2019-10-30, 23:19
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallacher
Tvek om det är sämre än det ni presterar idag va?
Vi har lyckats väldigt väl med att förlora mot DIF och AIK, samt att stanna kvar. Det har varit mina förväntningar.
Citera
2019-10-30, 23:22
Medlem
Gallachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Vi har lyckats väldigt väl med att förlora mot DIF och AIK, samt att stanna kvar. Det har varit mina förväntningar.
Nu diskuterade vi visserligen eran stendöda läktarkultur men det är ju fint att det ingår i dina förväntningar att förlora fotbollsmatcher.
Citera
2019-10-30, 23:25
Medlem
Citat:
Nu diskuterade vi visserligen eran stendöda läktarkultur men det är ju fint att det ingår i dina förväntningar att förlora fotbollsmatcher.
För att ändå ge dig lite rätt så har vi just nu en stendöd läktarkultur. Alla sånger med "framåt" och målfirande-ramsor på konstiga ställen fyller mig med avsky. Just nu har vi bajen-kultur, dvs absolut noll känsla. Noll Hat-faktor. Noll intensitet.
Citera
2019-10-30, 23:26
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Han kommer göra en Rodic och sitta med ett annat lags tröja på sig på lördag.
Citera
2019-10-30, 23:32
Medlem
The-Butchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klas-guran
Fast nu var ju det knappast din ursprungspoäng eller hur? Är inte hundra på hufvudstadens geografi men låter inte Täby lite ”difigt” som ni bajare skulle sagt?

Din poäng var väl snarare att det är ”plastigt” att skapa nya sektioner genom att ta över andra föreningar, något ni allså gjort själva. Som vanligt är självinsikten lika med noll.

Hammarby: MDMF men ändå 49(?) % Anschutz och plastmatta.

Inte i samma utsträckning och absolut inte för att systematiskt få fördelen att få spela i högsta serierna och vinna "titlar" det är det enda den klubben tänker på.

Att vi spelar på plastmatta är ju ingenting som varken Bajare eller Gårdare står bakom utan det var ju så bara utan diskussion!

Och jo Täby är jävligt "difigt" skulle inte förvåna mig om min moster och hennes man är dom enda som inte är det där! Men BK Söder klingar inte så "difigt" eller? Djurgården/Älvsjö ? nope inte det heller
Citera
2019-10-30, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Han kommer göra en Rodic och sitta med ett annat lags tröja på sig på lördag.
Det finns något fint över hur du tänker dig att saker ska funka mellan oss och de blivande mästarna.
Citera
2019-10-30, 23:40
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Det finns något fint över hur du tänker dig att saker ska funka mellan oss och de blivande mästarna.

Med tanke på att Dif är Stockholms HEIF så går de hand i hand.
Citera
2019-10-30, 23:40
Medlem
För övrigt: Kan man göra en läggmatch som supporter? Finns den möjligheten?
Citera
2019-10-31, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Med tanke på att Dif är Stockholms HEIF så går de hand i hand.

Då borde du även veta att det är Helsingborg som är HIF och Bajen HFF.

Men utveckla gärna?
Citera
2019-10-31, 00:22
Medlem
The-Butchers avatar
Citat:
För att ändå ge dig lite rätt så har vi just nu en stendöd läktarkultur. Alla sånger med "framåt" och målfirande-ramsor på konstiga ställen fyller mig med avsky. Just nu har vi bajen-kultur, dvs absolut noll känsla. Noll Hat-faktor. Noll intensitet.

Kom tillbaka när du är torr bakom öronen pojk

Bajen är ohotade NR.1 i Sverige över en hel säsong, det finns bara 1 utmanare och dom ligger en bra bit efter!

Citera
2019-10-31, 01:47
Medlem
metalcorenightfalls avatar
Citat:
Och du vet givetvis att jag inte kommer att posta de rätta siffrorna. Även de siffrorna är långt under värdighet, men fortfarande är det löjligt att ni fortsätter med ert 606.
Men du har ju beviset i inlägget precis ovanför dig? Det är ju uppenbarligen sant.
Inte för att det spelar någon väldig roll, vad fan spelar publiksiffror för 30 år sedan för någon roll liksom?

Men eftersom du nu tvunget vill hävda att siffran 606 inte stämmer måste jag ändå fråga vilket argument du har för att säga att ovanstående siffra är falsk.
Senast redigerad av metalcorenightfall 2019-10-31 kl. 01:52.
Citera
2019-10-31, 01:50
Medlem
metalcorenightfalls avatar
Citat:
Genuin fråga.

Vad är viktigast för dig?

Att älska HIF?

Eller att hata MFF eller andra diverse klubbar du inte gillar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in