2019-10-30, 21:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det är inte lönt jag förklarar det för dig, du är tyvärr för avtrubbad för att förstå vissa saker.

Erkänn att det är bullshit. The game is up, män vet.

Citat:
Män blir inte våldtagna av kvinnor i den omfattningen, de blir våldtagna av andra män och drabbas ofta av samma trauma som kvinnor.

Jag talar om konceptet att män blir våldtagna av en kvinna. Menar du att de har fel när de säger att de inte skulle ha något emot det?

Citat:
Jag gillar sex som fan, har jag påstått något annat?

Så varför är du emot våldtäkt? Det är gratis sex.
Citera
2019-10-30, 21:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Nej, jag vill inte bli våldtagen av en äcklig bög.

Om bara alla får köpa det sex de vill, i vilken variant de vill på bordellen så löser sig många problem. Jag tycker synd om alla som inte får köpa det sex de önskar sig.

Våldtäkter i relationer bör avkriminaliseras som jag förklarat i tidigare inlägg.
Våldtäktsbögar ska låsas in för om de våldtar trots att det finns bögbordeller då är det något allvarligt fel i skallen på dem.

Män som våldtar kvinnor trots att det finns bordeller bör kanske ha något kortare fängelsestraff, kanske...

Kvinnor får gärna ge mig stryk och våldta mig utan betalning.
På med Mord Sith attityden och bring it on.
Det spelar ingen roll vad du vill, du kommer att gilla det efter lite överraskningssex.

Det är DU som ska betala kvinnorna, remember? Varför skulle de göra det gratis.

Överraskningssex från en man som inte får gå på bordell däremot, det kan du få gratis.
Citera
2019-10-30, 21:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Kvinnor i allmänhet har röstat för detta så uppenbarligen tycker de inte att det är särskilt allvarligt och bagateller ska vi inte kriminalisera.

2018 röstade 47% av männen på partierna vänster om Moderaterna. Så om du blir våldtagen av ett gäng afghaner så är det att betrakta som en bagatell. Du kommer kanske inte ens att anmäla? Du går till sjukan, blir ihopsydd, borstar av dig, no big deal.
Citera
2019-10-30, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Här är bevis för att män följer Insagram tjejer eftersom vi hade en diskussion om de tidigare,

a) Mannen är i sena 40 års åldern. Hans flickvän är runt 25.

b) Han följer tjejer som är i samma ålder som hans tjej kanske yngre.

c) Det är bara en tidsfråga innan han cuckar henne.
Du hittade bevis för att det finns någon äldre man som följer unga snygga tjejer som leker modeller på indtagrsm, som du ser i svaret så ses det inte som något normalt.
Förr råkade man på de äcklen ute i samhället när man var tonåring nu sitter de vid datorn och dreglar, det positiva är att tjejerna inte vet att Kent 44 gör detta
Citera
2019-10-30, 21:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Det är DU som ska betala kvinnorna, remember? Varför skulle de göra det gratis.

De ska göra det gratis för att män ger kvinnor utbildning och sjukvård gratis.
Citera
2019-10-30, 22:00
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
2018 röstade 47% av männen på partierna vänster om Moderaterna. Så om du blir våldtagen av ett gäng afghaner så är det att betrakta som en bagatell. Du kommer kanske inte ens att anmäla? Du går till sjukan, blir ihopsydd, borstar av dig, no big deal.

Ja man kan ifrågasätta om ens våldtäkter mot män ska vara brottsligt eller inte men nu är SD ändå största parti bland män så ditt argument fungerade bättre tidigare än nu.
Citera
2019-10-30, 22:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du hittade bevis för att det finns någon äldre man som följer unga snygga tjejer som leker modeller på indtagrsm, som du ser i svaret så ses det inte som något normalt.
Förr råkade man på de äcklen ute i samhället när man var tonåring nu sitter de vid datorn och dreglar, det positiva är att tjejerna inte vet att Kent 44 gör detta

1) Hur gammal är du? Seriös fråga.

2) Det är klart att det är normalt att män följer tjejer på Instagram. Det finns massor av youtube videos om det.

3) Varför är det äckligt att en vuxen man attraheras av unga snygga tjejer? Det skulle vara äckligt om han attraherades av män eller djur. Men att attraheras av fertila kvinnor är så hälsosamt det kan bli.

4) Jag tycker att du ska sluta shama mäns sexualitet.
Citera
2019-10-30, 22:04
Avslutad
Citat:

Finns inget att erkänna.

Citat:
Jag talar om konceptet att män blir våldtagna av en kvinna. Menar du att de har fel när de säger att de inte skulle ha något emot det?

Är hon starkare än honom? Skulle hon kunna slå ihjäl honom med händerna?

Citat:

Skitsnack och du vet det, du älskar bara att provocera.
Citera
2019-10-30, 22:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Finns inget att erkänna.

Erkänn att våldtäkt inte är annorlunda från vanligt sex.

Citat:
Är hon starkare än honom? Skulle hon kunna slå ihjäl honom med händerna?

Det är irrelevant för att kvinnan är ute efter sex. Precis som män inte har något emot att bli sexuellt utnyttjade av kvinnor, har kvinnor inget emot att bli sexuellt utnyttjade av män. Tvärtom tycker många kvinnor att det är både spännande och upphetsande.

Citat:
Skitsnack och du vet det, du älskar bara att provocera.

Du har haft sex förut right? Så vad är problemet?
Citera
2019-10-30, 22:10
Avslutad
Citat:
Ja man kan ifrågasätta om ens våldtäkter mot män ska vara brottsligt eller inte men nu är SD ändå största parti bland män så ditt argument fungerade bättre tidigare än nu.

Fast 24% är mindre än 47% så många fler män röstade för invandring och därmed våldtäkt. Så det är med andra ord fritt fram för invandrarmän att våldta svenska män, en bagatell, "här är mitt rövhål mannen".
Citera
2019-10-30, 22:13
Medlem
Citat:

All sex är gratis för människor som lyckas attrahera någon.

Män som påstår att de inte skulle ha något emot att bli våldtagna är incels som tänker sig att det är snygga attraktiva kvinnor som förför dem inte allmänt oattraktiva plufsiga Lotta med vild blick och oljig hy
Citera
2019-10-30, 22:14
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
De flesta kvinnor röstar för detta så de tycker uppenbarligen inte att det är så allvarligt.

Och svaret har du redan fått av mig, ett kriterie jag alltid ställer för att vara för en lag mot något är att det finns ett brottsoffer. Om kvinnorna är för detta finns det inga brottsoffer när de våldtas och då bör det inte vara olagligt.

Fast vadå kvinnorNA? Det är inte alla kvinnor. Varför ska då de som inte röstat fel drabbas? Hur får du ihop den slutsatsen?
Du svarar inte på någonting jag poängterar ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in