2019-10-31, 22:01
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Du sa att du gärna ville bli våldtagen av snygga kvinnor och till och med kunde tänka dig att betala för det. Det är sexköp, inte våldtäkt.

Jo, om man gör upp det, betalar för det, då har man mer kontroll och kan gå igenom och skräddarsy upplevelsen. Och kan eventuellt avbryta om det blir obehagligt.

Det är nog bästa alternativet om man vill få stryk och bli våldtagen. Betala för det.
Citera
2019-10-31, 22:03
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja du beskriver vad du tilltalas och inte tilltalas av och lägger din röst utifrån det. Bagetellfrågor prioriterar du inte och det borde förstås heller rättsväsendet göra.

Varför pratar du om mig? Har jag på ett enda ställe här pratat om vad jag tycker och inte tycker?
Du har svårt att hålla ihop din egen argumentation här, det är det enda jag kan konstatera i nuläget.
Den enda som pratar om våldtäkt som en bagatell är du.
Citera
2019-10-31, 22:07
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Varför pratar du om mig? Har jag på ett enda ställe här pratat om vad jag tycker och inte tycker?
Du har svårt att hålla ihop din egen argumentation här, det är det enda jag kan konstatera i nuläget.
Den enda som pratar om våldtäkt som en bagatell är du.

Förnekar du att du har röstat på 7K?
Citera
2019-10-31, 22:07
Avslutad
Citat:
Bidrag har ju redan kvinnorna sett till att de får och det även om de är här illegalt så du ligger efter. Kvinnorna har kämpat för att få hit så många som möjligt, kvinnor har sett till att de får maximalt med bidrag och kvinnor ber bara om mer!

Detta borde rimligen inte rättsväsendet försöka stävja när det ligger i linje med folkviljan, eller kvinnoviljan.
Oj, så positivt överraskade de måste bli när de läser dig, inte visste de väl att de var SÅ poppis och att SÅ många önskade dem att få våldta straffritt!!!

Jag vill bara förtydliga ifall några nyanlända läser här: nej, i Sverige är våldtäkt förbjudet och kommer så att förbli, även om Svenne-i-Banan gärna vill göra sitt yttersta för att få er att sträcka på er och känna att ni är föredömen för svenska män så blir det inte riktigt så populärt som han försöker få er att tro.
Citera
2019-10-31, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jo, om man gör upp det, betalar för det, då har man mer kontroll och kan gå igenom och skräddarsy upplevelsen. Och kan eventuellt avbryta om det blir obehagligt.

Det är nog bästa alternativet om man vill få stryk och bli våldtagen. Betala för det.
Ja, men då är det likväl köp av BDSM-sex. Inte våldtäkt.
Citera
2019-10-31, 22:15
Medlem
Citat:
Bidrag har ju redan kvinnorna sett till att de får och det även om de är här illegalt så du ligger efter. Kvinnorna har kämpat för att få hit så många som möjligt, kvinnor har sett till att de får maximalt med bidrag och kvinnor ber bara om mer!

Detta borde rimligen inte rättsväsendet försöka stävja när det ligger i linje med folkviljan, eller kvinnoviljan.

Det är bättre att höja straffen för våldtäkt och sen utvisning.. Nackdelen är att det blir fruktansvärt dyrt , fast vad har vi för val. Politikerna som bestämde att det skulle komma hundratusentals ensamkommande män hade tyvärr inget konsekvenstänk. Skulle tro att det saknas hos de flesta , de ser inte konsekvenser av sina handlande utan de tycker bara att det är bra för stunden.

6 % av unga kvinnor sympatiserar med SD , 30 % av männen gör det. Så det måste vara att importen av män gynnar kvinnor och det stämmer eftersom de blir mer åtråvärda men samtidigt mer våldtagna.

Fast någon gång kommer unga kvinnor förstå att de tänkt fel !
Citera
2019-10-31, 22:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Förnekar du att du har röstat på 7K?

Jag har röstat på moderaterna. Och alltid varit emot invandringen.
Nu var det inte det frågan handlade om utan det vi diskuterade var varför det enligt dig är rimligt att kvinnor som grupp ska straffas, och när jag föreslår att det är bättre och mer rimligt att dela in grupperna "de som röstat på "sjuklövern" och "de som röstat på SD", då flummar du bort ditt svar bara.
Så, hur är det nu egentligen? Handlar detta om vilket parti som röstas på eller handlar det om att du vill straffa kvinnor som grupp av någon anledning?
Citera
2019-10-31, 22:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Finns många män som inte röstat på SD.

Dessa män är EXAKT lika skyldiga som kvinnorna.
Egentligen är det bara en liten bråkdel av hela Sveriges befolkning som skulle få lov att leva här i skydd av lagen, alltså den lilla grupp som röstat på SD.
Citera
2019-10-31, 22:26
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det är bättre att höja straffen för våldtäkt och sen utvisning.. Nackdelen är att det blir fruktansvärt dyrt , fast vad har vi för val. Politikerna som bestämde att det skulle komma hundratusentals ensamkommande män hade tyvärr inget konsekvenstänk. Skulle tro att det saknas hos de flesta , de ser inte konsekvenser av sina handlande utan de tycker bara att det är bra för stunden.

6 % av unga kvinnor sympatiserar med SD , 30 % av männen gör det. Så det måste vara att importen av män gynnar kvinnor och det stämmer eftersom de blir mer åtråvärda men samtidigt mer våldtagna.

Fast någon gång kommer unga kvinnor förstå att de tänkt fel !

Varför då, kvinnorna vill ju ha hit dem och för en demokrat är det självklart att folkviljan ska råda.

Citat:
Jag har röstat på moderaterna. Och alltid varit emot invandringen.
Nu var det inte det frågan handlade om utan det vi diskuterade var varför det enligt dig är rimligt att kvinnor som grupp ska straffas, och när jag föreslår att det är bättre och mer rimligt att dela in grupperna "de som röstat på "sjuklövern" och "de som röstat på SD", då flummar du bort ditt svar bara.
Så, hur är det nu egentligen? Handlar detta om vilket parti som röstas på eller handlar det om att du vill straffa kvinnor som grupp av någon anledning?

Nej moderaterna är fortfarande för mer invandring så du har alltså röstat för att få hit fler.
Och hur kan du säga att kvinnorna straffas när de får vad de vill ha, det är obegripligt.

Citat:

Dessa män är EXAKT lika skyldiga som kvinnorna.
Egentligen är det bara en liten bråkdel av hela Sveriges befolkning som skulle få lov att leva här i skydd av lagen, alltså den lilla grupp som röstat på SD.

Ja det där har vi redan diskuterat och så är det bortsett från att SD nu är jämnstora med S och knappast kan sägas vara en liten bråkdel längre. I senaste valet var de även då ett av de tre stora partierna.
Citera
2019-10-31, 22:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Varför då, kvinnorna vill ju ha hit dem och för en demokrat är det självklart att folkviljan ska råda.

Nej moderaterna är fortfarande för mer invandring så du har alltså röstat för att få hit fler.
Och hur kan du säga att kvinnorna straffas när de får vad de vill ha, det är obegripligt.

Ja det där har vi redan diskuterat och så är det bortsett från att SD nu är jämnstora med S och knappast kan sägas vara en liten bråkdel längre. I senaste valet var de även då ett av de tre stora partierna.

Nej vi har inte diskuterat det för du har pratat bort frågan.
Ge mig en seriös motivering till varför det bästa alternativet inte är att slänga ALLA som röstat på sjuklövern under bussen?
Varför ska enbart kvinnorna ryka?
Citera
2019-10-31, 22:40
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej vi har inte diskuterat det för du har pratat bort frågan.
Ge mig en seriös motivering till varför det bästa alternativet inte är att slänga ALLA som röstat på sjuklövern under bussen?
Varför ska enbart kvinnorna ryka?

Bussen, vem har pratat om det?

Kvinnor vill ha hit MENA-män som begår en massa våldtäkter, varför ska då jag vara emot att det får ske, kan du motivera det?
Citera
2019-10-31, 22:40
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Kvinnor förstör en kvalitet de har om de blir sexsäljare och det yttrar sig som så:

- De får längre omtanke

- De kan inte känna så mycket för andra speciellt inte män

- De blir kalla och beräknande.

- De blir lätt missbrukare eftersom de finner ingen kärlek i omgivningen.

Män försämras också som individer om de köper sex:

- De bryr sig inte så mycket om kvinnors känslor.

- De blir mer fixerade vid sex.

- De tror att det enda med kvinnor är sex , de kan inte lika lätt ha en relation.

De kan ändå inte känna något för de allra flesta män. Hur hade du tänkt få kvinnor att känna något för beta-män (som är vad, 80% av alla män)? Kvinnor föraktar beta-män. Speciellt beta-män som vill ha sex.

Och, varför ska män bry sig om kvinnors känslor? Kvinnor bryr sig inte om mäns.

Hur många män tror du finner någon kärlek (på riktigt) i omgivningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in