2019-10-30, 17:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jovisst, men det är ingen som bryr sig om våldtagna kvinnor förutom White Knights som ska spänna musklerna i tron att kvinnor ska bli imponerade.

Tjejen på Gotland som blev gruppvåldtagen i rullstol, vem brydde sig om henne? Ingen. Feministerna försvarade våldtäktsmännen i stället.

Så länge vi kollektivt har personer som Martin Timell att avreagera oss på så är det ingen som bryr sig.

Antagligen så brydde sig hennes anhöriga och hon själv. Att en del feminister är helt hjärndöda och tycker synd om våldtäktsmännen räknar jag som en minoritet och förpassar dem till kategorin " mänskligt avskräde". De kunde skickas ut ur landet tillsammans med våldtäktssvinen!
Citera
2019-10-30, 17:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Två förutom min mamma som jag vet. Men det kan finnas fler.

1) Jag tycker inte att han behandlade dem illa. Men de festa kvinnor skulle tycka att det var dåligt att bli pumpad & dumpad.

2) Jag tyckte om att gå med honom när han raggade. Tjejerna var snälla mot mig.

3) Min pappa jobbade deltid medan min mamma jobbade heltid. De bråkade inte de var bara bittra på varandra.

4) Hon som fick kläderna var otrogen mot sin man med min pappa, blev gravid med honom, och lämnade sin man för att flytta in med min pappa.

1) Som jag har förstått det har de många program med feminism?

2) Till exempel Jen Selter, http://thefappening.pro/jen-selter-sexy-fappening-14-photos/

3) Jag vill be ahead of the competition.

4) Sen gör det mig ledsen att se hur långt efter Instatjejer är för det får mig att känna att jag inte kan ge min man andra top notch tjejer.

Hon fick trosorna också.

Hahaha du har ett bisarrt sinne för humor jag ger dig det.
Citera
2019-10-30, 17:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Självfallet fick hon fe begagnade trosorna också så att din pappa kunde låtsas att hon var din mamma.

Instatjejer är sådär 15-16 år och de kommer aldrig att bli intresserade av gamla män som din man är. Dessa tjejer dyker upp om 10 år som snygga instagram-mammor med en snygg ung instagram-man

1) Hon var 20 år yngre än min mamma så jag skulle inte tro det.

2) Det är redan över för dem. Män i deras ålder är hikkis och NEETs. De kommer aldrig att få stabila relationer eller familjer. Om 10 år är de desperata singel mammor som postas på, https://www.reddit.com/r/WhereAreAllTheGoodMen/

a) Om jag vill ha en ung tjej till min man kan jag bara hyra henne.
Citera
2019-10-30, 17:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
De männen dör väl sexuellt de med och trots att de vet det så väljer de att sitta på en rigg i Nordsjön många veckor i sträck.

0,45 % av människors liv ägnas åt att ha sex så det är knappast några problem att sova i samma säng som ens partner utan att ha sex varje natt.

Om man är hetero blir man ju sugen av att ligga brevid en man.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad vet du om det?

För att jag har fött barn utan bedövning. Lol @ att bli våldtagen.
Citera
2019-10-30, 17:48
Medlem
Citat:
1) Hon var 20 år yngre än min mamma så jag skulle inte tro det.

2) Det är redan över för dem. Män i deras ålder är hikkis och NEETs. De kommer aldrig att få stabila relationer eller familjer. Om 10 år är de desperata singel mammor som postas på, https://www.reddit.com/r/WhereAreAllTheGoodMen/

a) Om jag vill ha en ung tjej till min man kan jag bara hyra henne.
Varför är du på unga tjejers instagram och snokar och skulle du uppskatta om gamla tjocka xbox-spelande arbetsoförmögna män och deras fruar ägnar sina dagar åt att dregla över din dotters instagram när hon är 17 år
Citera
2019-10-30, 18:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Varför är du på unga tjejers instagram och snokar och skulle du uppskatta om gamla tjocka xbox-spelande arbetsoförmögna män och deras fruar ägnar sina dagar åt att dregla över din dotters instagram när hon är 17 år

1) Därför att man måste hålla koll på konkurrensen. Det skulle vara dumt om man vaknar upp en dag och blir dumpad för en 25 årig Instatjej.

2) Min dotter kommer inte att behöva Instagram för att få män.
Citera
2019-10-30, 18:05
Medlem
Lite kul att ni nämner sjömän. Hur klarar dom sig utan sex när dom är borta så länge. I hamnstäder har det alltid funnits mycket prostitution. Visste ni inte det? Tom Evert Taube sjunger om flickan i Havanna som sitter i ett fönster och vinkar åt en karl. Sen var nog sjömän borta längre tider förr. Dom låg även i land längre tider. Kunde göra stan mer och träffa brudar. Att sjömän träffar glädjeflickor har nog minskat alltså. Finns mindre tid till sånt idag än på Taubes tid. Dom får runka i hytten istället.
Citera
2019-10-30, 18:09
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag redogjorde ju för det. Det första kriteriet för att något ska vara olagligt är att det finns ett brottsoffer och det kräver att någon blivit utsatt för något som både går emot dennes vilja och är något som samhället inte accepterar.

Våldtäkter kan svårligen sägas uppfylla detta kriterie när svenskar i allmänhet och kvinnor i synnerhet för för massinvandring som leder till allt fler våldtäkter.
Fast jag frågade dig vad DU tycker. Inte vad dina kalkyler angående människors röstande säger.
Det är ju lite samma sak som att säga att "ah du vill ha långa vårdköer och du vill att folk ska dö i cancer och andra sjukdomar" på grund av att du röstat på Såssarna (om det nu vore fallet).

Jag anser att den logiken är för svart/vit, det förhåller sig inte så i verkligheten, ingen vill bli våldtagen och ingen vill få cancer. Dessutom kan som sagt många oskyldiga människor drabbas då inte alla röstat på dessa partier men kan ändå råka ut för våldtäkt.
Ska rån också vara lagligt? Det är ju en stor ökning av rån också de senaste åren.
Citera
2019-10-30, 18:09
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

För att jag har fött barn utan bedövning. Lol @ att bli våldtagen.

Och på vilket sätt skulle det vara jämförbart?
Citera
2019-10-30, 18:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Och på vilket sätt skulle det vara jämförbart?

Det är det inte det är poängen. Att få en kuk i sig är ingen big deal.
Citera
2019-10-30, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Lite kul att ni nämner sjömän. Hur klarar dom sig utan sex när dom är borta så länge. I hamnstäder har det alltid funnits mycket prostitution. Visste ni inte det? Tom Evert Taube sjunger om flickan i Havanna som sitter i ett fönster och vinkar åt en karl. Sen var nog sjömän borta längre tider förr. Dom låg även i land längre tider. Kunde göra stan mer och träffa brudar. Att sjömän träffar glädjeflickor har nog minskat alltså. Finns mindre tid till sånt idag än på Taubes tid. Dom får runka i hytten istället.
Sjömän ligger ute till havs kring en månad om de går på långrutter och har inga dagar i några hamnar. Asiatiska sjömän som levt under slavkontrakt har i vissa varit till sjöss i ett halvår utan att en enda gång gått i land
Citera
2019-10-30, 18:16
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Fast jag frågade dig vad DU tycker. Inte vad dina kalkyler angående människors röstande säger.
Det är ju lite samma sak som att säga att "ah du vill ha långa vårdköer och du vill att folk ska dö i cancer och andra sjukdomar" på grund av att du röstat på Såssarna (om det nu vore fallet).

Jag anser att den logiken är för svart/vit, det förhåller sig inte så i verkligheten, ingen vill bli våldtagen och ingen vill få cancer. Dessutom kan som sagt många oskyldiga människor drabbas då inte alla röstat på dessa partier men kan ändå råka ut för våldtäkt.
Ska rån också vara lagligt? Det är ju en stor ökning av rån också de senaste åren.

Jag tycker precis som jag säger att en lag ska kräva ett brottsoffer och något sådant är det svårt att påvisa när det gäller våldtäkter då varken samhället eller inte minst kvinnorna inte tycker detta är så allvarligt. Om du eller någon annan inte kan övertyga mig om att det finns ett brottsoffer är jag alltså emot en lag som förbjuder det, och det gäller allt, våldtäkter, sexköp eller cykelstölder t.ex.
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2019-10-30 kl. 18:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in