Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jo det är precis det jag har och därför förfasas jag. Jag har erfarat mer än vad jag vill av mäns "jag vill ha snabba ligg" sexualitet. Kanske därför jag avskyr den också, den tanken har aldrig slagit dig?
1) Jag vill också ha snabba ligg och jag är kvinna.
2) Det är ingen som tvingar dig att varken köpa sex eller sälja sex. Så varför bryr du dig om hur andra har sex?
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Sen är det inte så att det nödvändigtvis måste ha med kärlek att göra, vad jag pratar om här är alltså mäns sätt när de är på jakt efter sex. Jisses, så många gånger det blivit diskussion.
Om nån vill sova över och man säger "ja det går bra, du kan sova på soffan". Varför tror man inte att en menar vad en säger?
Till och med när man säger rakt ut "ja du kan hänga med men det blir inget sex, bara så du vet". "Nänä det är lugnt".
Och vad händer sen tror du?
Men vill du inte ha sex med män? Är du inte hetero?
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Ja faktum är att jag funderar på det ibland, även när jag inte skriver här. Vad som gör att det blir så tydligt att det handlar om just avsky mot kvinnor allmänt är det faktum att han inte har bekymmer med några andra samhällskostnader.
Du kanske ska fråga dig själv varför män inte gillar dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Han är fruktansvärt uppenbar. Att han skulle vara nån gammal gubbe med familj tror jag inte på en sekund.
1) Jag är en (någorlunda) ung kvinna med familj och jag skulle definitivt köpa sex om alternativet fanns.
2) Det är inte bara "gamla gubbar" som köper sex utan också gamla tanter, unga kvinnor, unga män, par, alla sorters människor.
Citat:
Ursprungligen postat av
design
Källa på det, tack! Låt mig gissa: du är född på 50-talet, lever ensam och FÖRSTÅR inte varför din fru och barn lämnade dig. Ditt nickname tyckte du, typ 2010, var fyndigt och har - eftersom du inte har några vänner - hållit dig fast vid.
Jag är född på 80-talet. Lever med man och barn. Har gott om vänner i alla åldrar även upp i 70 års åldern. Jag skulle vara stammis på en mans-bordell.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag vet inte exakt hur det gick till när lagen gick igenom, men det har förbjudits prostitition förut i olika länder och då har det varit män som bestämt det.
Och även om kvinnor i politiken drev på lagen så har fortfarande majoriteten röstat för och där sitter fler män än kvinnor eller så är det ungefär lika fördelning bland könen.
Det finns en hel del män som är emot sexköp också. Jag anser inte att det går att skylla på en viss grupp människor här, de flesta är överens om det inte är önskvärt att ha bordeller i staden.
1) Men nu pratar vi väl om Sverige? Som jag redan har förklarat handlar det om Boomer feminism där man hatar män och vill smälla till dem.
2) Självklart vill 100% av männen ha bordeller. Det som säger att de är emot köper säkert sex utomlands.
Citat:
Ursprungligen postat av
design
Jag gjorde faktiskt en omfattande studie kring det du beskriver. Den kommer snart publiceras på forum som du inte tar del av - det vill säga: vetenskapliga. Det visade sig att såna som dig (baserat på en kvalitativ studie) inte är attraktiva hos kvinnor.
Synd där, mannen, men ditt språkbruk visar tydligen att du är en extremt oattraktiv person hos kvinnor. Vilket såklart förklarar ditt ursinniga hat.
Fortsätt onanera i din ensamhet, du. Vi tänker (inte) på dig : - )))
1) Det beror på att inga män är attraktiva hos kvinnor. Det är männens
resurser som är attraktiva. Jag har redan förklarat det här flera gånger.
2) Även män som räknas bland de mesta attraktiva i världen köper sex: idrottare, Hollywood stjärnor, politiker, VDar, presidenter. För att det är det enda sättet för dem att få ligga på sina egna vilkor på samma sätt som kvinnor får göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Ja och att det just är svenska kvinnor som det ska hämnas på och som ska bekämpas. Svenska kvinnor som utbildar sig, jobbar och verkligen tar ansvar för sin egen försörjning. OCH tar det absolut största ansvaret för barn och våra gamla och sjuka.
Graviditeter, "kvinnosjukdomar", kvinnodominerade jobb med dåliga arbetsvillkor kostar absolut. Något som svenska kvinnor kämpar med att förändra.
Dessa kvinnor är världens sämsta enligt de kvinnohatande asen här på forumet.
Jag vetefan vad de vill egentligen. Ena stunden pratar de om hur mycket de hatar den kvinnliga hypergamin. Andra stunden pratar de om att ta ifrån kvinnor alla deras rättigheter så att kvinnor verkligen blir beroende av män och tvingas till en extrem hypergami. Likt den man ser i länder med patriarkala samhällen.
Dessa män framstår som förvirrade, småaktiga och omogna.
1) Det är ingen rättighet att bli omtyckt av män.
2) Du får lägga ner kakorna, gå till gymmet, och ställa upp på sex mer om du vill att män ska tycka om dig. Det är inte svårt.