2019-10-30, 07:21
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Varför är det relevant? Du menar alltså om Angela Merkel onanerar till hentai-tentakel-porr så innebär det att hon vill att aliens invaderar Tyskland och våldför sig på befolkningen med sina tentakler?

Eller låt säga att tusen kvinnor onanerar till bondage-sex då betyder det att de alla vill bli av med sin rösträtt och alla sina rättigheter i verkligheten?

Det betyder att de vill bli kontrollerade och dominerade av en man. Som sagt, många pratar om att de vill att detta även ska sträcka sig utanför sovrummet. Bland det vanligaste jag hört är att de inte vill att det ska vara ska vara något rollspel och sen går man tillbaka till att vara jämställda efteråt, utan de vill att det ska vara på riktigt, 24/7.
Citera
2019-10-30, 07:50
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ja ok du ska lära dig att negga snyggt. Funkar säkert på en hel del tjejer som är ute och festar och är sugna på ett ons.

Det funkar nog på precis alla om man gör det bra. Alltid kul med kvinnor som menar att "sånt där fungerar minsann inte på mig!" - och sen dejtar de män som är själva stereotypen för den dryga, kaxiga machomannen.

Citat:
Jag har skällt ut män sådär, hantverkare osv och fått exakt samma respons. Det är fascinerande. Tex om någon höjer rösten i matsalen på IKEA blir det snabbt nästan knäpptyst.

De skulle såklart ha skällt tillbaka. Det var vad jag gjorde - Då blev de snälla.

Citat:
Hade du varit ful som stryk hade du antagligen fått en helt annan reaktion. Ungefär som om en ful tjock blåhårs feminist gjort detsamma på dig.

Ja, det hjälpte säkert till att jag såg bra ut. Men som sagt, utseende leder ingenstans om man inte också har en dominant machopersonlighet.

Citat:
Berättade han hur många tjejer som bara blev rädda när han tog stryptag på dem? Helt ärligt, det där låter helt sjukt. Jag hade blivit heligt förbannad. Är det The Game du pratar om? Vad kallade han sig för? Tyler Durden? Han körde igång att man i princip ska tackla tjejen eller nåt. Håller med Neil Strauss där, inget jag hade valt att göra. Neil Strauss valde en "finare" metod eller hur? Och han fick fan ligga, tills han blev kär och ville ha något seriöst, då föll allt. Klassiskt. Men ingen shade, han blev miljonär på köpet, bra affärsidé.

Självklart blev de mer kåta än rädda och förbannade. Dominant och aggressivt beteende i kombination med högt självförtroende och game - inte direkt förvånande att han hade stor framgång.

Nej det här var senare, runt 2014, Julien Blanc heter han.

Ja Strauss hade en annan stil, men det han gjorde är såklart också en form av dominans. Och han neggade en hel del.

Det finns en anledning till varför PUA och The Game är så kontroversiellt, och det är för att det fungerar. Tanken att män som inte föddes attraktiva kan få sex genom att använda tekniker på tjejer är extremt provocerande för många. Lite samma som med sexköp. Att det ska räcka för "odugliga" män att vifta med en femhundring för att få sex av snygga tjejer verkar skava rejält hos "the guardians of sex".

Själv har jag så svårt för att skådespela och att genomgå den transformation som krävs för att det där ska bli en del av min personlighet är något jag inte orkar med. Det hade absolut varit kul att kunna men känner ingen större desperation längre - jag har redan uppnått sexuell valfrihet på annat sätt så det finns ingen större anledning. Speciellt nu när pengar inte längre är ett problem.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-10-30 kl. 07:53.
Citera
2019-10-30, 08:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Neil Strauss valde en "finare" metod eller hur? Och han fick fan ligga, tills han blev kär och ville ha något seriöst, då föll allt. Klassiskt. Men ingen shade, han blev miljonär på köpet, bra affärsidé.

1) Lol. Självklart fick han inte ligga. Att han blev "kär" är cope för att han hittade en kvinna som var villig att ha sex med honom i utbyte mot resurser.

2) Män som får ligga på riktigt blir inte "kära och vill ha något seriöst".
Citera
2019-10-30, 08:07
Medlem
RedXs avatar
Nu verkar Vänsterpartiet driva linjen att bötesstraff inte räcker. Nu ska man straffas med fängelse om man köper sex av en person som helt frivilligt säljer.

Jag vill för övrigt minnas att deras linje i så gott som alla andra sammanhang är att hårda straff inte motverkar kriminalitet.
Citera
2019-10-30, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Vill man förkovra sig i detta ska man läsa dejtingprofiler, där får man ofta läsa att tjejen vill ha en snäll omtänksam och ärlig man t.ex. men det är inte vad de väljer i praktiken. Kvinnor har gått på myten om sig själva och är inte medvetna om vad de egentligen vill ha.
Kvinnor väljer snälla och omtänksamma män snäll och omtänksam är inte detsamma som blyg, tillbakadragen och utan mål i mun
Citera
2019-10-30, 08:40
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kvinnor väljer snälla och omtänksamma män snäll och omtänksam är inte detsamma som blyg, tillbakadragen och utan mål i mun
Jag har ett förslag.
Du väljer en sorts män, andra kvinnor väljer efter sina preferenser, okej?
Citera
2019-10-30, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Really? Average sex-frekvens är 1 gång i veckan. Average partner count är typ 5 på hela livet.

Ja jag är traumatiserad av heterosexuellt sex.

1) De vill inte ha sex med män. Man kan inte ha en bra relation om man man inte har sex.

2) Men okay vi ger kvinnor the benefit of the doubt och säger att de är villiga att ställa upp. De är fortfarande inte tillräckligt attraktiva eller underhållande för att nå upp till dagens krav.

3) Att män köper sex beror på att kvinnor misslyckas med att tillfredsställa dem sexuellt.

De ljuger obv.

Vad skulle det annars betyda om man röstar på partier som profilerar sig som för invandring av MENA män?

1) Men Netflix är för femcels. Det är som att 4chan skulle ha en streaming tjänst.

2) Hollywood är det som är mainstream. Och i Hollywood görs inte chick flicks längre.

Death Of The Chick Flick? Women Prefer Action, Comedy, Sci-Fi, Says Fandango
Man ställer inte upp när det gäller sex i relationer möjligtvis sker ställa-upp-scenariot när man har svårt och få barn och man då både som man och kvinna måste ha sex på rätt dag
Citera
2019-10-30, 08:42
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Jo kvinnor vill ha sex med män.

Om så var fallet skulle inte män ha några svårigheter med att få ligga.
Citera
2019-10-30, 08:49
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Om så var fallet skulle inte män ha några svårigheter med att få ligga.

Tror inte att hon menar att kvinnor vill ha obegränsade mängder sex med vilken man som helst.
Citera
2019-10-30, 08:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Man ställer inte upp när det gäller sex i relationer möjligtvis sker ställa-upp-scenariot när man har svårt och få barn och man då både som man och kvinna måste ha sex på rätt dag

1) Kvinnor bestämer sex frekvensen i civila relationer. Och kvinnor generellt bestämmer att paret ska ha sex 15 minuter en gång i veckan.

a) Kvinnor med barn bestämmer att paret ska ha sex 1-2 gånger per månad.

b) Det här är inte en normal sex frekvens om man gillar sex.

c) Det är inte heller normalt att ha sex med samma partner hela tiden.

2) Eftersom män vill ha sex oftare än 1 gång i veckan - 1 gång i månaden kan civila kvinnor aldrig tillfredsställa män sexuellt.
Citera
2019-10-30, 09:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Hade de inte varit så trevliga hade de garanterat fått ligga mer än en gång i veckan.

Med fler och snyggare tjejer dessutom.

Men jo, visst är det något mer som spökar i just mitt fall, det ska jag inte förneka.

Faktum kvarstår dock att behandla kvinnor som barn/hundar har varit en framgångsrik metod för att få ligga för många män.
Nej, de flesta män vill inte ligga med barn/hundar.

Att du tror det beror på att du inte har koll på hur människor och relationer fungerar.

Jag misstänker att du har svårt att skaffa vänner också. Att du helt enkelt inte har något umgänge utan får din bild från vad du läser på nätet.
Citera
2019-10-30, 09:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Ansvar för vad? Han har gång på gång sagt att han är emot invandring, du är trög även för att vara kvinna. Din logik är icke-existerande, du gör det övertydligt att du behöver förmyndare. I MENA hade du fått precis vad du behöver.
Han har ansvar för att män som du får bo kvar i landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in