Citat:
Ursprungligen postat av
arcenciels
Nej det är de inte. Danne Jude har enligt uppgifter varit i utkanten av bekantskapskretsen med Mios pappa. Det sägs också att D-J ska vara i kretsar som funnit runt Chin, el vad han nu heter, från M-falangen. Dvs den person som var chaufför till Mekkyygruppen vid galaxyskjutningen Det finns visst en Mio B till, som inte heller han är bror men som är el varit nära kompis till Danny Jude men att vänskapen ska ha varit så nära att de benämnde varann broder.
Tack för svaret! Detta blir jävligt rörigt i mitt huvud. Se om du (eller nån annan) kan hjälpa mig reda ut detta: I kidnappnings-tråden för det som hände 2018-06-07 verkar det som att Mio B*nozic är offret. Det är hans pappa som äger den så kallade läkarvillan i Furulund. Men, Mio förkommer hos Tingsrätten i Malmö överhuvudtaget inte som målsägare i något mål utan endast som gärningsman (i ett helt annat mål). I Sydsvenskan stod att en 26-åring grep för vapenbrott samma kväll som BO blev kidnappad vilket han också ska ha varit häktad för. Den person som häktades för detta är inte Omar Kaka, Achraf eller Zaki. Tingsrätten kan inte få fram vem det var utan mer uppgifter än jag hade. Så, är det inte ens "rätt" Mio som blev kidnappad eller är det så att inga dokument finns kring honom som målsägande för att ingen någonsin har häktats för kidnappningen?