Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Ja ok du ska lära dig att negga snyggt. Funkar säkert på en hel del tjejer som är ute och festar och är sugna på ett ons.
Det funkar nog på precis alla om man gör det bra. Alltid kul med kvinnor som menar att "sånt där fungerar minsann inte på mig!" - och sen dejtar de män som är själva stereotypen för den dryga, kaxiga machomannen.
Citat:
Jag har skällt ut män sådär, hantverkare osv och fått exakt samma respons. Det är fascinerande. Tex om någon höjer rösten i matsalen på IKEA blir det snabbt nästan knäpptyst.
De skulle såklart ha skällt tillbaka. Det var vad jag gjorde - Då blev de snälla.
Citat:
Hade du varit ful som stryk hade du antagligen fått en helt annan reaktion. Ungefär som om en ful tjock blåhårs feminist gjort detsamma på dig.
Ja, det hjälpte säkert till att jag såg bra ut. Men som sagt, utseende leder ingenstans om man inte också har en dominant machopersonlighet.
Citat:
Berättade han hur många tjejer som bara blev rädda när han tog stryptag på dem? Helt ärligt, det där låter helt sjukt. Jag hade blivit heligt förbannad. Är det The Game du pratar om? Vad kallade han sig för? Tyler Durden? Han körde igång att man i princip ska tackla tjejen eller nåt. Håller med Neil Strauss där, inget jag hade valt att göra. Neil Strauss valde en "finare" metod eller hur? Och han fick fan ligga, tills han blev kär och ville ha något seriöst, då föll allt. Klassiskt. Men ingen shade, han blev miljonär på köpet, bra affärsidé.
Självklart blev de mer kåta än rädda och förbannade. Dominant och aggressivt beteende i kombination med högt självförtroende och game - inte direkt förvånande att han hade stor framgång.
Nej det här var senare, runt 2014, Julien Blanc heter han.
Ja Strauss hade en annan stil, men det han gjorde är såklart också en form av dominans. Och han neggade en hel del.
Det finns en anledning till varför PUA och The Game är så kontroversiellt, och det är för att det fungerar. Tanken att män som inte föddes attraktiva kan få sex genom att använda tekniker på tjejer är extremt provocerande för många. Lite samma som med sexköp. Att det ska räcka för "odugliga" män att vifta med en femhundring för att få sex av snygga tjejer verkar skava rejält hos "the guardians of sex".
Själv har jag så svårt för att skådespela och att genomgå den transformation som krävs för att det där ska bli en del av min personlighet är något jag inte orkar med. Det hade absolut varit kul att kunna men känner ingen större desperation längre - jag har redan uppnått sexuell valfrihet på annat sätt så det finns ingen större anledning. Speciellt nu när pengar inte längre är ett problem.