2019-11-01, 05:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Jag tolkade det mer som ett "det måste va nåt fel på dig".
Inte fel men svenskar har en fruktansvärd dålig förmåga att läsa mellan raderna. Sånt är viktigt med kvinnor och gör saker ner spännande.

Citat:
Hm, jag tror du kan ha missförstått om att hela min kommentar varit riktad till dig, när jag citerat dig för delkommentarer riktade till TS. Kommentarerna är alltså riktade till TS.
Du citerade mig?

Citat:
Och Öh? "ras och sånt kvittar för mig men negrer, araber, kurder oav går fetbort"
Läs igen vad du just skrev och förstå att du är starkt hycklande när du skriver sånt här BS. Obviously är ras av relevans för dig.
Vad är hycklande, att jag väljer bort vissa utifrån preferenser? Du väljer också bort en hel del män så sluta hyckla själv. Du är ju själv nationellt blandad eftersom du är polack och svensk, därför sticker det dig i ögonen.
Citera
2019-11-01, 08:36
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stagioni
...
Du citerade mig?

Jag citerade inte bara dig. Jag använde olika kommentarer som "tankespår" kring TS fråga. Sorry för viss otydlighet om det.

Citat:
Vad är hycklande, att jag väljer bort vissa utifrån preferenser? Du väljer också bort en hel del män så sluta hyckla själv. Du är ju själv nationellt blandad eftersom du är polack och svensk, därför sticker det dig i ögonen.

Nej, det är precis vad jag hade tyckt oavsett om jag var nationellt blandad eller inte. För att det helt enkelt är hycklande. Om du påstår en sak om dig själv så kan du inte sen direkt säga en sak som visar på motsatsen. Hade den saken som du påstod varit sann så hade nästa del inte kommit. Du hade kunnat prata om den sociala kulturen/bakgrunden, men istället valde du att utdefiniera och utsortera på färg. Jag undrar lite varför?

Jag har förklarat hur jag tänker kring saken. Vissa kommer uppleva det som fullkomlig rasism, andra kommer uppleva det som ganska vettigt. Sen finns det förstås den andelen som tycker att jag är typ en naiv idiot och rasförrädare också. Menmen, man kan aldrig få alla nöjda.
Senast redigerad av Mojokii 2019-11-01 kl. 08:56.
Citera
2019-11-01, 12:18
Bannlyst
Citat:
Jag citerade inte bara dig. Jag använde olika kommentarer som "tankespår" kring TS fråga. Sorry för viss otydlighet om det.

Nej, det är precis vad jag hade tyckt oavsett om jag var nationellt blandad eller inte. För att det helt enkelt är hycklande. Om du påstår en sak om dig själv så kan du inte sen direkt säga en sak som visar på motsatsen. Hade den saken som du påstod varit sann så hade nästa del inte kommit. Du hade kunnat prata om den sociala kulturen/bakgrunden, men istället valde du att utdefiniera och utsortera på färg. Jag undrar lite varför?

Jag har förklarat hur jag tänker kring saken. Vissa kommer uppleva det som fullkomlig rasism, andra kommer uppleva det som ganska vettigt. Sen finns det förstås den andelen som tycker att jag är typ en naiv idiot och rasförrädare också. Menmen, man kan aldrig få alla nöjda.
Ähh ta dig i dalen, det där är preferenser. Eller liggee du med vem som helst? Man är inte rasist (och jag skiter i om jag var det) för att man väljer bort niggers och efterblivna cp-kvinnor. De flesta kvinnor rubbar inte så mycket på sina preferenser så varför ska jag göra det.
Citera
2019-11-01, 12:25
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ähh ta dig i dalen, det där är preferenser. Eller liggee du med vem som helst? Man är inte rasist (och jag skiter i om jag var det) för att man väljer bort niggers och efterblivna cp-kvinnor. De flesta kvinnor rubbar inte så mycket på sina preferenser så varför ska jag göra det.

Du var inte särskilt djup och noga märker jag.

Jag har inte sagt att det är fel att ha preferenser, jag har syftat på att det där lät tydligt starkare än "preferenser" och att du gör en obvious "jag är inte rasist men...".

Nej, jag ligger inte med vem som helst. Jag ligger med män som attraherar mig (eventuellt kvinnor också, men jag har inte riktigt hamnat där).
Citera
2019-11-01, 12:31
Medlem
Brudar nöjer sig som regel inte med mindre än nån som är två poäng bättre än de själv.
Som du beskriver dig själv är du antagligen en femma, vilket ger dig två val. Antingen nöjer du dig med en trea eller så "jobbar du på dig själv".

Oavsett vilket tycker jag du gör bäst i att inte haka upp dig för mycket på brudar. De förtjänar det inte.
Citera
2019-11-01, 16:08
Bannlyst
Citat:
Du var inte särskilt djup och noga märker jag.

Jag har inte sagt att det är fel att ha preferenser, jag har syftat på att det där lät tydligt starkare än "preferenser" och att du gör en obvious "jag är inte rasist men...".

Nej, jag ligger inte med vem som helst. Jag ligger med män som attraherar mig (eventuellt kvinnor också, men jag har inte riktigt hamnat där).
Vad gör jag då? Jag ligger med kvinnor som attraherar mig och mörkhyade gör det inte. Fattar inte vad du babblar om ens. Vad ska du göra? Ställa mig inför rätta för att jag är "jasistik"?
Citera
2019-11-01, 17:42
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Vad gör jag då? Jag ligger med kvinnor som attraherar mig och mörkhyade gör det inte. Fattar inte vad du babblar om ens. Vad ska du göra? Ställa mig inför rätta för att jag är "jasistik"?

Vad är det egentligen som är svårt med att förstå för dig här? Du har saknat förmågan att nyansera och alltså låter det fortsatt precis lika hycklande och rasistiskt att säga "negrer, araber och kurder går fetbort". Det är otrevligt att bli anklagad och det är därför du har hamnat i försvarsposition. Jag är inte arg på dig, jag försöker inte göra dig att må dåligt över dig själv, jag försöker framhäva intellektuell ärlighet. Det är otrevligt att bli anklagad och det är därför som du hamnar i försvarsposition. Men om du som kille med gissningsvis arabisk påbrå inte kan hantera saker på en individuell nivå och fullkomligt bedömer folk baserat på deras ursprung, hur ska du kunna vänta dig annorlunda av alla andra? Jag syftar på att alla behöver hantera de här bitarna med sig själv, för att rasismen i samhället ska kunna minska. Det räcker inte att säga typ en "jag är inte rasist men..." för att rasismen ska minska/försvinna.
Citera
2019-11-01, 18:22
Bannlyst
Citat:
Vad är det egentligen som är svårt med att förstå för dig här? Du har saknat förmågan att nyansera och alltså låter det fortsatt precis lika hycklande och rasistiskt att säga "negrer, araber och kurder går fetbort". Det är otrevligt att bli anklagad och det är därför du har hamnat i försvarsposition. Jag är inte arg på dig, jag försöker inte göra dig att må dåligt över dig själv, jag försöker framhäva intellektuell ärlighet. Det är otrevligt att bli anklagad och det är därför som du hamnar i försvarsposition. Men om du som kille med gissningsvis arabisk påbrå inte kan hantera saker på en individuell nivå och fullkomligt bedömer folk baserat på deras ursprung, hur ska du kunna vänta dig annorlunda av alla andra? Jag syftar på att alla behöver hantera de här bitarna med sig själv, för att rasismen i samhället ska kunna minska. Det räcker inte att säga typ en "jag är inte rasist men..." för att rasismen ska minska/försvinna.
Alltså du tolkar det som rasism, jag tolkar det som helt vanliga preferenser.
Citera
2019-11-01, 19:05
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Alltså du tolkar det som rasism, jag tolkar det som helt vanliga preferenser.

Suck, att du inte ser nåt mer. Tänk efter. Varför är dessa grupper fullkomligt utsorterade för dig? Vill du specifikt dejta vita? Varför isåfall? Inget du behöver svara till mig för. Tänk bara lite till tack, och då menar jag inte bara bortförklaringar/självförsvarsskäl.

"Helt vanliga preferenser" hade inte låtit så. Och det heter svarta, sluta kalla folk för negrer.
Citera
2019-11-01, 19:09
Bannlyst
Citat:

För helvete vad off topic men för all del

VAFÖR SKA RASISMEN FÖRSVINNA????

Din "rasism" är den naturliga reaktionen hos svensken som fått sitt land våldtaget och besudlat. Dra åt helvete! Vi ska får vara hur mycket rasister vi vill.

Du vet. Din "antirasism" (du är en självgod djävel, som alla dina likar är) är "så vacker" att det du ansvarar för är Ebbas död på Drottninggatan och våldtäkten/mordet på Elin Krantz. IKEA-morden är också vad du ansvarar för.

Du din djävel ska vara den anklagade, inte vi andra. Det är hög tid för lite anständighet i Sverige återigen.
Citera
2019-11-01, 19:12
Bannlyst
Citat:
Och det heter svarta, sluta kalla folk för negrer.

Ordet är faktiskt "neger" och ska användas av varje människa som verkligen är fri från förtryck.
Citera
2019-11-01, 19:45
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Ordet är faktiskt "neger" och ska användas av varje människa som verkligen är fri från förtryck.

Idiot.

Rasismen ska motarbetas för att fred och utveckling ska kunna finnas. För samarbete och allmänt högre intellekt, eftersom folk kan tänka och använda resonerande/logik snarare än att leva blint efter sin lillhjärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in