Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Jo män tjänar på att ha relationer med kvinnor , statistikerna är helt entydiga. Om män skulle älska sina fruar ännu mer skulle de vara mer lyckliga.
Men bör om de är kloka plocka bort alla skäl att inte älska kvinnor speciellt de de är i relation med.
De bör alltså låta saker som hände tidigare påverka hur mycket de älskar sin fru eller fästmö.
Ex Hon var dum mot mig för 10 år sedan , jag hatar henne ännu. Så ska man alltså inte tänka.
Utan mer hon var dum det är helt förlåtet och jag bryr mig ej nu.
Eller hon blir naturligtvis äldre , men det påverkar inte min kärlek till henne , jag älskar henne lika mycket alla fall om inte mer och det är bara henne jag är intresserad av.
1) Nej statistiken säger att män som är gifta lever längre. Det beror på att män som har bättre utbildning och jobb oftare är gifta.
a) Det är troligt att de männen skulle må ännu bättre om de inte hade en femoid som parasiterade på dem.
2) Det funkar inte att fantasiera om att femoiden är bättre än vad den är. Det som funkar är att titta på den objektivt och se vad den ger för fördelar vs vad den kostar.
a) För de flesta män är det en mycket dålig affär.
3) Självklart påverkas kärleken av en femoids ålder och utseende. Män älskar kroppen och utseendet inte femoiden som individ.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Men tjänar på den attityden eftersom de får kärlek tillbaka.
1) Självklart får män inte kärlek tillbaka. De flesta män kommer aldrig att få uppleva en kvinnas kärlek.
2) En kvinna som älskar en man kommer att göra saker som att betala hans räkningar, se till att han har sex med andra kvinnor, och träna hårt för att ha en snygg kropp för honom.