2019-10-30, 20:23
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, det räcker väl att det är legalisera våldtäkt på alla utom dig?

Fast nu är ju du inte ett brottsoffer eftersom du uttrycker stöd för åsikten att de är föredömen.

Jag uppskattar din omtanke om just mig men jag ser goda skäl att våldtäkt ska vara olagligt mot män och inte bara mot mig eftersom män i allmänhet är mycket upprörda över detta och inte tycker det är okej. De är alltså brottsoffer till skillnad från kvinnorna.

Du har dessutom fel i att jag tycker det är föredömligt att begå våldtäkter, detta är bara en fantasi du har och inget som du kan citera av mig.
Citera
2019-10-30, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag uppskattar din omtanke om just mig men jag ser goda skäl att våldtäkt ska vara olagligt mot män och inte bara mot mig eftersom män i allmänhet är mycket upprörda över detta och inte tycker det är okej. De är alltså brottsoffer till skillnad från kvinnorna.

Du har dessutom fel i att jag tycker det är föredömligt att begå våldtäkter, detta är bara en fantasi du har och inget som du kan citera av mig.
Nähä, så vad anser du att MENA-männen är föredömen i då?
Citera
2019-10-30, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Det ska vara ett bötesbrott att våldta en kvinna. Men bötesbeloppet bör vara tillräckligt högt (2000 kr) så man inte frestas att våldta istället för att köpa sex.

Det bör motivera kvinnor att vilja ha bordeller i varje gathörn.

Så, fick du hjälp med tankearbetet nu, ditt förvirrade lilla spektakel?
Ja, men vad ska det vara att våldta Svenne-i-Banan?
Citera
2019-10-30, 20:29
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nähä, så vad anser du att MENA-männen är föredömen i då?

Läs det jag skrivit om saken istället för att fantisera, då hittar du t.ex. att jag anser att svenska feministmän inte uppskattas av någon. Detta betyder inte att jag är positiv till sexövergrepp men det är förstås bara ett övergrepp om den andre inte är med på det.
Citera
2019-10-30, 20:31
Avslutad
Citat:
Läs det jag skrivit om saken istället för att fantisera, då hittar du t.ex. att jag anser att svenska feministmän inte uppskattas av någon. Detta betyder inte att jag är positiv till sexövergrepp men det är förstås bara ett övergrepp om den andre inte är med på det.
Det var väl det här som stöttade:

Ursprungligen postat av LavezziLrey
Det är uppenbart att svenska män behandlar svenska kvinnor alldeles för bra. Kvinnornas små hjärnor gör att de inte kan hantera det. I Mellanöstern så blir kvinnor behandlade på ett sätt som de kan hantera.
Citat:
Jag förstår vad du menar MEN, du måste förstå att kvinnor inte har någon respekt för någon och enda gången en kvinna har något värde är när du knullar henne. Vem fan bryr sig om vad en kvinna tycker? Om hon inte vill knulla så är hon totalt värdelös. Smuts.
Citat:
MENA-länderna är föredömen för svenska män! Wallah, där är det pli på kvinnorna!
Ge mig pengar så flyttar jag från det här skitmatriarkatet! Tror du att jag vill vara i det här pisslandet? Varje dag så svär jag att jag ska dra utomlands, men jag tjänar för bra med para här. 😁
Citera
2019-10-30, 20:33
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det var väl det här som stöttade:

Det är uppenbart att svenska män behandlar svenska kvinnor alldeles för bra. Kvinnornas små hjärnor gör att de inte kan hantera det. I Mellanöstern så blir kvinnor behandlade på ett sätt som de kan hantera.
Citat:
Jag förstår vad du menar MEN, du måste förstå att kvinnor inte har någon respekt för någon och enda gången en kvinna har något värde är när du knullar henne. Vem fan bryr sig om vad en kvinna tycker? Om hon inte vill knulla så är hon totalt värdelös. Smuts.
Citat:
MENA-länderna är föredömen för svenska män! Wallah, där är det pli på kvinnorna!
Ge mig pengar så flyttar jag från det här skitmatriarkatet! Tror du att jag vill vara i det här pisslandet? Varje dag så svär jag att jag ska dra utomlands, men jag tjänar för bra med para här. 😁

Som du såg var det inte jag som skrev detta och det innehöll heller inget om våldtäkter.
Citera
2019-10-30, 20:44
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ja, men vad ska det vara att våldta Svenne-i-Banan?

Samma straff, böter om det är en kvinna som våldtar honom.

Bögvåldtäkter däremot, då ska det vara rejäla fängelsestraff + kastrering.
Citera
2019-10-30, 20:45
Avslutad
Citat:
Som du såg var det inte jag som skrev detta och det innehöll heller inget om våldtäkter.
Nä, men när du nu stöttar uttalandet så är du naturligtvis ansvarig och således inget brottsoffer om du råkar illa ut.
Citera
2019-10-30, 20:49
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nä, men när du nu stöttar uttalandet så är du naturligtvis ansvarig och således inget brottsoffer om du råkar illa ut.

Jaså det påstår du men varför menar du att jag ska bli upprörd över hur MENA-män hanterar kvinnor när kvinnorna gillar det? Det är förstås inte min sak att lägga mig i detta när båda parter är med på det frivilligt. Samma inställning har jag till sexköp, är båda med på det är det inte min sak att lägga mig i detta.
Citera
2019-10-30, 20:52
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är det inte det är poängen. Att få en kuk i sig är ingen big deal.

Nä det är möjligt, men själva övergreppet i sig är en big deal. Som att bli misshandlad. Eller rånad. Man kan bli rädd för att man ska bli skadad vid en överfallsvåldtäkt, eller att man ska dö. Har man en gång blivit överfallen ute så lär man se sig om över axeln alltid efter det.
Och man känner sig antagligen arg. Arg över att någon tar sig friheter.
Citera
2019-10-30, 20:54
Avslutad
Citat:
Jaså det påstår du men varför menar du att jag ska bli upprörd över hur MENA-män hanterar kvinnor när kvinnorna gillar det? Det är förstås inte min sak att lägga mig i detta när båda parter är med på det frivilligt. Samma inställning har jag till sexköp, är båda med på det är det inte min sak att lägga mig i detta.
Jag menar inte att du ska bli upprörd, jag påtalar att du inte är något brottsoffer om du blir överfallen och våldtagen och att det därför borde vara lagligt.
Citera
2019-10-30, 20:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag tycker precis som jag säger att en lag ska kräva ett brottsoffer och något sådant är det svårt att påvisa när det gäller våldtäkter då varken samhället eller inte minst kvinnorna inte tycker detta är så allvarligt. Om du eller någon annan inte kan övertyga mig om att det finns ett brottsoffer är jag alltså emot en lag som förbjuder det, och det gäller allt, våldtäkter, sexköp eller cykelstölder t.ex.

Fast det är din uppfattning att folk inte tycker att det inte är allvarligt. De flesta tycker att det är allvarligt och det kan de tycka även om de röstar på ett visst parti.

Så jag frågar dig igen, vad tycker DU?
Tycker du att våldtäkt ska legaliseras? Din personliga åsikt är jag ute efter nu, inte vad du tror att andra tycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in