2019-11-01, 12:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Kanske man träna tjejer i att bli gruppvåldtagna så de inte ådrar sig skador. Ungefär som i Judo, lär man sig falla på rätt sätt slipper man skador.

Ungefär som de kvinnor som deltar i porrfilm med flera män. De lär ha utvecklat olika strategier för att inte få ont, typ bedövningsmedel e.t.c.
Fan så sjukt det är egentligen.
Människan är äckligt störd på det stora hela taget.
Citera
2019-11-01, 12:13
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Om vi leker med tanken att våldtäkt avskrivs som brott.
Vad tror du konsekvenserna hade blivit inom en femårsperiod? Hade svenska män börjat våldta mer?
Kanske hade kvinnor gjort sig så fula som möjligt. Blivit feta för att få vara ifred. Gått i säckiga kläder totalt osminkade. Kanske gärna varit lite skitiga.

När våldtäkter blir allt mer vanligt får polisen allt svårare att lagföra det så det kommer spela mindre och mindre roll om det legaliseras eller inte. Skillnaden ligger mest i att polisen då inte behöver hantera ärendet alls vilket frigör mer tid till sådant som anses som viktigare, t.ex. att man kritiserar makten och invandringspolitiken.
Citera
2019-11-01, 12:14
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Vad tror du konsekvenserna hade blivit inom en femårsperiod? Hade svenska män börjat våldta mer?
Kanske hade kvinnor gjort sig så fula som möjligt. Blivit feta för att få vara ifred. Gått i säckiga kläder totalt osminkade. Kanske gärna varit lite skitiga.

Inte om det finns bordeller, då kommer inte män att börja våldta mer.

Kvinnor går redan feta, osminkade, överviktiga med tantfrisyrer osv. De flesta löper ingen risk att bli våldtagna..

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur vet våldtäktsmännen att offret inte är lesbiskt, har clamydia eller nyligen har genom behandling för cell förändringar och inte får ha sex förrän om 6 veckor

Om kvinnan inte är lämplig att bli påsatt, så bör hon visa det genom tantfrisyr, övervikt och fula kläder.

Kvinnor som ser ut som fula häxor löper knappast någon risk att bli påsatt i skogen av några våldtäktsmän.
Citera
2019-11-01, 12:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag uttrycker vad svenskarna visar att de blir mest upprörda över och vad de agerar starkast emot, eftersom det är vad som bör styra hur rättsväsendet prioriterar. Att jag personligen gör andra prioriteringar är ett problem för mig så länge jag lever i Sverige men det är inte fokus för vad jag skriver.

På det personliga planet har jag redan mentalt lämnat Sverige eftersom det är för sent att stoppa den här utvecklingen. Vi har passerat point of no return så om folk skulle rösta fram SD till regeringsställning i nästa val så är det ändå för sent, det kommer inte gå att vända det här.

Nä men jag är intresserad av din åsikt kring detta. Det är mer intressant än att läsa massa ett+ett antaganden.
Du borde ta det som en komplimang.
Citera
2019-11-01, 12:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
När våldtäkter blir allt mer vanligt får polisen allt svårare att lagföra det så det kommer spela mindre och mindre roll om det legaliseras eller inte. Skillnaden ligger mest i att polisen då inte behöver hantera ärendet alls vilket frigör mer tid till sådant som anses som viktigare, t.ex. att man kritiserar makten och invandringspolitiken.

Du svarade inte på frågan..
Citera
2019-11-01, 12:19
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Inte om det finns bordeller, då kommer inte män att börja våldta mer.

Kvinnor går redan feta, osminkade, överviktiga med tantfrisyrer osv. De flesta löper ingen risk att bli våldtagna..

Om kvinnan inte är lämplig att bli påsatt, så bör hon visa det genom tantfrisyr, övervikt och fula kläder.

Kvinnor som ser ut som fula häxor löper knappast någon risk att bli påsatt i skogen av några våldtäktsmän.

Nu pratar jag inte om en del av kvinnor som är 30+ som går i tantfrisyr och är feta.
Jag pratar om att kvinnor i allmänhet, framförallt unga attraktiva sådana, skulle göra sig oattraktiva. Jag tror knappast att de hade gått omkring och sett vackra ut om våldtäkt var legaliserat.
Citera
2019-11-01, 12:20
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Som jag skrev innan ska rättssystemet återspegla människors värderingar och när vi tar in massor av invandrare med t.ex. Sharia så är det rimligt att det påverkar kraven på hur kvinnor klär sig. Visar de hud så är de ansvariga för om de blir våldtagen, försäljningen av burka kan alltså öka framöver.

Vi har också sett sådana rekommendationer från t.ex. DN där de har ifrågasatt att ungdomar har dyra jackor då de blir bestulna på dem. Helt rimligt att med samma argumentation ifrågasätta att kvinnor visar hud. Likaså har vi ligor som spanar på rika personer, följer efter dem och rånar dem på deras dyra klockor. Vi måste alltså anpassa hur vi klär oss för att inte bli utsatta för brott och gör vi inte det har vi varit oaktsamma och får skylla oss själva.
Citera
2019-11-01, 12:21
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nä men jag är intresserad av din åsikt kring detta. Det är mer intressant än att läsa massa ett+ett antaganden.
Du borde ta det som en komplimang.

Om jag inte hade varit kritisk till den här utvecklingen skulle jag inte ha ställt in mig på att lämna landet.
Citera
2019-11-01, 12:23
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ungefär som de kvinnor som deltar i porrfilm med flera män. De lär ha utvecklat olika strategier för att inte få ont, typ bedövningsmedel e.t.c.

Störd för att den vill ha sex?

Skulle nog vilja påstå att djur i så fall är minst lika störda som människor.
Citera
2019-11-01, 12:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo män tjänar på att ha relationer med kvinnor , statistikerna är helt entydiga. Om män skulle älska sina fruar ännu mer skulle de vara mer lyckliga.

Men bör om de är kloka plocka bort alla skäl att inte älska kvinnor speciellt de de är i relation med.

De bör alltså låta saker som hände tidigare påverka hur mycket de älskar sin fru eller fästmö.

Ex Hon var dum mot mig för 10 år sedan , jag hatar henne ännu. Så ska man alltså inte tänka.
Utan mer hon var dum det är helt förlåtet och jag bryr mig ej nu.

Eller hon blir naturligtvis äldre , men det påverkar inte min kärlek till henne , jag älskar henne lika mycket alla fall om inte mer och det är bara henne jag är intresserad av.

1) Nej statistiken säger att män som är gifta lever längre. Det beror på att män som har bättre utbildning och jobb oftare är gifta.

a) Det är troligt att de männen skulle må ännu bättre om de inte hade en femoid som parasiterade på dem.

2) Det funkar inte att fantasiera om att femoiden är bättre än vad den är. Det som funkar är att titta på den objektivt och se vad den ger för fördelar vs vad den kostar.

a) För de flesta män är det en mycket dålig affär.

3) Självklart påverkas kärleken av en femoids ålder och utseende. Män älskar kroppen och utseendet inte femoiden som individ.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Men tjänar på den attityden eftersom de får kärlek tillbaka.

1) Självklart får män inte kärlek tillbaka. De flesta män kommer aldrig att få uppleva en kvinnas kärlek.

2) En kvinna som älskar en man kommer att göra saker som att betala hans räkningar, se till att han har sex med andra kvinnor, och träna hårt för att ha en snygg kropp för honom.
Citera
2019-11-01, 12:27
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Nu pratar jag inte om en del av kvinnor som är 30+ som går i tantfrisyr och är feta.
Jag pratar om att kvinnor i allmänhet, framförallt unga attraktiva sådana, skulle göra sig oattraktiva. Jag tror knappast att de hade gått omkring och sett vackra ut om våldtäkt var legaliserat.

Unga attraktiva kvinnor klär sig sexuellt provokativt idag trots att det går omkring mängder med våldtäktsbenägna MENA-män överallt.

Visst, våldtäkt är olagligt men det hindrar ju inte våldtäktsmän från att våldta.
Citera
2019-11-01, 12:27
Medlem
over-unitys avatar
Citat:

Unga attraktiva kvinnor ska såklart jobba på en bordell.

Men annars är risken försvinnande liten att bli våldtagen om man använder sunt förnuft. Män går nog hellre till bordellen än krånglar med en bångstyrig hästtjej i stallet.

Kvinnor som suger kuk under tvång suger nog inget bra ändå, bättre gå till bordellen.

Citat:

Det är för att du utgår ifrån det moderna civiliserade samhället.

Tänk dig att du vore strandsatt på en öde ö. Inget internet, inget instagram, ingen telefon. Ingen tv..

Ingen choklad. (jag älskar choklad)

Vilka nöjen återstår?

Det skulle nog inte dröja länge förrän du bönade om att bli grupppåsatt. Det skulle nog vara nödvändigt för att bibehålla den mentala hälsan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in