• 7
  • 8
2019-11-01, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Suck, att du inte ser nåt mer. Tänk efter. Varför är dessa grupper fullkomligt utsorterade för dig? Vill du specifikt dejta vita? Varför isåfall? Inget du behöver svara till mig för. Tänk bara lite till tack, och då menar jag inte bara bortförklaringar/självförsvarsskäl.

"Helt vanliga preferenser" hade inte låtit så. Och det heter svarta, sluta kalla folk för negrer.
Finns såklart en del arabbrudar jag vill ligga med men negrer går bort. Så enkelt är det.
Citera
2019-11-01, 20:07
Bannlyst
Citat:
Idiot.

Rasismen ska motarbetas för att fred och utveckling ska kunna finnas. För samarbete och allmänt högre intellekt, eftersom folk kan tänka och använda resonerande/logik snarare än att leva blint efter sin lillhjärna.

Då upprepar jag mig eftersom du inte vågar svara på det här, ditt djävla praktarsle:

"VARFÖR SKA RASISMEN FÖRSVINNA????

Din "rasism" är den naturliga reaktionen hos svensken som fått sitt land våldtaget och besudlat. Dra åt helvete! Vi ska får vara hur mycket rasister vi vill.

Du vet. Din "antirasism" (du är en självgod djävel, som alla dina likar är) är "så vacker" att det du ansvarar för är Ebbas död på Drottninggatan och våldtäkten/mordet på Elin Krantz. IKEA-morden är också vad du ansvarar för.

Du din djävel ska vara den anklagade, inte vi andra. Det är hög tid för lite anständighet i Sverige återigen
."
Citera
2019-11-01, 20:10
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stagioni
Finns såklart en del arabbrudar jag vill ligga med men negrer går bort. Så enkelt är det.

Var inte en sån blatte, det heter svarta.
Citera
2019-11-01, 20:14
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Då upprepar jag mig eftersom du inte vågar svara på det här, ditt djävla praktarsle:

"VARFÖR SKA RASISMEN FÖRSVINNA????

Din "rasism" är den naturliga reaktionen hos svensken som fått sitt land våldtaget och besudlat. Dra åt helvete! Vi ska får vara hur mycket rasister vi vill.

Du vet. Din "antirasism" (du är en självgod djävel, som alla dina likar är) är "så vacker" att det du ansvarar för är Ebbas död på Drottninggatan och våldtäkten/mordet på Elin Krantz. IKEA-morden är också vad du ansvarar för.

Du din djävel ska vara den anklagade, inte vi andra. Det är hög tid för lite anständighet i Sverige återigen
."

Jag svarade på det. Du kan bara inte tänka utöver din offermentalitet.

Exakt, det är hög tid för lite anständighet. Så varför ser du inte till att delta i den?

Jag har inte påstått att mitt perspektiv är rasism. Jag är mindre rasistisk än antirasister, som ser allting efter hudfärg och anser att vita massivt måste uppoffra sig. Jag skulle säga att man behöver finna den sunda mellanvägen mellan att sitta och se "ondska"/rasism överallt eller att sitta och kalla folk för negrer. Ska det va så jävla svårt?
Senast redigerad av Mojokii 2019-11-01 kl. 20:32.
Citera
2019-11-02, 04:33
Bannlyst
Citat:
Var inte en sån blatte, det heter svarta.
Fast det var inte där skon klämde men ok svarta, jag väljer bort svarta.
Citera
2019-11-02, 10:25
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stagioni
Fast det var inte där skon klämde men ok svarta, jag väljer bort svarta.

Nej, men tack för resonen på det viset iaf. Man vill ju inte behandla folk dåligt även om man inte planerar dejta dem.
Citera
2019-11-03, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
Ja med tanken på hur mycket text du plitade ner så förtjänade du det tyckte jag!

Håll käften ditt lilla jävla underliv, du är smutsig och har inga vänner.
Senast redigerad av niighaag 2019-11-03 kl. 14:51.
Citera
2019-11-03, 17:16
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niighaag
Håll käften ditt lilla jävla underliv, du är smutsig och har inga vänner.
Men vad är det du säger(?) ...förstår du inte att man blir ledsen när du är så elak?

Jag kan inte hjälpa att jag inte har några vänner och att min personliga hygien är under all kritik, -luktar det/jag ända bort till dig?

Citera
2019-11-03, 17:42
Bannlyst
Var inte en incel och var 26 år, så går det ofta ganska bra.

Bli inte äldre därför att med tiden går förmågan "att attrahera svenska tjejer" förlorad.

Så lätt är det. Sluta att åldras!
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in