2019-10-24, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettrullen14
Det är la han som klipper in tjejens ansikte på paint-bilderna? Får damp på dem båda. Chatten fryser i 3 min typ.

Stör mig personlighen som fan på han som är invalid och svag i armar och ben. Copy paste, så mycket skit att logga så man lackar ur varje gång.

skriv blixtsnabbt, 20-30 sec utan att logga nåt så hinner den inte frysa...om du har tur
2019-10-24, 10:49
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candyj
skriv blixtsnabbt, 20-30 sec utan att logga nåt så hinner den inte frysa...om du har tur

Det funkar, dock kommer inte "send" rutan upp förrens hela loggboken är laddad. Men att skriva absolut! Sjukt att systemet inte rensas på vissa. Samma sak att bara aktuella händelser ska synas i 14 dagar. Stämmer inte heller :P
2019-10-24, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyj

Om det hinner frysa sig så fungerar det att fortsätta skriva också, även om det inte syns. När det går igång igen sen så skrivs texten ut har jag märkt. (Fungerar i alla fall i Firefox)
2019-10-24, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Om det hinner frysa sig så fungerar det att fortsätta skriva också, även om det inte syns. När det går igång igen sen så skrivs texten ut har jag märkt. (Fungerar i alla fall i Firefox)

Fungerar med Opera också
2019-10-24, 23:47
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Lite nyfiken på denna typ av jobb men har några frågor angående jobb och payoneer, hoppas någon kan svara.

Jobbet
Hur går urvalet av nya personer till, får alla som söker chansen eller?
Bör man använda VPN?
Är det mycke att svara på under sena kvällar, typ kl 00-03?
Är det bara män som skickar meddelanden?
Är allt inriktat mot sex?
Vad är det man loggar, all info om kunden eller bara lite stödord från det man skriver?
Chattar man med flera samtidigt?
Om jag chattar med en person, finns det risk att någon annan operatör skickar ett svar under tiden man skriver till en annan kund?

Payoneer
Måste man använda sitt riktiga namn på kontot?
Är det någon inloggning med bankID eller bara användarnamn och kod?
Om man nu inte är sugen på att skatta så känns enda alternativet vara ett mastercard, pris på detta?

Har säkert massor med flera frågor men vi kan väl börja så här.
Jag är man så hoppas de anställer män också.
2019-10-24, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Lite nyfiken på denna typ av jobb men har några frågor angående jobb och payoneer, hoppas någon kan svara.

Jobbet
Hur går urvalet av nya personer till, får alla som söker chansen eller?
Bör man använda VPN?
Är det mycke att svara på under sena kvällar, typ kl 00-03?
Är det bara män som skickar meddelanden?
Är allt inriktat mot sex?
Vad är det man loggar, all info om kunden eller bara lite stödord från det man skriver?
Chattar man med flera samtidigt?
Om jag chattar med en person, finns det risk att någon annan operatör skickar ett svar under tiden man skriver till en annan kund?

Payoneer
Måste man använda sitt riktiga namn på kontot?
Är det någon inloggning med bankID eller bara användarnamn och kod?
Om man nu inte är sugen på att skatta så känns enda alternativet vara ett mastercard, pris på detta?

Har säkert massor med flera frågor men vi kan väl börja så här.
Jag är man så hoppas de anställer män också.

Det är tyvärr inte många mess att svara på nu. Men det blir nog bättre senare. Typ inget under natten, bäst 06 på morgon för min del. Och ja, du kan få "message has already been handled" om du är seg. Payoneer kräver din identitet, det gör även dessa företag som du jobbar för, du måste skicka in bild på ditt pass
2019-10-25, 20:34
Medlem
MandySkolmans avatar
Måste vara bajsfetishistvecka nu - aldrig varit med om så mycket bajs och kiss under min tid här.
Skönt dock, så jävla enkla meddelanden.
2019-10-25, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman
Måste vara bajsfetishistvecka nu - aldrig varit med om så mycket bajs och kiss under min tid här.

Måste man prata mycket bajs och kiss i detta jobbet menar du? För egen del spelar det ingen roll bara man tjänar pengar på det.
2019-10-25, 21:42
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman

Ovanligt mycket spya speciellt från 2 äckliga personer.. 🙄😂
2019-10-26, 06:36
Medlem
En av dom, skånsk gubbe, har härjat på dessa sidor i flera år. Han är minst sagt speciell. Vi kan kalla honom bajsgubben.
2019-10-30, 10:07
Medlem
Skorpan91s avatar
Dags stå ut med nya ruttna operatörer.. Orkar inte 😂
2019-10-30, 10:12
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Dags stå ut med nya ruttna operatörer.. Orkar inte 😂

This message has already been handled.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera