Citat:
Ursprungligen postat av
Mojokii
Vad är det egentligen som är svårt med att förstå för dig här? Du har saknat förmågan att nyansera och alltså låter det fortsatt precis lika hycklande och rasistiskt att säga "negrer, araber och kurder går fetbort". Det är otrevligt att bli anklagad och det är därför du har hamnat i försvarsposition. Jag är inte arg på dig, jag försöker inte göra dig att må dåligt över dig själv, jag försöker framhäva intellektuell ärlighet. Det är otrevligt att bli anklagad och det är därför som du hamnar i försvarsposition. Men om du som kille med gissningsvis arabisk påbrå inte kan hantera saker på en individuell nivå och fullkomligt bedömer folk baserat på deras ursprung, hur ska du kunna vänta dig annorlunda av alla andra? Jag syftar på att alla behöver hantera de här bitarna med sig själv, för att rasismen i samhället ska kunna minska. Det räcker inte att säga typ en "jag är inte rasist men..." för att rasismen ska minska/försvinna.
För helvete vad off topic men för all del
VAFÖR SKA RASISMEN FÖRSVINNA????
Din "rasism" är den naturliga reaktionen hos svensken som fått sitt land våldtaget och besudlat. Dra åt helvete! Vi ska får vara hur mycket rasister vi vill.
Du vet. Din "antirasism" (du är en självgod djävel, som alla dina likar är) är "så vacker" att det du ansvarar för är Ebbas död på Drottninggatan och våldtäkten/mordet på Elin Krantz. IKEA-morden är också vad du ansvarar för.
Du din djävel ska vara den anklagade, inte vi andra. Det är hög tid för lite anständighet i Sverige återigen.