Citat:
Ursprungligen postat av
MagnusBengtsen
Då upprepar jag mig eftersom du inte vågar svara på det här, ditt djävla praktarsle:
"VARFÖR SKA RASISMEN FÖRSVINNA????
Din "rasism" är den naturliga reaktionen hos svensken som fått sitt land våldtaget och besudlat. Dra åt helvete! Vi ska får vara hur mycket rasister vi vill.
Du vet. Din "antirasism" (du är en självgod djävel, som alla dina likar är) är "så vacker" att det du ansvarar för är Ebbas död på Drottninggatan och våldtäkten/mordet på Elin Krantz. IKEA-morden är också vad du ansvarar för.
Du din djävel ska vara den anklagade, inte vi andra. Det är hög tid för lite anständighet i Sverige återigen."
Jag svarade på det. Du kan bara inte tänka utöver din offermentalitet.
Exakt, det är hög tid för lite anständighet. Så varför ser du inte till att delta i den?
Jag har inte påstått att mitt perspektiv är rasism. Jag är mindre rasistisk än antirasister, som ser allting efter hudfärg och anser att vita massivt måste uppoffra sig. Jag skulle säga att man behöver finna den sunda mellanvägen mellan att sitta och se "ondska"/rasism överallt eller att sitta och kalla folk för negrer. Ska det va så jävla svårt?