Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Ärligt - skit i bilder på föräldrarna. De har fått en son som troligen är en produkt av ett mer eller mindre strikt familjeliv och fostran, med en rigiditet som inte är så bra när man fostrar barn. Lägg till en i grunden psykisk sjukdom. Katastrofen är total. Bilder på föräldrarna är inte ens intressant. Dessa två, mor och far, har nu fått facit. Nice.
Jag brukar inte vara så hård i mitt dömande, men jag har... äh, säg att jag fått lite insyn bakvägen.
Jag har svårt att se vad de skulle gjort för större fel. De flesta som har barn idag sätter väl en del mindre trevlig press på sina barn. Det är ju mycket pågrund av det tävlingssamhället vi lever i där vi bedöms på alla sätt och vis för våra prestationer, utbildningar och social status. Vissa tar det längre och kan ju ofta få barn som blir väldigt framgångsrika. Det har säkert ofta sitt pris. Men att det skulle leda till att någon mördar någon tror jag ändå inte.
Jag känner inte till något om föräldrarna men av det som framkommit har jag inte hört något hemskt.
Snarare varken bra eller dåliga saker.