2019-11-02, 12:48
Medlem
Dess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Bortplockad/nertagen?

Absolut inte! Färsk!
Citera
2019-11-02, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Precis kommer ihåg när aschraf var ny i gamet på cannabis när han var aktiv runt babel, sen gick det bra på becknar sidan för honom men verkligheten kom ikapp tack gode gud😍😍😍😍

Han satt för ett tag sedan då han jobbade för biggie och Josef. Vad jag vet så åkte han fast med deras grejer. Kan den händelsen ha med mordet att göra? Dock så är dem jävligt snåla att lägga pengar på att någon blir klippt.

Är dem kvar i Libanon o gömmer sig?

Ibrahim fattah som nu är ”rappare” var även i skuld till dem. Han åkte fast med nästan 2 hekto kokain 2016.

Verkar inte gå så bra för Malmös kriminella 🤪
Citera
2019-11-02, 13:45
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abozzza
Skål på det! Riktigt sliskig kille som du säger, gjorde inbrott i sin syrras salong flera gånger till slut så brände han ner stället. Hans storebror murad introducerade honom till knark. Ashraf sålde knark redan som 8 åring när dem bodde på apelgård.

Pappan är irakier som har suttit för människosmuggling. Mamman är en arbetande kvinna som verkade vara rätt normal. Bra manliga förebilder killen har haft

En klassisk psykopat med andra ord. Intressant att pappan är dömd för människosmuggling. Det är inget brott enligt miljöpartiet utan snarare en handling utförd i äkta humanistisk och feministisk anda. Enligt MP hade pappan fått fortsätta och till och med uppmuntrats att pumpa in kriminellt slödder till Sverige
Citera
2019-11-02, 13:52
Medlem
bulletproofsouls avatar
[quote=abozzza|691774444

Verkar inte gå så bra för Malmös kriminella 🤪[/QUOTE]

Nej det brukar ju inte gå så bra i slutändan. Förr eller senare kommer rättvisan och verkligheten i kapp. Det här är looser av den mest grövsta kalibern. Titta på foton av skräpet. Dessa ser alltid mer eller mindre retarderade ut. Skitmänniskor som gör skitsaker. Arbetsläger eller utvisning?

Det fanns ett gammalt ordspråk i Sverige som kort och gott löd: "Brott lönar sig aldrig" Det håller fortfarande. För eller senare, det är endast en tidsfråga.
Citera
2019-11-02, 14:12
Medlem
Citat:
Han satt för ett tag sedan då han jobbade för biggie och Josef. Vad jag vet så åkte han fast med deras grejer. Kan den händelsen ha med mordet att göra? Dock så är dem jävligt snåla att lägga pengar på att någon blir klippt.

Ibrahim fattah som nu är ”rappare” var även i skuld till dem. Han åkte fast med nästan 2 hekto kokain 2016.

Du och användaren ”tramsigkille” är två av dem som verkar ha bra koll, vad kan ni säga om ryktet att ett av Ashrafs barn egentligrn är mekkys?
Citera
2019-11-02, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Du och användaren ”tramsigkille” är två av dem som verkar ha bra koll, vad kan ni säga om ryktet att ett av Ashrafs barn egentligrn är mekkys?
Skitsnack achraf har två barn, lita inte på allt som skrivs på flashback
Citera
2019-11-02, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Optenna53
Skitsnack achraf har två barn, lita inte på allt som skrivs på flashback
Tack för klargörande! När skumm info dyker upp på fb försöker jag alltid få de bekräftat/dementerat!
Citera
2019-11-02, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23

Det hade inte förvånat mig, men det är inget av värde eller något viktigt.

Däremot så undrar jag vart Jones al jawahiri håller hus. Han var ashrafs närmaste springpojke. Det snackas redan om att Jones är den som sålde ashraf
Citera
2019-11-02, 15:16
Citat:

Dani jude som fick aschraf släckt 100%, ibrahim fattah sitter häktad för 1 kasse kola nu oxå
Senast redigerad av Tramsigkille 2019-11-02 kl. 15:23.
Citera
2019-11-02, 15:17
Citat:
Det hade inte förvånat mig, men det är inget av värde eller något viktigt.

Däremot så undrar jag vart Jones al jawahiri håller hus. Han var ashrafs närmaste springpojke. Det snackas redan om att Jones är den som sålde ashraf

Jones finner man i mercan eller runt pauliskolan eller på mff matcherna men säsongen slut nu
Citera
2019-11-02, 15:18
Medlem
Jenny9s avatar
Var någonstans skedde själva skjutningen? Vid Högaholmsgrillen? Annars får jag gå ner och prata med dem själv, de stänger kl. 22 men brukar jobba över lite. De måste ha sett allt. De är säkert chockade, de hade stängt igår (fredag), stackare.

Jag och sambon trodde det kom nerifrån gården/lekplatsen eftersom det hördes så otroligt högt. När vi sedan tittade ut mot Munkhättegatan var själva skjutningen över och offrets bil stod vid busskuren. En kille, såg ut att vara runt 20, gick dit, han var den första på plats innan fler tog sig dit. Han skulle jag inte heller vilja byta med fyfan.

Han leddes mellan ambulanspersonalen sen till en av ambulanserna, säkert rejält chockad. Det var han jag trodde var offret och jag trodde då att: "Åh gud vad skönt ingen dog iallafall".

Jag ska flytta ifrån Malmö, för ett tag sedan smällde en kraftig bomb precis här bredvid. Det vibrerade i fönstren. Jag vill inte gå runt och vara rädd eller behöva titta mig omkring för att upptäcka möjliga hot i förväg.

Jag kan knappt sitta i matsalen på IKEA längre för jag är rädd att någon ska placera en bomb eller resa sig upp och börja skjuta, ja helt irrationell rädsla jag vet, men kroppen reagerar på ett sätt och hjärnan försöker rationalisera.

Det är inte klokt, men jag börjar ana det här med att vissa flyktingar kommer hit och är helt traumatiserade pga bomber och skjutningar. De har varit med om detta upphöjt till 10.
Citera
2019-11-02, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Var någonstans skedde själva skjutningen? Vid Högaholmsgrillen? Annars får jag gå ner och prata med dem själv, de stänger kl. 22 men brukar jobba över lite. De måste ha sett allt. De är säkert chockade, de hade stängt igår (fredag), stackare.

Jag och sambon trodde det kom nerifrån gården/lekplatsen eftersom det hördes så otroligt högt. När vi sedan tittade ut mot Munkhättegatan var själva skjutningen över och offrets bil stod vid busskuren. En kille, såg ut att vara runt 20, gick dit, han var den första på plats innan fler tog sig dit. Han skulle jag inte heller vilja byta med fyfan.

Han leddes mellan ambulanspersonalen sen till en av ambulanserna, säkert rejält chockad. Det var han jag trodde var offret och jag trodde då att: "Åh gud vad skönt ingen dog iallafall".

Jag ska flytta ifrån Malmö, för ett tag sedan smällde en kraftig bomb precis här bredvid. Det vibrerade i fönstren. Jag vill inte gå runt och vara rädd eller behöva titta mig omkring för att upptäcka möjliga hot i förväg.

Jag kan knappt sitta i matsalen på IKEA längre för jag är rädd att någon ska placera en bomb eller resa sig upp och börja skjuta, ja helt irrationell rädsla jag vet, men kroppen reagerar på ett sätt och hjärnan försöker rationalisera.

Det är inte klokt, men jag börjar ana det här med att vissa flyktingar kommer hit och är helt traumatiserade pga bomber och skjutningar. De har varit med om detta upphöjt till 10.

Hade du bara läst tråden så hade du vetat var det hände. Står både här några inlägg bak, samt alla tidningar har skrivit det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in