2019-10-31, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Haha, jag var på FKK igår, när jag kom dit var det tre tyska kvinnor framför mig i kön.

Att de glider omkring och får lättförtjänta pengar är det ingen tvekan om. 400-500 euro för sammanlagt kanske 2 timmars "jobb". Jag spenderade mest tid med en tyska men pratade även en stund med en rumänska. "Good, easy money" svarade hon på frågan hur det kom sig att hon hamnade här.

Gratis spa och buffé får dem också, helt rätt.

Men det är klart, hade de fått välja hade de nog hellre jobbat på Lidl.
Vad förväntade du dig för svar från en rumänsk kvinna som inte likt kvinnan som jobbar på Lidl efter dagens jobb kan gå hem till sin bostad och äta en god middag med din pojkvän
Citera
2019-10-31, 18:36
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och du verkar jävligt trög.

Varken jag eller lagen säger något om man har trevligt eller inte. Det som räknas är om man deltar frivilligt eller inte.

Du säger att du vill bli våldtagen av en snygg kvinna, alltså deltar du frivilligt och det är därför inte våldtäkt. Om det är trevligt eller inte hör inte dit.

Nej, deltar man frivilligt är det inte våldtäkt.

Men jag är inte lika PETIG som kvinnor är. För att kriteriet våldtäkt ska vara uppfyllt i mitt fall krävs det våld, hot, tvång och rädsla. Inte enbart brist på samtycke.

Våldtäkt är våldtäkt. Så om Bruce Chloe spöar upp mig och våldtar mig, så är det våldtäkt även om jag gillar det.
Citera
2019-10-31, 18:46
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Vad förväntade du dig för svar från en rumänsk kvinna som inte likt kvinnan som jobbar på Lidl efter dagens jobb kan gå hem till sin bostad och äta en god middag med din pojkvän

Jag är inte förvånad, men det verkar som du förväntade dig ett annat svar.

Hon kan nog få en rätt god middag för de 400 euro hon dragit in under dagen.
Citera
2019-10-31, 18:51
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vi pratar om gränspolitiken och du skickar en länk på hur många som sökt asyl.
Hahaha, ja vi har ju även förbjudit kriminalitet och avskaffat arbetslöshet.

Allt är lätt när man är tomte.
Citera
2019-10-31, 18:53
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast vi kom ju överens om att det är skillnad på ord och handling. Vad jag vet så stängdes gränserna 2015.
Så gränserna stängdes i ord men inte i handling, eller stängdes de i handling men inte i ord, eller både i ord och handling?
Citera
2019-10-31, 18:53
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Neej det där måste vara felaktig information! Det vet väl alla att det är först och främst etniskt tyska, holländska eller danska kvinnor som arbetar på bordellerna. Dessutom gör de detta med glädje, mycket hellre än andra valmöjligheter till arbete som de haft. Är övertygad om att det fullkomligt öser in jobberbjudande var och varannan dag!

Nej, det där är felaktigt, horor är olyckliga varelser som tvingas att hora av onda män som håller deras familjer gisslan medan de tvingas suga kuk.

Därför måste all prostitution förbjudas. Vi behöver ha ett samhälle som är kyrkligt, med tråkiga, livlösa, nästan döda människor som bara har sex när det ska skaffas barn.

Då är det viktigt att kvinnan blundar och tänker på "kung och fosterland" tills mannen är färdig i sängen.
Citera
2019-10-31, 19:11
Medlem
Citat:

Ehhh, det kan hon och gör hon ju visst det!

Är det inte jobbigt att vara så felinformerad/tro så mycket som inte stämmer?
Citera
2019-10-31, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Ehhh, det kan hon och gör hon ju visst det!

Är det inte jobbigt att vara så felinformerad/tro så mycket som inte stämmer?
Hur tänkte du dig att kvinnan från Rumänien kan gå hem till sin man och barn efter dagens sexsäljande på bordell i Tyskland. Du vet att prostituerade är riktiga kvinnor som likt andra kvinnor föder barn, har mens och förstoppning
Citera
2019-10-31, 19:25
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Hur tänkte du dig att kvinnan från Rumänien kan gå hem till sin man och barn efter dagens sexsäljande på bordell i Tyskland. Du vet att prostituerade är riktiga kvinnor som likt andra kvinnor föder barn, har mens och förstoppning

Fast nu valde hon sexsäljande på bordell istället för man, barn och jobb på Lidl.

Du vet att många av dessa prostituerade är väldigt snygga va? (Iaf de jag väljer). Tror du inte var och en av dem skulle kunna hitta en man som är villig att försörja dem? De skulle kunna få 100 erbjudanden inom 5 minuter. Iaf om de låter bli att berätta att de varit horor. Skulle de berätta det skulle de ändå få många erbjudanden. Trots detta väljer dem alltså att sälja sex till många olika män, istället för bara till en och samma (som de dessutom måste leva med).
Citera
2019-10-31, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Nej, deltar man frivilligt är det inte våldtäkt.

Men jag är inte lika PETIG som kvinnor är. För att kriteriet våldtäkt ska vara uppfyllt i mitt fall krävs det våld, hot, tvång och rädsla. Inte enbart brist på samtycke.

Våldtäkt är våldtäkt. Så om Bruce Chloe spöar upp mig och våldtar mig, så är det våldtäkt även om jag gillar det.
Vad är det du har svårt att fatta? Om du vill att Bruce Chloe spöar upp dig och våldtar dig så vill du ha BDSM-sex. Vill du inte så är det våldtäkt.
Citera
2019-10-31, 20:04
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vad är det du har svårt att fatta? Om du vill att Bruce Chloe spöar upp dig och våldtar dig så vill du ha BDSM-sex. Vill du inte så är det våldtäkt.

Nej, inte om man gjort upp det i förväg så klart.

Men Bruce Chloe och jag kanske har blivit strandsatta på en öde ö och jag står inte ut med hennes bitchighet och bestämmer mig för att läxa upp henne, men istället åker jag på storstryk och sedan våldtar hon mig eftersom hon inte fått sex på en månad och hon är besatt av sex och blir kåt av att slåss.

Då kommer jag vara rädd, utsatt för tvång, bli misshandlad och då är inget uppgjort i förväg. Även om jag är okey med och tycker det var spännande så är det ändå en våldtäkt.
Senast redigerad av over-unity 2019-10-31 kl. 20:09.
Citera
2019-10-31, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Nej, inte om man gjort upp det i förväg så klart.

Men Bruce Chloe och jag kanske har blivit strandsatta på en öde ö och jag står inte ut med hennes bitchighet och bestämmer mig för att läxa upp henne, men istället åker jag på storstryk och sedan våldtar hon mig eftersom hon inte fått sex på en månad och hon är besatt av sex och blir kåt av att slåss.

Då kommer jag vara rädd, utsatt för tvång, bli misshandlad och då är inget uppgjort i förväg. Även om jag är okey med och tycker det var spännande så är det ändå en våldtäkt.
Vill du bli våldtagen av Bruce Chloe eller inte? Ja tack eller nej tack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in