Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Om jag lär mig att göra det på rätt sätt, ja garanterat.
Ja ok du ska lära dig att negga snyggt. Funkar säkert på en hel del tjejer som är ute och festar och är sugna på ett ons.
Citat:
Det enda jag testat är att höja rösten/sätta ner foten mot kvinnor i några olika sammanhang. Då har de gått från att vara irriterade, klagande, respektlösa gaphalsar till lydiga små undergivna hundar på en sekund. Ganska fascinerande.
Jag har skällt ut män sådär, hantverkare osv och fått exakt samma respons. Det är fascinerande. Tex om någon höjer rösten i matsalen på IKEA blir det snabbt nästan knäpptyst.
Citat:
En annan gång på en nattklubb fick jag ett infall och bara tog tag i en tjej som gick förbi mig och drog henne till mig som om jag vore en primitiv gorillahanne, hon försökte till en början slita sig loss men jag brydde mig inte. När jag drog henne intill mig tänkte jag att nu får jag en örfil eller hon kommer kalla på vakten, men istället tittade de mest undergivna ögon jag någonsin sett upp på mig och hon svarade lydigt och undergivet på mina frågor innan hennes kompisar kom och drog iväg henne. Lite av en ögonöppnare. Mer än så har jag inte testat, däremot hört och sett en hel del. En PUA-snubbe hade så stor framgång med liknande (Typ stryptag och annat) på nattklubbar att han blev bannad från 5 länder, bl a Sverige.
Hade du varit ful som stryk hade du antagligen fått en helt annan reaktion. Ungefär som om en ful tjock blåhårs feminist gjort detsamma på dig.
Berättade han hur många tjejer som bara blev rädda när han tog stryptag på dem? Helt ärligt, det där låter helt sjukt. Jag hade blivit heligt förbannad. Är det The Game du pratar om? Vad kallade han sig för? Tyler Durden? Han körde igång att man i princip ska tackla tjejen eller nåt. Håller med Neil Strauss där, inget jag hade valt att göra. Neil Strauss valde en "finare" metod eller hur? Och han fick fan ligga, tills han blev kär och ville ha något seriöst, då föll allt. Klassiskt. Men ingen shade, han blev miljonär på köpet, bra affärsidé.