2019-11-01, 01:31
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja men skillnaden är att staten betalar för deras sexslavar och att det inte finns någon insyn om vad som pågår, risken att åka fast är alltså minimal pga statens sanktionerade upplägg. Sexslavarna är dessutom i total beroendeställning och måste lyda.

Jag letade efter ett program med Malou där hon intervjuade en gammal tant som var så kär i sin lilla flyktingpojke och han spelade också med bra. Undrade hur reaktionerna blivit om det hade varit en lika gammal gubbe med en lika ung thaitjej. Hyckleriet är enormt.

Ja det där är helt sjukt. Och ja , hyckleriet i dessa fall är enormt, ifall samma kärringar är emot prostitition.
Citera
2019-11-01, 01:32
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Erkänn att du drömmer om en egen liten pojksexslav att hunsa runt och
styra och ställa med..

Nej, att vara den dominanta i sexuella situationer är inte min kopp te.
Citera
2019-11-01, 02:41
Avslutad
Citat:
Bussen, vem har pratat om det?

Kvinnor vill ha hit MENA-män som begår en massa våldtäkter, varför ska då jag vara emot att det får ske, kan du motivera det?

Tydligen har 66% (moderaterna inräknade) av de röstande männen röstat hit en massa våldtäktsMENAmän. Alltså en klar majoritet. Så om du blir våldtagen av ett gäng afghaner så behöver jag inte bry mig för det var ju det ni ville. Det var till och med önskvärt.
Senast redigerad av Jenny9 2019-11-01 kl. 03:10.
Citera
2019-11-01, 02:49
Avslutad
Citat:
Och ändå strömmar de in.

Jag tycker också att flyktingmottagandet (fortfarande) är för högt.

Men det var inte det vi diskuterade eller hur? Vi diskuterade "öppna gränser" och om något parti hade fri invandring på sitt partiprogram 2018. Och om gränserna stängdes 2015 eller inte.

Det enda du kommit med hittills är "det är skillnad på ord och handling" i princip. Alltså väldigt vaga ogrundade spekulationer och antydningar.
Citera
2019-11-01, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast inget parti gick till val 2018 på öppna gränser. Så ingen har röstat för det.

Har ju visat för dig att de gått på val på det.
Citera
2019-11-01, 03:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Har ju visat för dig att de gått på val på det.

Nej det har du inte. Du har pratat om en mörkläggning som antagligen ingen vet något om.
Citera
2019-11-01, 03:19
Medlem
Citat:
Nej det har du inte. Du har pratat om en mörkläggning som antagligen ingen vet något om.

Och den kommentaren bevisar mitt påstående exakt. Politikernas tjat har etsat sig fast i ditt minne trots att vanlig media har avslöjat det som en lögn. Du förstår då uppenbarligen inte vad politikerna säger.
Citera
2019-11-01, 03:22
Avslutad
Citat:
Inte om samhället tycker det är en bagatell.

Vilket samhället inte tycker eftersom det är ett brott som kan ge fängelsestraff.
Citera
2019-11-01, 03:24
Medlem
Prostitution är fortfarande lagligt i Svea Rike. Eller, mer konkret, sälj din kropp så mycket du vill. Men Du får inte lov att investera din valuta i honom/henne för en natt av passion.

Med det sagt är min åsikt att anledningen att "något politiskt parti" önskar göra ett gammal hederligt yrke olagligt just skatt och värderingar.

Det finns många länder idag där yrket i fråga fortfarande är lagligt och funkar.

Sen finns där många länder där mycket mörkas.

Mitt lösningsförslag är en form av amnesti, alternativt ömsesidig handel.

Skulle en torsk bli busted får farbror blå fråga säljaren, "är ni överens?"

Om så är fallet. Cool-i-o. Om inte, get fuk'd.

Som sagt, bra i teorin, svårt att applicera.
Citera
2019-11-01, 03:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Och den kommentaren bevisar mitt påstående exakt. Politikernas tjat har etsat sig fast i ditt minne trots att vanlig media har avslöjat det som en lögn. Du förstår då uppenbarligen inte vad politikerna säger.

Men vafan, satan vad trögt detta går.

För det första, vi pratade inte om mig eller vad jag vet eller inte vet. Vi diskuterade bland annat vad partierna gick till val på och vad folk röstade på.

Vad pratar du nu om? Pratar du om att de framställde invandringspolitiken som en framgångssaga och att vi var beroende av flyktingarna och att de skulle stärka Sveriges ekonomi? Att politikerna tonade ner integrationens misslyckande?

Du talade innan om "effekterna" att de mörkades. Vad menar du med effekterna? Kriminaliteten?

EFTER valet återinfördes "regeln om att även personer som fått uppehållstillstånd som ”alternativt skyddsbehövande” ska få ta hit sina släktingar." Många syrier och afghaner och många av dem kan slippa försörjningskravet.

Detta smusslades in efter valet, alltså var det inget folk röstade på. Sossarna lovade dessutom innan valet att de nya anhöriginvandringsreglerna skulle förbli oförändrade.

Pratar du om Fredrik Reinfeldts tal om att vi måste vara toleranta och öppna våra hjärtan för de som flyr krig och misär?

OCH varför läggs all skulden på vänstern? Högern var jävligt flata och gjorde inte så jävla mycket väsen av sig, bråkade mest om de skulle prata med SD eller inte.

Grund resonemanget handlar om huruvida kvinnor som röstat på vänstern därmed tycker att bli våldtagen är en bagatell.
Citera
2019-11-01, 04:29
Medlem
Citat:
Men vafan, satan vad trögt detta går.

För det första, vi pratade inte om mig eller vad jag vet eller inte vet. Vi diskuterade bland annat vad partierna gick till val på och vad folk röstade på.

Vad pratar du nu om? Pratar du om att de framställde invandringspolitiken som en framgångssaga och att vi var beroende av flyktingarna och att de skulle stärka Sveriges ekonomi? Att politikerna tonade ner integrationens misslyckande?

Du talade innan om "effekterna" att de mörkades. Vad menar du med effekterna? Kriminaliteten?

EFTER valet återinfördes "regeln om att även personer som fått uppehållstillstånd som ”alternativt skyddsbehövande” ska få ta hit sina släktingar." Många syrier och afghaner och många av dem kan slippa försörjningskravet.

Detta smusslades in efter valet, alltså var det inget folk röstade på. Sossarna lovade dessutom innan valet att de nya anhöriginvandringsreglerna skulle förbli oförändrade.

Pratar du om Fredrik Reinfeldts tal om att vi måste vara toleranta och öppna våra hjärtan för de som flyr krig och misär?

OCH varför läggs all skulden på vänstern? Högern var jävligt flata och gjorde inte så jävla mycket väsen av sig, bråkade mest om de skulle prata med SD eller inte.

Grund resonemanget handlar om huruvida kvinnor som röstat på vänstern därmed tycker att bli våldtagen är en bagatell.

Vi tar om det då du inte förstår.

1. Du påstod att inget parti gick på val gällande öppna gränser.

Det är det man gör. Politiker talar om att ta emot en begränsad grupp till Sverige, t.ex. 3000 afghaner. Man tjatar om dessa 3000 hela tiden så att 3000 blir en sanning. Migrationsverket har visat på att om man tar emot dessa 3000 kommer det att handla om 24 000 pga anhöriginvandring mm. Politikerna fortsätter hamra in 3000. Sen har vi arbetskraftsinvandring, bidragsinvandring mm. Dessa personer nämns aldrig. Det handlar om mer än 70 000 personer om året som kommer in till Sverige om året. En diskare på deltid som tjänar 4000 i månaden räknas som arbetskraftsinvandring för att snygga till siffror. Inga medier ifrågasätter detta, inga politiker ställs till svars. Då man sagt att man vill behålla dagens system så innebär det öppna gränser.

2. Du talade innan om "effekterna" att de mörkades. Vad menar du med effekterna? Kriminaliteten?

Läs det jag skrev ovan. Genom att flytta runt människor i statistiken så säger man att det endast kom 24 000 flyktingar till Sverige. Vilket är korrekt. Men man talar inte om alla andra horder som kommer in i landet. Dvs, en mörkning.

3. Vi diskuterade bland annat vad partierna gick till val på och vad folk röstade på.

Alla människor har en eller några frågor som ligger en nära. Inget parti har en komplett ideologi för någon (möjligtvis för fanatiker). Då får man analysera. Om jag röstar för att mina frågor ska gå genom, vilka konsekvenser får det då? Eftersom så många röstade på S, C och MP, som innan klargjorde att man inte ville ändra dagens system eller till och med att öppna gränserna än mer, så har man accepterat och röstat för det.

4. Pratar du om Fredrik Reinfeldts tal om att vi måste vara toleranta och öppna våra hjärtan för de som flyr krig och misär? OCH varför läggs all skulden på vänstern? Högern var jävligt flata och gjorde inte så jävla mycket väsen av sig, bråkade mest om de skulle prata med SD eller inte.

Jag la ihop dessa påståenden då dessa flöt ihop en bit.Jag håller med om högern. Redan 2010 kritiserade jag högern här, speciellt Reinfeldt och Borg. Jag var ensam om detta. Alla prisade dessa. Och högern, än idag, är samma skit som innan. De använder sig av SD's retorik enbart för att förhindra väljarflykten. Tror du på allvar att M skulle stänga gränserna?

5. Grund resonemanget handlar om huruvida kvinnor som röstat på vänstern därmed tycker att bli våldtagen är en bagatell.

Ja, jag har ju påvisat ovan att man gick till val på öppna gränser. Man använde adra ord och formuleringar för att det skulle låta annorlunda. Men, innan valet, sa man flera ggr från S att man inte ville ändra dagens system. MP och C sa att man ville öppna gränserna än mer. Om vi tittar på invandringen och jämför den med brottsstatistiken så finns det en klar korrelation. Alla invandrare är inte kriminella. Men en förkrossande majoritet av kriminella är invandrare. Än värre när det kommer till sexualbrotten. Detta är ingen hemlig statistik. Det har påvisats i media i flera år nu. GW var ju först ut att bekräfta det när han var med i Efterlyst med Aro. Då kan vi konstatera att kvinnor som då röstat på dessa tre partier har medvetet valt att acceptera detta för att få den politik man vill ha. Man accepterar sexbrotten.
Citera
2019-11-01, 06:39
Medlem
over-unitys avatar
Citat:

Så länge det inte rör sig om homovåldtäkter så är det en bagatell att få stryk och bli våldtagen.
Till och med riktigt roligt faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in