2019-11-01, 13:03
Avslutad
Idag skålar vi och kör botten upp för att lilla dvärgen o fuckface aschraf har blivit pepprad till döds. Riktigt litet smuts som livnärt sig på att råna o gör inbrott mot folk som han känner eller är bekanta med. Han har varit väldigt tajt med al-hussein, dom har kört mkt knarkhandel tillsammans. Hoppas alla runt om han blir knäppta. Riktigt smuts folk. Skål
Citera
2019-11-01, 13:05
Medlem
Pandalina4s avatar
https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/mordad-man-hade-ett-pris-pa-sitt-huvud/
Citat:
28-åringen som mördades i går kväll i Malmö levde under dödshot. Han flyttade från lägenhet till lägenhet på flykt undan män som jagade honom.
Han hade ett pris på sitt huvud. 28-åringen var nära vän till en Malmöbo som jagas av spansk polis misstänkt för mord.
Citera
2019-11-01, 13:08
Medlem
Jenny9s avatar
Så den mördade killen var på väg från Sofielund-hållet mot Lindängen? (Den stod riktad mot det hållet sen).

Där är två körfält mot Lindängen sedan en gräsremsa emellan och sedan två körfält ner mot Sofielund. Allt som allt alltså fyra körfält två i vardera riktning.

Körde mördarens bil upp längs med offrets bil och började skjuta? Så att de körde bredvid varandra i riktning mot Lindängen? Sedan när mördaren fick stopp på offrets bil gick mördaren av och sköt? Och då står bilarna bredvid varandra i samma riktning mot Lindängen och mördaren står bakom "sin" bil och skjuter över taket in i offrets bil?

Sedan rullar offrets bil sakta över gräsremsan och vidare över de två körfälten i motsatt riktning och in på gräset vid busskuren?

Och mördaren fortsätter mot Lindängen?

Jag framstår kanske som nojig, men jag vill veta hur det gick till. Jag kan inte sluta tänka på det.
Senast redigerad av Jenny9 2019-11-01 kl. 13:14.
Citera
2019-11-01, 13:14
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Nej det är de inte. Danne Jude har enligt uppgifter varit i utkanten av bekantskapskretsen med Mios pappa. Det sägs också att D-J ska vara i kretsar som funnit runt Chin, el vad han nu heter, från M-falangen. Dvs den person som var chaufför till Mekkyygruppen vid galaxyskjutningen Det finns visst en Mio B till, som inte heller han är bror men som är el varit nära kompis till Danny Jude men att vänskapen ska ha varit så nära att de benämnde varann broder.

Tack för svaret! Detta blir jävligt rörigt i mitt huvud. Se om du (eller nån annan) kan hjälpa mig reda ut detta: I kidnappnings-tråden för det som hände 2018-06-07 verkar det som att Mio B*nozic är offret. Det är hans pappa som äger den så kallade läkarvillan i Furulund. Men, Mio förkommer hos Tingsrätten i Malmö överhuvudtaget inte som målsägare i något mål utan endast som gärningsman (i ett helt annat mål). I Sydsvenskan stod att en 26-åring grep för vapenbrott samma kväll som BO blev kidnappad vilket han också ska ha varit häktad för. Den person som häktades för detta är inte Omar Kaka, Achraf eller Zaki. Tingsrätten kan inte få fram vem det var utan mer uppgifter än jag hade. Så, är det inte ens "rätt" Mio som blev kidnappad eller är det så att inga dokument finns kring honom som målsägande för att ingen någonsin har häktats för kidnappningen?
Citera
2019-11-01, 13:26
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Tack för svaret! Detta blir jävligt rörigt i mitt huvud. Se om du (eller nån annan) kan hjälpa mig reda ut detta: I kidnappnings-tråden för det som hände 2018-06-07 verkar det som att Mio B*nozic är offret. Det är hans pappa som äger den så kallade läkarvillan i Furulund. Men, Mio förkommer hos Tingsrätten i Malmö överhuvudtaget inte som målsägare i något mål utan endast som gärningsman (i ett helt annat mål). I Sydsvenskan stod att en 26-åring grep för vapenbrott samma kväll som BO blev kidnappad vilket han också ska ha varit häktad för. Den person som häktades för detta är inte Omar Kaka, Achraf eller Zaki. Tingsrätten kan inte få fram vem det var utan mer uppgifter än jag hade. Så, är det inte ens "rätt" Mio som blev kidnappad eller är det så att inga dokument finns kring honom som målsägande för att ingen någonsin har häktats för kidnappningen?
Kidnappningen gick aldrig till åtal. Kanske därför?
Citera
2019-11-01, 13:29
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/mordad-man-hade-ett-pris-pa-sitt-huvud/

Han var jagad och körde mellan Lindängen och Sofielund? Alltså kriminellt belastade områden där hans fiender bor, vad gjorde han överhuvudtaget i Malmö? Det är en liten stad så det räcker inte att flytta runt, han borde flyttat från Malmö och skåne.
Citera
2019-11-01, 13:42
Medlem
Qaas avatar
Det här kanske inte har något att göra med Dani Jude och kidnappnings-fallet? Kanske är det bara någon tung aktör som rensar alla i Mekkys närhet för att komma åt honom?

Som dem gör i filmer. Börja med människorna runt omkring personen du vill få tag i, sen så kryper den personen fram förr eller senare.
Citera
2019-11-01, 13:44
Medlem
Citat:
Varför hade han ett pris på sitt huvud? Är det någon som rensar bort det sista av mekkys gäng nu? Mekky lär ju aldrig komma tillbaka till Sverige. Sitter väl i en bajshydda I Marocko.

Vilka har vi kvar i Malmö nu då? Ghara och vem mer?Vem håller i seved?

Oavsett, skönt att den här asraf eller vad han hette dog. Bra så. Och att ingen oskyldig drabbades.
Senast redigerad av ellabellak 2019-11-01 kl. 13:46.
Citera
2019-11-01, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Det här kanske inte har något att göra med Dani Jude och kidnappnings-fallet? Kanske är det bara någon tung aktör som rensar alla i Mekkys närhet för att komma åt honom?

Som dem gör i filmer. Börja med människorna runt omkring personen du vill få tag i, sen så kryper den personen fram förr eller senare.
Jo skulle ju mycket väl kunna vara så också, men vilken gruppering skulle de kunna vara?
Citera
2019-11-01, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Mios pappa är inte läkare. Han har köpt en läkarvilla och gjort ombyggnader som inte godkänts i den.
Juste, så var de ja. Sorry sorry.
Citera
2019-11-01, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DOMAREN99
Jag då 🤔 vet mer än de flesta här inne 😎 men tramsigkille har hyffsad koll på folk 😎
Har du någon koll på vad detta handlar om? Är det verkligen Dan1 som fullbordar sin hämnd eller någon annan gruppering i malmö?
Citera
2019-11-01, 14:21
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Kidnappningen gick aldrig till åtal. Kanske därför?

Ja, så kan det vara. Och 26-åringen som greps för vapenbrott är kanske ingen av de jag listade...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in