Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Men det är ingenting som män tjänar på,
a) Statistiskt sett slutar kvinnor att skaffa barn efter 35. Så i praktiken betalar mannen för en kvinna som är infertil (inte biologiskt men statistiskt).
b) Kvinnor efter 30 ser hemska ut. Så mannen betalar för en kvinna som är oattraktiv.
c) Kvinnors sex-frekvens är högst mellan 18-25. En kvinna på 30+ kommer att ha mindre sex med mannen är en kvinna på 20+.
d) Kvinnor efter 30 brukar ta på sig en sorts tant-roll där de skaffar landstingsfrisyr och blir bittra och tjatiga.
2) Om vi lägger ihop allt det här får vi en tant som som är ful, infertil, bitter och vägrar sex.
3) Som alternativ till det här kan mannen köpa sex av kvinnor som är både yngre och snyggare. Dessutom kan han ha en högre levnadsstandard om han spenderar sin inkomst på sig själv istället för på en kvinnna.
4) Mäns värde på relationsmarknaden börjar ökar efter 30 och är som högst vid 50. Medan kvinnors värde börjar minska.
5) Det betyder att män som tar hand om sig själva kan dejta 20 åringar. Här är ett exempel han 65, hon 21,
https://www.youtube.com/watch?v=rSvpzLRYsX4
Jo män tjänar på att ha relationer med kvinnor , statistikerna är helt entydiga. Om män skulle älska sina fruar ännu mer skulle de vara mer lyckliga.
Men bör om de är kloka plocka bort alla skäl att inte älska kvinnor speciellt de de är i relation med.
De bör alltså låta saker som hände tidigare påverka hur mycket de älskar sin fru eller fästmö.
Ex Hon var dum mot mig för 10 år sedan , jag hatar henne ännu. Så ska man alltså inte tänka.
Utan mer hon var dum det är helt förlåtet och jag bryr mig ej nu.
Eller hon blir naturligtvis äldre , men det påverkar inte min kärlek till henne , jag älskar henne lika mycket alla fall om inte mer och det är bara henne jag är intresserad av.
Men tjänar på den attityden eftersom de får kärlek tillbaka.