2019-10-30, 21:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
De flesta kvinnor röstar för detta så de tycker uppenbarligen inte att det är så allvarligt.

Och svaret har du redan fått av mig, ett kriterie jag alltid ställer för att vara för en lag mot något är att det finns ett brottsoffer. Om kvinnorna är för detta finns det inga brottsoffer när de våldtas och då bör det inte vara olagligt.

Kvinnor röstar inte för att bli våldtagna. Män röstar inte heller för att bli våldtagna. Alltså finns det brottsoffer, alltså finns det lagar mot sexuellt våld.
Citera
2019-10-30, 21:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nej våldtäkt är våldtäkt, har inget med sex att göra, sluta ljug nu. Dessutom har du som sagt ingen aning om vad du pratar om.

1) Hur är våldtäkt annorlunda från vanligt sex?

2) Alla kvinnor vet att våldtäkt är bullshit. Det är som att säga att män inte vet vad de talar om när de säger att de inte skulle ha nåt emot att bli våldtagna av en kvinna.

Citat:
Fråga honom om han tror att våldtäktsoffer kan drabbas av PTSD.

Han är väldigt based så förvänta dig inget PK svar.

Citat:
Sluta ljug nu, det skulle jag inte alls göra.

Varför inte? Gillar du inte sex?
Citera
2019-10-30, 21:21
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Dåså, då ska det väl bara vara böter för dem också.

Nej, absolut inte! Att bli våldtagen av en bög är givetvis oerhört traumatiskt och skamfyllt och ska ge stränga straff.

Kvinnor däremot är av evolutionen designade för att leka våldtäktslekar med i skogen på skogspromenaden, bastun efter träningen, baksätet på bilen när de liftat.

Kvinnor ska sättas på så vi får många barn som håller mussarna borta. Jobbet ska göras och då kan man lika gärna ha kul under tiden.

Sätta på kvinnor är samhällsnyttigt, en del kvinnor börjar gilla sex efter lite överraskningssex, våldta män är äckligt och perverst.

Jag har ingenting emot att bli gruppvåldtagen av några stygga kvinnor med pistoler. Jag kan till och med betala för det.
Citera
2019-10-30, 21:23
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Kvinnor röstar inte för att bli våldtagna. Män röstar inte heller för att bli våldtagna. Alltså finns det brottsoffer, alltså finns det lagar mot sexuellt våld.

De röstar på de mest extrema partierna när det gäller massinvandring så uppenbarligen är våldtäkter inget betydande problem för dem och då borde det förstås inte vara brottsligt.
Citera
2019-10-30, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Nej, absolut inte! Att bli våldtagen av en bög är givetvis oerhört traumatiskt och skamfyllt och ska ge stränga straff.

Kvinnor däremot är av evolutionen designade för att leka våldtäktslekar med i skogen på skogspromenaden, bastun efter träningen, baksätet på bilen när de liftat.

Kvinnor ska sättas på så vi får många barn som håller mussarna borta. Jobbet ska göras och då kan man lika gärna ha kul under tiden.

Sätta på kvinnor är samhällsnyttigt, en del kvinnor börjar gilla sex efter lite överraskningssex, våldta män är äckligt och perverst.

Jag har ingenting emot att bli gruppvåldtagen av några stygga kvinnor med pistoler. Jag kan till och med betala för det.
Nu är det väl ändå inte offren vi diskuterar utan de som det är synd om för att de inte få köpa sex.

Men du tycker alltså bara synd om vissa män som inte får köpa sex men inte andra.

Nja, om du betalar för att ha sex med flera kvinnor med pistoler så är det inte våldtäkt utan sexköp.

Och säg inte det, du kanske skulle börja gilla sex med män efter lite överraskningssex.
Citera
2019-10-30, 21:34
Medlem
Babianens avatar
Här är bevis för att män följer Insagram tjejer eftersom vi hade en diskussion om de tidigare,

Citat:
He follows a bunch of IG models, most of which are local (acceptable behavior?)

He blocked me on instagram when I brought this up (probably so I couldn't see who he's following...but his account is public, so that defeats the point) and said that it's not a big deal since they are just 'some people'. I feel like he's gaslighting me by telling me I'm the crazy one for calling this out. He even goes so far as to bring up my past (information which I shared before I even knew him!) to use against me so I am painted as the villain. Keep in mind, he is in his late 40's and I'm in my mid 20's. All the girls he follows are young models! I told him that it makes me uncomfortable, but his solution is that I should delete instagram (which I have).

Should I just go along with it or kick him to the curb?

a) Mannen är i sena 40 års åldern. Hans flickvän är runt 25.

b) Han följer tjejer som är i samma ålder som hans tjej kanske yngre.

c) Det är bara en tidsfråga innan han cuckar henne.

Citat:
Absolutely unacceptable and disrespectful. Do not be gaslighted. Furthermore, he IS sliding in their DMs and I can guarantee this as a fact. Any time a man follows random thots on IG, he is cheating, has cheated, or wants to cheat. Do not sell yourself short.
Citera
2019-10-30, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Det är inte lönt jag förklarar det för dig, du är tyvärr för avtrubbad för att förstå vissa saker.

Citat:
2) Alla kvinnor vet att våldtäkt är bullshit. Det är som att säga att män inte vet vad de talar om när de säger att de inte skulle ha nåt emot att bli våldtagna av en kvinna.

Män blir inte våldtagna av kvinnor i den omfattningen, de blir våldtagna av andra män och drabbas ofta av samma trauma som kvinnor.

Citat:

Ok vi säger det.

Citat:

Jag gillar sex som fan, har jag påstått något annat?
Citera
2019-10-30, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Självklart är Mål ligan vetenskaplig i sina svar
Citera
2019-10-30, 21:40
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Män blir inte våldtagna av kvinnor i den omfattningen, de blir våldtagna av andra män och drabbas ofta av samma trauma som kvinnor.

I juridisk mening har jag blivit våldtagen av samtliga tjejer jag haft relation med, detta då samtliga har inlett sex med mig då jag sovit. Det är knappast ovanligt.
Citera
2019-10-30, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
De röstar på de mest extrema partierna när det gäller massinvandring så uppenbarligen är våldtäkter inget betydande problem för dem och då borde det förstås inte vara brottsligt.

Vilka "de"? De som anmält att de blivit våldtagna? Ska de svara på vem de röstat på för att få sitt fall registrerat och utrett?
Citera
2019-10-30, 21:44
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Vilka "de"? De som anmält att de blivit våldtagna? Ska de svara på vem de röstat på för att få sitt fall registrerat och utrett?

Kvinnor i allmänhet har röstat för detta så uppenbarligen tycker de inte att det är särskilt allvarligt och bagateller ska vi inte kriminalisera.
Citera
2019-10-30, 21:53
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nu är det väl ändå inte offren vi diskuterar utan de som det är synd om för att de inte få köpa sex.

Men du tycker alltså bara synd om vissa män som inte får köpa sex men inte andra.

Nja, om du betalar för att ha sex med flera kvinnor med pistoler så är det inte våldtäkt utan sexköp.

Och säg inte det, du kanske skulle börja gilla sex med män efter lite överraskningssex.

Nej, jag vill inte bli våldtagen av en äcklig bög.

Om bara alla får köpa det sex de vill, i vilken variant de vill på bordellen så löser sig många problem. Jag tycker synd om alla som inte får köpa det sex de önskar sig.

Våldtäkter i relationer bör avkriminaliseras som jag förklarat i tidigare inlägg.
Våldtäktsbögar ska låsas in för om de våldtar trots att det finns bögbordeller då är det något allvarligt fel i skallen på dem.

Män som våldtar kvinnor trots att det finns bordeller bör kanske ha något kortare fängelsestraff, kanske...

Kvinnor får gärna ge mig stryk och våldta mig utan betalning.
På med Mord Sith attityden och bring it on.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in