?

Jag menar något måste ju göras? Eller ska vi bara sitta med armarna i kors medan våldtäkterna bara ökar och ökar?
Citera
2019-11-01, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är bara nåt du tror för att du aldrig har upplevt kärlek från en kvinna. Om kvinnan älskade mannen på riktigt skulle hon vara hemma och laga mat medan mannen dejtade sin 20 åriga flickvän.

1) Det är bättre för män att vara ensamma än att bli utnyttjade av en parasitisk femoid.

2) Det är alltid bättre att få sex än att inte få sex.

Nej det är en hemsk upplevelse. Tänk att behöva titta på nån tjockis medan hon trycker i sig mat.

Men män kan inte få kärlek av kvinnor. För de flesta kvinnor kan inte känna kärlek precis som ankor inte känner kärlek.

1) Precis som kvinnor borde dela med sig till män right?

2) Så här ser det ut när en kvinna älskar en man, https://www.youtube.com/watch?v=oh5sdH1VdCs

Vad spelar du för roll när mannen är gammal?

Och en kvinna som älskar sin man ser till att ha den bästa kropp som hon kan få right?

Men män behöver inte vara ensamma. Det finns vänner och intressen.

Absolut inte. De flesta kvinnor blir glada om deras män köper sex för då behöver de själva inte ställa upp.

Men nu är det kvinnor som har svikit män i 50+ år. Det är vad kvinnor har valt att göra med de rättigheter som män har gett dem.

Nej kvinnor blir inte glada om deras män köper sex.

Inte de flesta kvinnor. Jag tror att kvinnor blir glada om männen gör något som gör dem gladare på riktigt.

Nu skulle man behöva fråga kvinnor vad gör dig glad och lycklig ?

Hon kan säga:

- var bara tyst och massera min rygg.

- Låt mig berätta vad som hände idag.

- Kan vi inte renovera på Lördag

- Jag behöver sova kan du vaka över barnen.

Hon skulle inte säga något om att en annan kvinna skulle ha sex med hennes man ,om hon gör det vill hon inte ha mannen och relationen.

Du är något av ett mysterium.

Vad skulle göra dig lycklig ?

Kan du känna kärlek till din man ?

Män är nog lite annorlunda än kvinnor , män gillar vara med kvinnor , det har med det naturliga urvalet att göra. Tänkte vad som skulle hända om inte män gilla kvinnor ,de skulle försvinna så fort det vart problem t.ex brist på mat. Men män gör i regel inte det , speciellt inte män i kallare klimat där det är svårare att överleva. Kvinnor har en stor dragningskraft på män , ibland allt för stor så kvinnor blir irriterade.

Våldtäkter t.ex är män som har stark dragningskraft till kvinnor men saknar respekt för kvinnor. Män måste fås att ha så mycket kärlek till kvinnor att de inte gör saker mot deras vilja.

Sen är det dumt att ha för många män eftersom det blir många ensamma män som inte kan kanalisera sin dragningskraft och kärlek till en kvinna som de kan behandla väl.

Om någon kvinna har svikit män kan man inte göra alla kvinnor ansvarig för det , det grupptänkandet är inte bra , gruppen kvinnor har inte svikit män de har hjälpt män i hela historien.
Citera
2019-11-01, 18:36
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Jag pratar alltså om porrfilm, hardcore liksom. Det är inte precis så det brukar gå till i gemene svensks sovrum, alltså typ tre män och en kvinna.
Vad jag reflekterade över är hur sjukt det är att det finns efterfrågan på den typ av film där en kvinna har analsex och massa annan sex med bamsekukar som kan köra på hur hårt som helst, gärna samtidigt både därbak, i tänkt hål och i munnen.

Det finns två alternativ till dessa filmer som jag ser det.

1. Hon är bedövad på något sätt så hon inte känner något. Kan förvisso få skador ändå.

2. Hon har ont under tiden. Skador kan uppstå och gör säkerligen.

OBS nu att jag inte målar ut någon till offer här. Reflekterar snarare över det störda gällande konsumtionen av sån slags porr.

Det är inte på något sätt tänkt att man ska köra in så pass stora saker i baken, så enkelt är det. Ändå tänder folk på detta.
Det är rätt sjukt.
Att det inte ens är en avvikande porrfilm är det sjuka, utan det är som vilken kategori som helst.

Hoppas du inser att gangbang, är en vanlig kvinnlig fantasi. Ser annonser med kvinnor som eftersöker det med regelbundenhet på sexkontakt sidor.

Letade rätt på några exempel på annonser.

-Stora valtranade män ses vi på ****** ikväll?

-Söker en eller två män/killar då jag skulle vilja uppleva trekant med mig i fokus.

-Jag söker en stor kille/karl.. måste vara över 50, stor kuk!!

-Tjej + kille söker en till tjej eller kille för trekant. Du ska helst vara mellan 20-35 år och med på det mesta som händer i sovrummet. Helst en person åt det mer dominanta hållet då tjejen är icke-dominant.

-Har alltid haft en fantasi om att ha trekant med två bi-killar! Vill att ni ska leka med varandra lika mycket som ni leker med mig.Tanken på att ha en stor kuk i munnen samtidigt som jag ser en annan kuk glida in och ut ur killens röv är så het

-Jag och min sambo söker 2 killar som, tillsammans med honom, vill knulla mig. Vi ser gärna att ni är kompisar och att ni är mellan 30-40 år. Vi söker inte 5 minuters sex! Ser gärna att ni har stora kukar. Utseende är viktig för oss. Ni ska vara lyhörd, det är min sambo som styr.

-söker två dominanta killar som sugna på en trekant, ni bestämmer jag lyder.

Några exempel jag hitta under 8min
Citera
2019-11-01, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Ja... är det orimligt menar du?

Jag menar, tänk om du vore domare, in kommer en man som våldtagit en tjej. Han berättar:

-Fröken domare, jag försökte få tag i en hora för att få utlopp för min sexuella frustration men eftersom det är olagligt så ligger närmsta bordell 5 timmar bort med tåg.

-Och den här tjejen gick i ensam i parken så jag använde henne för att tillfredsställa mig själv, vilket jag givetvis inte gjort om det funnits en bordell i närheten.

Är det orimligt med bötesstraff i en sådan situation?

Vems fel är det att mannen våldtog tjejen?
För den som kommer till rätten och försvarar sig med bordellbrist finns det endast ett straff som kommer att utdelas och det är sluten rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsrätt
Citera
2019-11-01, 19:29
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej det är inte folkviljan att straff för våldtäkt ligger på 6 mån i många domar. Varför skulle det vara folkviljan? Folket stiftar inte lagarna.

Menar du allvar med att du tycker att våldtäkt enbart ska bötfällas om inte bordellverksamhet är lagligt? Alltså menar du VERKLIGEN allvar?
Det skrivs så mycket trams i denna tråden så jag måste ju fråga.

Folk är irrationella och skulle säkert vid en direkt fråga svara att det ska vara höga straff för våldtäkter eftersom det är allvarligt men sedan prioriterar de massinvandring av MENA-män framför säkerhet och ett fungerande samhälle. I handling visar de alltså att våldtäkter är en bagatell även om deras mun säger det som låter bra.
Citera
2019-11-01, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Hoppas du inser att gangbang, är en vanlig kvinnlig fantasi. Ser annonser med kvinnor som eftersöker det med regelbundenhet på sexkontakt sidor.

Letade rätt på några exempel på annonser.

-Stora valtranade män ses vi på ****** ikväll?

-Söker en eller två män/killar då jag skulle vilja uppleva trekant med mig i fokus.

-Jag söker en stor kille/karl.. måste vara över 50, stor kuk!!

-Tjej + kille söker en till tjej eller kille för trekant. Du ska helst vara mellan 20-35 år och med på det mesta som händer i sovrummet. Helst en person åt det mer dominanta hållet då tjejen är icke-dominant.

-Har alltid haft en fantasi om att ha trekant med två bi-killar! Vill att ni ska leka med varandra lika mycket som ni leker med mig.Tanken på att ha en stor kuk i munnen samtidigt som jag ser en annan kuk glida in och ut ur killens röv är så het

-Jag och min sambo söker 2 killar som, tillsammans med honom, vill knulla mig. Vi ser gärna att ni är kompisar och att ni är mellan 30-40 år. Vi söker inte 5 minuters sex! Ser gärna att ni har stora kukar. Utseende är viktig för oss. Ni ska vara lyhörd, det är min sambo som styr.

-söker två dominanta killar som sugna på en trekant, ni bestämmer jag lyder.

Några exempel jag hitta under 8min
Hur många procent av befolkningen finns på den typen av sidor 0,4 % 1 % ?
Citera
2019-11-01, 20:43
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur många procent av befolkningen finns på den typen av sidor 0,4 % 1 % ?

Inte den blekaste, säg 0,01% blir i alla fall tusentals individer. Att bli dominerad under den sexuella akten är dock en väldigt vanlig kvinnlig sexuell fantasi. Det vet jag men väldigt hög säkerhet kan inte vara en slump att jag under 20 års tid läst det gång på gång på gång.
Citera
2019-11-01, 21:15
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
För den som kommer till rätten och försvarar sig med bordellbrist finns det endast ett straff som kommer att utdelas och det är sluten rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsrätt

Du kan inte se att det åtminstone delvis är samhällets fel som inte tillhandahåller bordeller åt hyggligt folk?
Citera
2019-11-01, 21:40
Medlem
over-unitys avatar
Citat:

Det är inte så att du ogillar våldtäkter av män för att du är en liten lesbian?

Jag menar eftersom jag själv inte har något emot att få kompanistryk och bli våldtagen av tjejer så kanske det ligger något i det?

Kan ju vara så att alla heterosexuella vänsterkvinnor är positiva till våldtäkter utförda av invandrare medan lesbianer ogillar det?
Citera
2019-11-01, 21:46
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Inte den blekaste, säg 0,01% blir i alla fall tusentals individer. Att bli dominerad under den sexuella akten är dock en väldigt vanlig kvinnlig sexuell fantasi. Det vet jag men väldigt hög säkerhet kan inte vara en slump att jag under 20 års tid läst det gång på gång på gång.

Det måste ju gälla för majoriteten av kvinnor. Varenda tjej/kvinna jag har pratat sexuella fantasier med säger samma sak. Kan inte vara en slump.

Sen om det bara gäller kvinnor är en annan sak. Jag har en teori om att även de flesta män innerst inne skulle vilja bli dominerade under den sexuella akten. Kan ha fel, men skulle inte förvåna mig om det stämmer. Många vet säkert inte om det/har inte upptäckt det ännu/eller vågar ej erkänna det. Det är definitivt vanligt iaf.

Kanske är det något allmänmänskligt egentligen, att vilja bli dominerad. Problemet för män är att kvinnor inte tänder det minsta på att dominera män. Det är iaf ytterst ovanligt, så för att som man få uppleva det är betalning ett måste. Medan män är mer dynamiska i sin sexualitet och också ofta tänder på att dominera, så kvinnor kan lätt (och gratis) få sina fantasier uppfyllda. Bara att lägga upp en profil på nätet och skriva "Hej jag vill bli dominerad" så har hon 100 meddelanden inom en kvart. Hon kan dessutom ställa 1000 krav. En man som gör samma sak får naturligtvis inte ett enda meddelande.

Ni sexköpsmotståndare i tråden: vad tycker ni om att män köper sexuell dominans av kvinnor som erbjuder sådana tjänster? Är det ok eller borde det också förbjudas?
Citera
2019-11-01, 22:09
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:

Släpp det där med horor nu. En zigenare som spöat en kvinna till underkastelse, ett vänstertroll, en doktor som gillar att ta pulsen lite väl intimt och så du mitt upp i alltihopa.

Vi män gillar vackra kvinnor och rock
https://m.youtube.com/watch?v=xUTvYqQvpYg

Vi gillar när det går fort
https://m.youtube.com/watch?v=8MYtuMTa9LI

Vi gillar att slå varandra på käften under kontrollerade former
https://m.youtube.com/watch?v=8MYtuMTa9LI

Vi gillar också sex. Vi behöver nödvändigtvis inte vara kära i er kvinnor för att sätta på er. En vacker akterspegel eller en rejäl byst får vårt blodomlopp att sjuda.
Det förstår de flesta kvinnor.
Sedan tycker jag personligen att det är ointressant att betala någon för att knulla med mig. det är jakten som är det roliga och den försvinner ju i sådana sammanhang.
Men om nu viss typ av kvinnor gör sig en hacka på att sälja sex till en viss typ av män, who cares?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in