2019-10-30, 12:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur ser du dig om 20-30 år fortfarande gåendes i handduk tillsammans med andra män bland nakna kvinnor.

Du lär ju inte direkt ha kvar dina få vänner när du är 40 + och de gått vidare till familjeliv med annat umgänge

1) Och vid 45 har deras fruar dumpat dem, tagit barnen, och de står i kö till bordellen som alla andra.

2) Den vanligaste sexköparen är en medelålders man med jobb och familj.

Citat:
"A 2008 study conducted by the National Council for Crime Prevention (Brottsförebyggande rådet) concluded that Swedish sex buyers are not a homogenous group. They cover a wide spectrum–from young teenagers to 80-year olds–but are generally between 30 and 50 years of age. Sex buyers also belong to all classes of society. It is not unusual for the buyer to have a good job and a regular income, and about half have a college or university education. Approximately every other Swedish buyer of sex is married or in a relationship, and some 40 percent have children...
Citera
2019-10-30, 13:03
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Hur ser du dig om 20-30 år fortfarande gåendes i handduk tillsammans med andra män bland nakna kvinnor.

Du lär ju inte direkt ha kvar dina få vänner när du är 40 + och de gått vidare till familjeliv med annat umgänge

Vi får se. Jag gör det här så länge jag känner för det. Jag har ju svårt att se att jag plötsligt börjar tända på 40+ kvinnor bara för att jag blir äldre, så om jag fortfarande vill ha sex då när jag är 50-60 så kommer jag vilja ha det med 20-25 åringar, precis som nu. Och då är ju, precis som nu, bordell det enda alternativet.

Du hakar upp dig på att andra män går omkring på klubben. Menar du att det skulle vara en dealbreaker?

"Wow ett ställe med massor av snygga nakna tjejer, men oj, det går visst runt massa män i badrock eller handduk där också, bäst jag struntar i att gå dit"

/ingen man någonsin

Idén om att sexköpare inte har några vänner får du nog också fundera ett varv till på. Men om så skulle bli fallet - I couldn't care less.
Citera
2019-10-30, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Och vid 45 har deras fruar dumpat dem, tagit barnen, och de står i kö till bordellen som alla andra.

2) Den vanligaste sexköparen är en medelålders man med jobb och familj.
Män vill ju inte ta hand om dina barn så de blir väl bara glada om de slipper som de flesta skilda män vara tvingade till att ta hand om sina barn varannan vecka.
Citera
2019-10-30, 13:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Män vill ju inte ta hand om dina barn så de blir väl bara glada om de slipper som de flesta skilda män vara tvingade till att ta hand om sina barn varannan vecka.

1) Jag är snygg så det är andra regler som gäller för mig.

2) Men de flesta män har investerat mycket känslomässigt i sina relationer och familjer. Så jag tror att de blir väldigt besvikna när tanten dumpar dem och går vidare.

3) Om de hade köpt sex hade de inte behövt investera lika mycket i sina civila relationer.
Citera
2019-10-30, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag är snygg så det är andra regler som gäller för mig.

2) Men de flesta män har investerat mycket känslomässigt i sina relationer och familjer. Så jag tror att de blir väldigt besvikna när tanten dumpar dem och går vidare.

3) Om de hade köpt sex hade de inte behövt investera lika mycket i sina civila relationer.
Män investerar självfallet känslomässigt i relationer de föredrar att köpa sex
Män blir inte besvikna när den gamla fula feta frun lämnar dem eftersom kvinnor som är mammor inte är av intresse, männen blir glada när fe slipper familjen och kan gå på bordellen när de vill
Citera
2019-10-30, 13:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Män investerar självfallet känslomässigt i relationer de föredrar att köpa sex
Män blir inte besvikna när den gamla fula feta frun lämnar dem eftersom kvinnor som är mammor inte är av intresse, männen blir glada när fe slipper familjen och kan gå på bordellen när de vill

1) Ja för män som är "based" är det så. Men för män som är blue pilled tror jag att det är en besvikelse.

2) Det är därför det är viktigt att vi får den yngre generationen av män att börja köpa sex tidigt så att de inte slänger bort sina liv på att investera i fula femoider.
Citera
2019-10-30, 13:50
Medlem
over-unitys avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/ny-kampanj-ska-stoppa-kopandet-av-sexuella-tjanster

Citat:
Ny kampanj ska stoppa köp av sexuella tjänster
Publicerad 18 oktober 2019

Citat:
– Vårt mål är att motverka sexköp. Finns det ingen efterfrågan så kommer det inte finnas någon som säljer sexuella tjänster, säger Pernilla Börjesson, utvecklingsledare på Länsstyrelsen Västmanland.

Vilken intelligens! Är Pernilla Börjesson dotter till någon nobelpristagare tro?
Citera
2019-10-30, 13:51
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det är precis det jag påstår att dina observationer INTE kommer från verkligheten. Här kommer lite observationer från verkligheten. Att behandla andra som barn/hundar eller vara otrevlig finns INTE med på någon lista.

https://improveme.se/manligt/8787-classicarticle/15283

https://www.google.se/amp/xn--lrdig-gra.nu/hur-far-man-en-tjej-att-tycka-om-dig/amp

https://www.google.se/amp/s/utforskasinnet.se/kvinnans-framsta-afrodisiakum/amp/

https://www.google.se/amp/s/metromode.se/man/sa-gor-du-for-att-fa-tjejerna-pa-fall-8-effektiva-dejtingtips/amp/

https://www.va.se/nyheter/2017/09/27/forskare-16-saker-som-far-folk-att-tycka-du-ar-attraktiv/

http://bra-att-veta.se/forfora-en-kvinna/

På vilket sätt kommer de inte från verkligheten när det är verkliga kvinnor som har berättat det för mig?

För ett par år sen när jag var som mest aktiv på tinder pratade jag med många av mina matchningar i telefon innan jag träffade dem. Vi kom ofta in på sexuella fantasier, och i samtliga fall var det "Jag vill bli dominerad" som gällde. Flera av dem betonade vikten av att det skulle ske 24/7, annars kändes det fake. En ville att jag (eller den man som skulle äga henne) skulle ge henne en lista med regler som hon alltid var tvungen att följa för det skulle ge henne "inre tillfredsställelse".

Jag frågade några av dem om de skulle kunna tänka sig dominera en man sexuellt (för det är något jag länge velat testa) men nope, inget intresse för det. Det var alltid dem som skulle bli dominerade.

Kollade igenom dina länkar. Självklart finns inte behandla dom som barn/hundar på någon sådan lista. Det är inte direkt politiskt korrekt. Det du länkar till är sådana pk-råd killar fått hela livet och som inte fungerat för dem. Det är därför de söker sig till PUA. Visst, klart att flera av sakerna där är bra, eller iaf inte felaktiga, men sällan är de tillräckliga.

Dock intressant att en av artiklarna tipsar om The Game..
Citera
2019-10-30, 14:07
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Det är den grundläggande egenskapen för hur kvinnor värdesätter en man, dvs. har mannen ryggrad ?

Veliga obeslutsamma män som viker sig tycker kvinnor är ytterst avtändande.

Kvinnor är ganska snabba på att avgöra vilka män som "pallar trycket" utan att bli respektlösa kvinnohatare.

Ja och i grunden handlar det antagligen om att kvinnan mäter trygghetsgraden hos mannen. En man som håller sig lugn men inte daltar och fjäskar tyder på en självsäker man som står pall när det blåser lite hårdare vindar.
Det är ju viktigt om man ska ha barn och dela sitt liv med någon.
Citera
2019-10-30, 14:08
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Ja folk kan tycka vad de vill men med ett stort mansöverskott som beror på en kraftig import av våldtäktsbenägna män blir det förstås oundvikligen fler våldtäkter, det är inget att diskutera.

Däremot är det förstås värt att diskutera om inte våldtäkter borde legaliseras när samhället och inte minst kvinnorna accepterar att våldtäkterna skjuter i höjden och de ändå driver på så att det bara ökar ännu mer. Uppenbarligen tycker de inte att våldtäkter är särskilt dåligt och då borde det förstås heller inte vara brottsligt.

Hade du velat att våldtäkt skulle vara lagligt?
Citera
2019-10-30, 14:11
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Hade du velat att våldtäkt skulle vara lagligt?

Min principiella hållning är att ett baskrav för att stifta en lag mot något är att det finns ett brottsoffer, så frågan är om det kriteriet uppfylls här, vad säger du?
Citera
2019-10-30, 14:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Min principiella hållning är att ett baskrav för att stifta en lag mot något är att det finns ett brottsoffer, så frågan är om det kriteriet uppfylls här, vad säger du?

Jag frågade dig och du svarade inte på frågan vad jag kan se.
Men jag kan omformulera frågan.
Anser du att den som blir våldtagen är ett brottsoffer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in