2019-10-29, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Män skulle aldrig driva igenom en halvdan lag där det är tillåtet att sälja men inte köpa.

Bara sinnesförvirrade feminister kan driva igenom en sådan lag, så dra nåt gammalt över dig, gubbjävel.

Bara genom att säga <insert valfri grupp eller person> skulle ALDRIG... så bevisar du hur jävla enkelspårig din hjärna är. Du kan likna det vid samma psykologiska, naiva, mekanismer som finns hos grannar och närstående till t. ex. mördare. De säger alltid att "han skulle ALDRIG kunna göra något sådant", eller "det skulle jag ALDRIG kunna tro om honom".

Du är säkert gullig och snäll, men vad gäller intellekt så ligger du på en rätt låg nivå. Inte SÅ låg, men lägre än vad du tror, tro mig.
Citera
2019-10-29, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag kan inte säga hur alla kvinnor skulle kunna bli nöjda.

Men vad som gör dem mest nöjda verkar vara att få barn , sen tror jag trygghet är något de gillar och sen uppskattning. Får kvinnor mycket kärlek är de rätt nöjda.

Därför så gillar de inte prostitution. Det gör så att de får mindre kärlek. Ta bara som exempel :

De har levt med en man i 30 År och plötsligt vill han inte ha dig mer och går till en prostituerad.

Kvinnor upplever det som ett svek och männen som sviker borde förstå att det är omoraliskt att göra så och att kärleken går till minus.

Vad män borde göra är att göra kärleken starkare med åren ,när de blir pensionärer älskar de fortfarande varandra.

Så män ska offra sin egen lycka för någon egocentrisk kvinna ska vara lycklig?

Nej Tack!

Män har inga skyldigheter mot kvinnor.
Citera
2019-10-29, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nu tror jag inte att nån av sexköparna här vill ha kärlek och sex av dig, let's not get ahead of ourselves.

2) Ja du ska vara tacksam över att män behandlar dig bra. För du hade lika gärna kunnat bo i Indien eller Afrika och där är det inte lika roligt att vara femoid.

3) Jag tror inte att nån under 50 vet vad Grease är du får uppdatera dina kulturella referenser.

4) Titta på 50 Shades, https://www.youtube.com/watch?v=IWjPXaM20kY <- drömkillen för 100 miljoner kvinnor.

1. Du missade poängen fullständigt wie immer.

2. Du missade poängen fullständigt wie immer.

3. Jaha så det är därför den fortfarande är lika populär bland äldre såväl bland yngre och går upp som musikal osv hela tiden. Sa jag att du missade poängen här också? Jag hade kunnat nämna vilken som helst chick flick film/bok som helst, jag tog en av de större som exempel.

4. Alla Youtube videos du postat har varit skittråkiga och irrelevanta så nej.
Citera
2019-10-29, 16:52
Medlem
Citat:
1) De berättar inte om sitt sexliv men jag kan se på dem att de är sexuellt frustrerade och deras fruar ser inte ut som att de ställer upp på sex.

2) Så i civila relationer måste mannen fortfarande betala men har får inget sex i utbyte.

1) Det visar att femoider är tillsammans med män för att få resurser.

2) Varför skulle femoider vilja ha en man nära? Jag tror inte att du förstår hur creepy det är för de flesta.

3) Inser du att de flesta femoider är på spänn hela tiden runt sina män och försöker att undvika att vara nära dem?

1. Jo det stämmer säkert , hur ska de annars ha råd med barn och ett hem.

2. Jo och av de kvinnor som har jobb så är ungefär 80 % i en relation med män,70 % är sambos enligt SCB. Jag tror att det beror på några olika saker.

a. Naturliga urvalet kvinnor trivs att vara ihop med män.

b. Bättre ekonomi om man är två.

c. Av känslomässig skäl mannen och kvinnan kan dela känslor med varandra.

d. Är lättare ta hand om barn om man är två som är delaktiga.

3. Det kan hända när kvinnor inte litar på män , män kan vara aggressiva eller svekfulla.

Eller att kvinnan själv är svekfull och aggressiv. Kvinnan och mannen måste passa ihop , båda måste ha iden att de ska gilla varandra.
Citera
2019-10-29, 17:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag kan inte säga hur alla kvinnor skulle kunna bli nöjda.

Men vad som gör dem mest nöjda verkar vara att få barn , sen tror jag trygghet är något de gillar och sen uppskattning. Får kvinnor mycket kärlek är de rätt nöjda.

Därför så gillar de inte prostitution. Det gör så att de får mindre kärlek. Ta bara som exempel :

De har levt med en man i 30 År och plötsligt vill han inte ha dig mer och går till en prostituerad.

Kvinnor upplever det som ett svek och männen som sviker borde förstå att det är omoraliskt att göra så och att kärleken går till minus.

Vad män borde göra är att göra kärleken starkare med åren ,när de blir pensionärer älskar de fortfarande varandra.

1) Men tror du att det är saker som gör kvinnor sugna på sex? Ska vi titta på vad psykologer säger?

Citat:
In the privacy of our respective psychological medical practices, we regularly hear women say, “In the bedroom, he is passive. Almost meek. It’s hard to respect him, let alone have sex with him!” Or, “He’s so cautious and hesitant in the bedroom! It’s such a turnoff.”

Outside of sexual role play in certain fetishistic circles, for most women, there is no pleasure in sexually dominating a weaker partner. For women in long-term, committed relationships, the exquisite feeling of sexual surrender may paradoxically be more likely to unfold with men who express their sensuality in a more bold, self-assured style—literally, when she’s not the strongest force in the bedroom.

The truth is that modern women enjoy the more lusty, primal aspects of love-making. Polite sex holds little interest for them—they’d rather do the dishes. And what about men? Despite the valuable outing of abhorrent men via #MeToo, our culture is filled with men who respect women, and who long to share fulfilling sexual relationships with the women they love.

These men have learned that to show respect to their female partners, they should obtain verbal permission for sex, and to avoid at all costs any behavior in the bedroom that may be regarded as aggressive or dominant. This sounds right in theory. Yet behind the closed doors of our offices, wives and girlfriends experience these men as passive and uninteresting in the bedroom. And before long, sex ceases.

What we are failing to recognize is that exciting, primal sex in a trusting, respectful relationship requires the same elements we vilify in men today. We teach men to contain their sexual interest, resist assertive overtures, and hide their sexual longing. How confusing it must be for a man to develop a sensitive, responsive, polite sexual style, only to be ultimately told by the woman he marries that he is a boring and uninteresting lover. How depressing for a woman who is confident and secure in her sexuality to feel sexually unmet by the man who is to be her sexual playmate for a lifetime.

^ kvinnor tänder inte på respektfulla män.

2) Det är onaturligt för män att tända på kvinnor som inte är fertila. Så självklart ska män inte vara tillsammans med äckliga pensionärer. Du kan inte ha alla hästar i stallet som föreslår det.
Citera
2019-10-29, 17:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Jo det stämmer säkert , hur ska de annars ha råd med barn och ett hem.

De skulle kunna jobba och betala för det själva på samma sätt som män alltid har gjort.

Citat:
2. Jo och av de kvinnor som har jobb så är ungefär 80 % i en relation med män,70 % är sambos enligt SCB. Jag tror att det beror på några olika saker.

a. Naturliga urvalet kvinnor trivs att vara ihop med män.

b. Bättre ekonomi om man är två.

c. Av känslomässig skäl mannen och kvinnan kan dela känslor med varandra.

d. Är lättare ta hand om barn om man är två som är delaktiga.

1) Men det är en kostnad för mannen för att han skulle kunna ha sex/skaffa barn med andra femoider istället för att bilda familj.

2) Därför är det rättvist att femoiden ersätter mannen för hans opportunity cost genom att betala för hans bordellbesök eller på andra sätt.

Citat:
Eller att kvinnan själv är svekfull och aggressiv. Kvinnan och mannen måste passa ihop , båda måste ha iden att de ska gilla varandra.

Men från femoidens perspektiv finns det inget att gilla hos en man. Skulle du gilla en man som pressade dig till oönskat bög-sex?
Citera
2019-10-29, 17:36
Medlem
Citat:
De skulle kunna jobba och betala för det själva på samma sätt som män alltid har gjort.

1) Men det är en kostnad för mannen för att han skulle kunna ha sex/skaffa barn med andra femoider istället för att bilda familj.

2) Därför är det rättvist att femoiden ersätter mannen för hans opportunity cost genom att betala för hans bordellbesök eller på andra sätt.

Men från femoidens perspektiv finns det inget att gilla hos en man. Skulle du gilla en man som pressade dig till oönskat bög-sex?

0. Jo men kvinnor jobbar och män jobbar , tillsammans kan de få råd att ha en familj med barn.

1. Ja men nu vill mannen inte det han gillar tanken på en familj.

2. Det bästa du som kvinna kan göra att betala tillbaka till mannen uppskatta honom och vara närvarande i hans liv , sen har du gett honom 4 barn. Du behöver inte betala för bordellbesök eftersom det för er mer isär.

3. Nej men jag tror inte de flesta kvinnor uppfattar det så , de kan uppskatta att ha en man för sex ,fast jag kan ej veta hur mycket , fast jag kan med säkerhet säga att en kvinna kan gilla en man lika gärna som hon kan ogilla en man. Fast mannen borde inte pressa kvinnan till sex. Han kan fråga men vill hon inte vill hon inte. Kanske hon kan göra något annat :kramas , men det hänger mycket på hur mycket kvinnan gillar sin man.
Citera
2019-10-29, 17:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
0. Jo men kvinnor jobbar och män jobbar , tillsammans kan de få råd att ha en familj med barn.

Men det är bara kvinnan som tjänar på det. Mannen förlorar alla sina pengar + får inte ligga.

Citat:
1. Ja men nu vill mannen inte det han gillar tanken på en familj.

Självklart vill han det. Att ha en familj är en hemsk upplevelse.

Citat:
2. Det bästa du som kvinna kan göra att betala tillbaka till mannen uppskatta honom och vara närvarande i hans liv , sen har du gett honom 4 barn. Du behöver inte betala för bordellbesök eftersom det för er mer isär.

1) Han har gett mig 4 barn också. Självklart förtjänar han att ha sex med yngre och snyggare kvinnor.

2) Jag gillar att betala med mina hål för att han ska ligga med andra. Jag tycker det för ihop oss eftersom det visar att jag är villig att göra saker för honom.

Citat:
3. Nej men jag tror inte de flesta kvinnor uppfattar det så , de kan uppskatta att ha en man för sex ,fast jag kan ej veta hur mycket , fast jag kan med säkerhet säga att en kvinna kan gilla en man lika gärna som hon kan ogilla en man. Fast mannen borde inte pressa kvinnan till sex. Han kan fråga men vill hon inte vill hon inte. Kanske hon kan göra något annat :kramas , men det hänger mycket på hur mycket kvinnan gillar sin man.

1) Hur tror du att de flesta kvinnor uppfattar att en man kör kuken i dem? Tror du att det är en rolig upplevelse? Varför provar du inte på det själv på närmaste bög-klubb om det är så roligt?

2) Ja kramar är okay så klart. Men sex är hemskt det är därför som kvinnor inte vill ligga.

3) Det gör att män i civila relationer får välja mellan att vara sexlösa och att köpa sex.
Citera
2019-10-29, 17:48
Medlem
Citat:
1) Men tror du att det är saker som gör kvinnor sugna på sex? Ska vi titta på vad psykologer säger?

^ kvinnor tänder inte på respektfulla män.

2) Det är onaturligt för män att tända på kvinnor som inte är fertila. Så självklart ska män inte vara tillsammans med äckliga pensionärer. Du kan inte ha alla hästar i stallet som föreslår det.
Varför länkar du till vad klienter som söker psykologhjälp säger, söker man psykologkontakt så är det för att man har problem, att ha problem som kräver psykologhjälp är inte ett normaltillstånd.
Citera
2019-10-29, 17:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Varför länkar du till vad klienter som söker psykologhjälp säger, söker man psykologkontakt så är det för att man har problem, att ha problem som kräver psykologhjälp är inte ett normaltillstånd.

För att de talar om helt vanliga kvinnor som söker hjälp för att de inte tänder på sina män.
Citera
2019-10-29, 17:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Varför skulle han göra det, om han skulle gilla MENA borde han trivas bra i Sverige.
Du vill ha såna som han i Sverige alltså.
Citera
2019-10-29, 17:56
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Du vill ha såna som han i Sverige alltså.

Nej vad får dig att tro det, jag skrev att kvinnor uppskattar dem eftersom de röstar för att ta hit fler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in