Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Nä det är möjligt, men själva övergreppet i sig är en big deal. Som att bli misshandlad. Eller rånad. Man kan bli rädd för att man ska bli skadad vid en överfallsvåldtäkt, eller att man ska dö. Har man en gång blivit överfallen ute så lär man se sig om över axeln alltid efter det.
Och man känner sig antagligen arg. Arg över att någon tar sig friheter.
1) Låt oss börja med en
reality check:
a) Du är en tjockis på 65 kilo. Det är ingen som vill ta sig friheter med dig.
b) Att få en kuk i sig kan inte jämföras med att få stryk. Eftersom det är skönt att bli knullad (ja även om man blir våldtagen) och det gör ont att bli slagen.
c) Om man använder sunt förnuft är risken för att bli överfallsvåldtagen ungefär -100.000%.
2) Självklart känner man sig inte arg. Jag personligen skulle tycka synd om killen. De flesta kvinnor skulle känna sig smickrade och mjölka det för maximal uppmärksamhet.
3) När ska vi sluta låtsas som att våldtäkt inte är väldigt spännande för kvinnor (speciellt kvinnor som inte får sex regelbundet) och att det är därför som kvinnor tjatar om det hela tiden?
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Så jag frågar dig igen, vad tycker DU?
Tycker du att våldtäkt ska legaliseras? Din personliga åsikt är jag ute efter nu, inte vad du tror att andra tycker.
1) Våldtäkt borde vara ett bötesbrott precis som andra har påpekat. Det kan vara värt en tusenlapp eller två om kvinnan anmäler.
2) Jag personligen skulle självklart inte anmäla en man för lite sex. Jag har sex varje dag ändå.