Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-28, 06:19
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Men du tröttnar ju på din kompis just för det blir aldrig något mer.
Tjejen har du en attraktion till.

Så du kallar någon efterbliven samtidigt som du bevisar dennes tes...

Snacka om efterblivet

Det är väl ganska så obvious eller?
Du kände att du behövde påpeka detta ?

Men visst försök bygga ett förhållande på bara tjejens kropp gubben 👍
Kanske funka när man var 18 vilket du verkar vara under
Citera
2019-10-29, 14:53
  #146
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Så är det inte. Kvinnor letar alltid efter trygghet i män, vilket i dagens samhälle symboliseras av bra jobb, hög social status och högt självförtroende. Helt enkelt en man som är säker på sig själv. Visst går kvinnor på utseende också, men inte hälften så mycket som män gör.

Män å andra sidan behöver inte kvinnor till någonting. Den enda anledningen att evolutionen gjort oss attraherade av dem är deras egenskaper för att bära på och föda barn. Dvs fysiska egenskaper, breda höfter och ordentliga tuttar och ungdomligt ansikte.

Stenåldersinstinkterna sitter ju kvar, men yttrar sig på andra sätt. Förr ville kvinnor ha män som var fysiskt starka för att de kunde försvara dem. Idag vill kvinnor har män med stabil ekonomi och högt självförtroende. Men båda dessa baseras på samma instinkt, kvinnor letar efter män som kan hjälpa dem. Män å sin sida behöver ingen hjälp av kvinnor.
Vad vill du ha sagt förutom hur människor attraheras av varandra? Kvinnor behöver knappast söka någon form av trygghet även om dom föredrar det. Jag vet många smala, korta killar som har haft flertal tjejer genom åren. Stör du dig på att snygga tjejer söker långa, självsäkra, snygga och smarta män? Allt är inte svart eller vitt här i världen.
Citera
2019-10-29, 23:28
  #147
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
Vad vill du ha sagt förutom hur människor attraheras av varandra? Kvinnor behöver knappast söka någon form av trygghet även om dom föredrar det. Jag vet många smala, korta killar som har haft flertal tjejer genom åren. Stör du dig på att snygga tjejer söker långa, självsäkra, snygga och smarta män? Allt är inte svart eller vitt här i världen.
Kvinnor söker trygghet instinktivt. Absolut kan vilken kille som helst få en tjej om han bara sänker ribban tillräckligt lågt.

Håller med om att det inte är svartvitt, men min poäng kvarstår: kvinnor har ingenting annat än kroppen att attrahera män med eftersom män är betydligt mer självständiga.
Citera
2019-10-30, 13:09
  #148
Medlem
Majoriteten utav kvinnor är så pass bortfintade utav eliten,

kan inte laga mat, kan inte städa, kan inte politik , ingen allmänbildning,

det enda dagens kvinnor kan är snapchat filter, paradise hotells historia, rent utav dumma som endast duger för sex.

Då har jag haft flera relationer och har erfarenhet, det enda vettiga kvinnor har är ett par bröst och en fitta.

Men såklart det finns någon promille med kvinnor som faktiskt är vettiga men dem kan man nog räkna på en hand
Citera
2019-10-30, 13:16
  #149
Medlem
R.Bloodworths avatar
Kvinnor har mycket mer att erbjuda än snygga ansikten och kroppar. Problemet är att många kvinnor inte behöver erbjuda något mer då de är medvetna om att de kan gå långt med sitt fina yttre samt att killar lätt faller för snygga kvinnor, så de behöver väl inte ta fram resten av "ammunitionen". Hade män varit mer kräsna och selektiva så hade kvinnor fått använda sig av andra knep till att attrahera män.
Citera
2019-10-30, 15:22
  #150
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Kvinnor söker trygghet instinktivt. Absolut kan vilken kille som helst få en tjej om han bara sänker ribban tillräckligt lågt.

Håller med om att det inte är svartvitt, men min poäng kvarstår: kvinnor har ingenting annat än kroppen att attrahera män med eftersom män är betydligt mer självständiga.
Du mår inte bra alls ser jag. Dom killarna jag refererar till har haft sjukt snygga tjejer, snyggare än vad jag har haft som är 193cm lång. Om du bara ser kvinnor som sexobjekt så får du ztå för det. Kvinnor har att erbjuda mig mycker mer än deras kroppar. Tjejer på år 2019 är lika självständiga som killar, min bror är kille men kan inte leva ensam till exempel, vi är alla individuell så sluta lossas som tjejer inte kan leva utan en kille för dom inte klarar vardagen, det är falskt och inget annat.
Citera
2019-10-30, 16:23
  #151
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
Du mår inte bra alls ser jag. Dom killarna jag refererar till har haft sjukt snygga tjejer, snyggare än vad jag har haft som är 193cm lång. Om du bara ser kvinnor som sexobjekt så får du ztå för det. Kvinnor har att erbjuda mig mycker mer än deras kroppar. Tjejer på år 2019 är lika självständiga som killar, min bror är kille men kan inte leva ensam till exempel, vi är alla individuell så sluta lossas som tjejer inte kan leva utan en kille för dom inte klarar vardagen, det är falskt och inget annat.
Så berätta då precis vad kvinnor kan erbjuda som inte män kan.
Citera
2019-10-30, 16:33
  #152
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Så berätta då precis vad kvinnor kan erbjuda som inte män kan.
Vad menar du? Kvinnor kan erbjuda allt som män kan erbjuda. Relation, pengar, makt, vad som helst. Knappast som den gemensamme mannen har fullt av tillgångar hela tiden som han erbjuder kvinnor .. Kvinnor är precis som män, dom erbjuder mest en relation och sex .. sedan om kvinnan flyttar in hos mannen så kan det ha med övertalningsförmåga att göra.

Berätta för mig hur du ser kvinnor? Ser du att dom är hemlös innan dom fixar en stor stark man? Har dom inte mat på bordet? Vad är problemet i din hjärna?
Citera
2019-10-30, 16:35
  #153
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
Vad menar du? Kvinnor kan erbjuda allt som män kan erbjuda. Relation, pengar, makt, vad som helst. Knappast som den gemensamme mannen har fullt av tillgångar hela tiden som han erbjuder kvinnor .. Kvinnor är precis som män, dom erbjuder mest en relation och sex .. sedan om kvinnan flyttar in hos mannen så kan det ha med övertalningsförmåga att göra.

Berätta för mig hur du ser kvinnor? Ser du att dom är hemlös innan dom fixar en stor stark man? Har dom inte mat på bordet? Vad är problemet i din hjärna?
Jomen vad kan en kvinna erbjuda dig som en manlig kompis inte kan? Förutom fysisk närhet?

Svara nu. :-)
Citera
2019-10-30, 16:46
  #154
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Jomen vad kan en kvinna erbjuda dig som en manlig kompis inte kan? Förutom fysisk närhet?

Svara nu. :-)
Eftersom jag inte är homo så kan dom erbjuda massor, hur ofta öppnar du upp dig inför dina killkompisar om saker och ting? Hela grejen med relationer är väl att man skall kunna snacka om saker? Sedan så släcker kvinnor mina behov av allt möjligt. Om du bara tänker på att kvinnor har ett hål som du vill stoppa kuken i så har du problem- Som om kön avgör vilken förmåga folk har att få kontakt med varandra, visst är det lättare att få kontakt med män men det är ju pga den sexuella biten.
Citera
2019-10-30, 16:49
  #155
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
Eftersom jag inte är homo så kan dom erbjuda massor, hur ofta öppnar du upp dig inför dina killkompisar om saker och ting? Hela grejen med relationer är väl att man skall kunna snacka om saker? Sedan så släcker kvinnor mina behov av allt möjligt. Om du bara tänker på att kvinnor har ett hål som du vill stoppa kuken i så har du problem- Som om kön avgör vilken förmåga folk har att få kontakt med varandra, visst är det lättare att få kontakt med män men det är ju pga den sexuella biten.
Man kan öppna upp sig för sin familj, det har ju ingenting med kön att göra!

Du kan inte ge ett enda exempel vad du får exklusivt av kvinnor.
Citera
2019-10-30, 16:51
  #156
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Man kan öppna upp sig för sin familj, det har ju ingenting med kön att göra!

Du kan inte ge ett enda exempel vad du får exklusivt av kvinnor.
Jag har reda gjort det. Men du kan inte ge ett exempel på vad män kan ge din homo rumpa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback