2019-10-30, 12:50
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Hoppas verkligen det
Ska kolla om skvaller-spridaren står fast vid sitt skvaller
Jag tror inte att din källa vet hur en häktning går till.
Citera
2019-10-30, 12:57
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Varför håller du på så här? Ska det föreställa roligt? Nog för att det är en skvallertråd men att sitta och hitta på hur som helst är väl ändå ingen idé?

För det är så i alla fall jag uppfattar dig. För ett tag sedan skrev du om hur Blondinbella var gravid. Sedan skrev du att hon fått "hjälp" med en "abort" av "Erik". Efter ytterligare ett tag ändrade sig det också och då hade Blondinbella helt plötsligt lyckats med konststycket att "behålla både Erik och barnet".

Och nu har Balder Balle blivit superrådgivare vad avser eventuella husförsäljningar? Han har "hjälpt henne att förstå" att "utredare" kan ana ugglor i mossen? Absolut! "Utredare" och Skatteverket sitter självklart och läser sociala medier och bloggar! Nej, de gör ju inte det. De jobbar med fakta, inte med rykten. Hårdfakta, till och med.

Och nu ska folk dessutom sitta och fundera över om Balder Balles dyker upp med "en ring"?

Människa - skaffa dig ett liv.
Ska det där föreställa roligt?

Skatteverket sitt självklart och läser sociala medier och bloggar.
Det började man med för flera år sedan. Det är öppna källor som har ett starkt bevisvärde.
Carolina Gynning blev tidigt upptaxerad. Till grund för den granskningen låg uppgifter i hennes egna blogg.

Bellsan har noggrannt dokumenterat och visat upp sitt liv med privatgetter, exklusiva hotell, lyxshopping etc det senaste åren. Skatteverket har ett väldigt bra utgångsläge om det visar sig att bolagen stått för mycket av kostnaderna i det som rimligen hör till hennes privata utgifter. Det kan bli väldigt dyrt i slutänden för henne.
Rimligtvis har Bellsan rejäla problem i sin privata ekonomi och en del av förklaringen kan vara att förbjudna lån måste betalas tillbaka asap.
https://www.expressen.se/noje/gynnings-skattesmall-kravs-pa-235-000/
Senast redigerad av DoraF 2019-10-30 kl. 13:05.
Citera
2019-10-30, 12:58
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsCloudberry
Ja ok. Jag tror dock inte IL är häktad utan sitter i förhör.

Jag tror inte ens hon sitter i förhör...
Citera
2019-10-30, 13:05
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Bra fraga men mycket annat verkar mer relevant just nu
For övrigt så hindrar ingen dig ifrån att bidra lite till tråden

Jaha så du ska inte göra det du sagt det var ju inte alls otippat...
Citera
2019-10-30, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quanto78
Hon är på gymet enligt hennes stories

Nja. Det är ju inte hon som lagt upp något.
En repost från en pt och två reklambilder för Löwengrip.
Känns mer som plötslig utfyllnad än något annat och kan lika gärna vara någon kvarvarande stackare från teamet som ligger bakom.
Citera
2019-10-30, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quanto78
Hon är på gymet enligt hennes stories

Tänkte dock på när jag såg det.. Det kan lika gärna vara en gammal bild, eftersom det är en repost? Varför är båda hennes uppdateringar i den stilen? Dvs, det fanns ju ingen bild från när tex hon höll i en hantel direkt.. Bella är ju känd för att ta bilder till saker och ting i förväg och inte vad som händer just-precis-just-nu.
Citera
2019-10-30, 13:19
Medlem
Charta.12s avatar
Enligt hennes instastory så har hon varit på gymmet samt gör reklam för ett besök i Norge nästa vecka.
Citera
2019-10-30, 13:27
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junk
Jaha så du ska inte göra det du sagt det var ju inte alls otippat...
Jag har inte sagt att jag inte ska göra det gör det själv om du är intresserad
Nu säger jag att det är som med handgranater när dom används så är dom förbrukade
Det verkar lika bra att spara dom just nu
Tycker att Isabella ska fa en chans att reda ut detta allt kan var skvaller
Det jag kan garantera ar att det inte kommer ifrån min fantasi
Ganska mycket av det som det skvallrats om har stamt men det beror pa kallan också
Om det inte stammer sa vidarebefordrar jag inte mer ifrån den skvaller-kallan
Som sagt sa har jag aldrig träffat dom som skickar skvaller man far ta det for vad det ar
Däremot sa har jag fatt förklaringar som gör att jag tror mer pa vissa skvaller-kallor an andra
Visst skvaller utelämnar jag som sagt helt
Om ni är lite snälla sa far ni säkert också ta del av äkta skvaller
Varför vissa inte vill posta själva vet jag inte
Det kan till exempel bero pa att dom har ett yrke som hindrar dom eller att dom oroar sig for Isabellas "poffsiga sikurity team"
Senast redigerad av qutm 2019-10-30 kl. 13:40.
Citera
2019-10-30, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Enligt hennes instastory så har hon varit på gymmet samt gör reklam för ett besök i Norge nästa vecka.

Nej, enligt hennes instastory har hennes tränare repostat en bild på henne. Det betyder inte att bilden är tagen idag. Och så har någon lagt upp reklam för Löwengrip. Det behöver inte vara Bella och det säger ingenting om vad hon gjort under förmiddagen.

Att något ligger på stories betyder inte att det händer just nu. Man kan ta valfri bild från bildgalleriet i telefonen och lägga upp.
Citera
2019-10-30, 13:35
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Nej, enligt hennes instastory har hennes tränare repostat en bild på henne. Det betyder inte att bilden är tagen idag. Och så har någon lagt upp reklam för Löwengrip. Det behöver inte vara Bella och det säger ingenting om vad hon gjort under förmiddagen.

Att något ligger på stories betyder inte att det händer just nu. Man kan ta valfri bild från bildgalleriet i telefonen och lägga upp.

Oavsett vem som har lagt upp bilderna på hennes instastory så står det på en av bilderna att hon ska besöka Norge (Oslo) nästa vecka 7/11.
Senast redigerad av Charta.12 2019-10-30 kl. 13:38.
Citera
2019-10-30, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Oavsett vem som har lagt upp bilderna på hennes instastory så står det på en av bilderna att hon ska besöka Norge (Oslo) nästa vecka 7/11.
Härligt ryktats om ett möte med stordalen. Kan ju bli en affärssucce med Belle och Vingresor tex
Citera
2019-10-30, 13:46
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Härligt ryktats om ett möte med stordalen. Kan ju bli en affärssucce med Belle och Vingresor tex

Det tror jag definitivt inte ett dugg på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in