2019-10-29, 13:57
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kvinnor ska alltså vara tacksamma mot just dig och ge just dig sex och kärlek för vad andra män gjorde för 100 år sedan

70 åriga kvinnor ska visa respekt och tacksamhet till gammpojkar som bor hemma hos föräldrarna för att p-piller blev tillgängligt eller för att miljonprogram byggdes så att trångboddheten minskade.

Respekt, tacksamhet och kärlek är något den enskilda gjort just sig förtjänt av inte vad någon annan man gjorde förr i tiden inte ens om de är släkt i rakt nedstigande led med Alfred Nobel

Dagens män upprätthåller detta ditt stolpskott.

Vi kan närsomhelst ta bort kvinnors rättigheter men vi gör det inte för vi är lurade till att tro att kvinnor vill ha dem kvar. Och ilurade att kvinnors vilja är något vi överhuvudtaget ska lyssna på.
Citera
2019-10-29, 14:00
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det beror på vad anledningen till arbetslösheten är. Och det gäller samma för kvinnor och män.
Ingen gillar en slacker.

Vad spelar det för roll om han är snygg, trevlig, har en fungerande kuk och är bra i sängen?

Vad spelar det för roll vad han sysslar med när ni inte ses?
Citera
2019-10-29, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Alternativet är att betala utan att få ligga. Jag har träffat många män i den situationen.

2) Sen är det inte bara ligget som mannen betalar för han betalar för möjligheten att få välja sexpartner på samma sätt som kvinnor kan göra helt gratis.

3) Ska vi vara jämställda på riktigt borde kvinnor få ställa upp gratis för alla män som vill ha sex med dem.
Knepigt umgänge du verkar ha som träffar en massa män som berättar om sitt obefintliga sexliv, nästan så man börjar fundera över vad "hemmafru tillvaron" egentligen är betyder
Citera
2019-10-29, 14:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det beror på vad anledningen till arbetslösheten är. Och det gäller samma för kvinnor och män.
Ingen gillar en slacker.

1) Mannen kanske inte trivs med att jobba och vill hellre vara hemma.

2) Det är ett val som kvinnor har haft sen 1960 talet. Nej inte alla kvinnor men många.

3) Till exempel min man känner inte att jobb är något för honom. Men han är trevlig att umgås med och bra i sängen så jag har inget emot att försörja honom.

4) Kvinnor måste sluta objektifiera män och se dem som vandrande plånböcker.
Citera
2019-10-29, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Vi kan närsomhelst ta bort kvinnors rättigheter men vi gör det inte för vi är lurade till att tro att kvinnor vill ha dem kvar. Och ilurade att kvinnors vilja är något vi överhuvudtaget ska lyssna på.

Jag men du pratar som att en massa män tänker så här vilket de inte gör.

Ungefär 80% av männen som har jobb är i en relation med en kvinna eller har en på gång. Män gillar kvinnor och vill inte att de ska vara olyckliga. Män kan vara lyckliga bara med att vara med en kvinna och sitta och titta på TV med henne eftersom det är mycket roligare och skönare än att sitta ensam.

Män vill inte ta bort kvinnors rättigheter. Utan snarare försöka komma kvinnan närmare.

Av de arbetslösa männen är det bara omkring 40% som har en relation.
Citera
2019-10-29, 14:27
Medlem
Citat:

Dagens män kan inte ta bort ett enda dugg och om de skulle kunna ta bort rättigheter kommer de även att ta bort rättigheter för alla män som inte tillför något av vikt, de arbetslösa, de som inte är anställningsbara, de med låtsasjobb som telemarketing till privatpersoner, de med sjukersättning m.fl.
Citera
2019-10-29, 14:28
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ingen gillar en slacker.

Men tänk om arbetslösheten beror på att man är sexuellt förtryckt och därför tappat motivationen att göra något vettigt av livet.

Vad tänker du om den sortens arbetslöshet?
Citera
2019-10-29, 14:56
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Du sitter ju snällt och betalar för att få ligga. Precis som du är dresserad.

Det är så civiliserade människor gör.

Män kan inte gå bärsärkagång bara för att du gillar det.
Citera
2019-10-29, 15:57
Avslutad
Citat:
Nej du har helt fel. Ser du inte hur det ser ut? Svenska kvinnor har mer frihet och rättigheter än några andra kvinnor någonsin haft och vad får svenska män tillbaka? Respekt? Tacksamhet? Sex? Kärlek?

Nej, de får endast skit. Att GE kvinnor rättigheter gör dem argare.

Vad kan jag göra för att göra kvinnor mindre arga?

Ta bort deras rättigheter.

Att de läst 50 shades beror på att de vill bli kontrollerade och dominerade av en man. 50 shades är porr för kvinnor.

Så svenska kvinnor ska vara enormt jävla tacksamma för att de, på nåder, "får" tillgång till bättre levnadsvillkor än tex kvinnor i Indien? Svenska kvinnor ska i realiteten vara enormt tacksamma för att de slipper bli våldtagna, mördare, lemlästade, förtryckta, förslavade osv? Är det dig personligen jag som kvinna ska ge kärlek och sex eller räcker det att jag ger min sambo kärlek och sex? Han är man. Ska jag tacka män jag kommer i kontakt med för att de behagade att behandla mig medmänskligt?

Vilka jävla fittor du framställer män som. Är verkligen män sånna fittor?

Jättemånga kvinnor älskar romantiska berättelser som Grease också. Det måste betyda att kvinnor vill ha romantik och kärlek och åka iväg till rymden i en 50-tals bil........
Citera
2019-10-29, 15:58
Avslutad
Citat:
Varför skulle jag inte göra det?

Jag betalar även snällt för maten på en restaurang.

Jag kan få sex när jag vill med valfri snygg tjej, män som lever i relationer kan inte få det. Känns ändå som jag är vinnaren här. Men ok, det kanske är jag som är den dresserade hunden och männen i relationer som är fria. Vi säger så...

Försök dressera kvinnor till att betala för att ha sex med dig så får du se hur ”lättdresserade” de är.
Citera
2019-10-29, 16:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Så svenska kvinnor ska vara enormt jävla tacksamma för att de, på nåder, "får" tillgång till bättre levnadsvillkor än tex kvinnor i Indien? Svenska kvinnor ska i realiteten vara enormt tacksamma för att de slipper bli våldtagna, mördare, lemlästade, förtryckta, förslavade osv? Är det dig personligen jag som kvinna ska ge kärlek och sex eller räcker det att jag ger min sambo kärlek och sex? Han är man. Ska jag tacka män jag kommer i kontakt med för att de behagade att behandla mig medmänskligt?

Vilka jävla fittor du framställer män som. Är verkligen män sånna fittor?

Jättemånga kvinnor älskar romantiska berättelser som Grease också. Det måste betyda att kvinnor vill ha romantik och kärlek och åka iväg till rymden i en 50-tals bil........

1) Nu tror jag inte att nån av sexköparna här vill ha kärlek och sex av dig, let's not get ahead of ourselves.

2) Ja du ska vara tacksam över att män behandlar dig bra. För du hade lika gärna kunnat bo i Indien eller Afrika och där är det inte lika roligt att vara femoid.

3) Jag tror inte att nån under 50 vet vad Grease är du får uppdatera dina kulturella referenser.

4) Titta på 50 Shades, https://www.youtube.com/watch?v=IWjPXaM20kY <- drömkillen för 100 miljoner kvinnor.
Citera
2019-10-29, 16:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Knepigt umgänge du verkar ha som träffar en massa män som berättar om sitt obefintliga sexliv, nästan så man börjar fundera över vad "hemmafru tillvaron" egentligen är betyder

1) De berättar inte om sitt sexliv men jag kan se på dem att de är sexuellt frustrerade och deras fruar ser inte ut som att de ställer upp på sex.

2) Så i civila relationer måste mannen fortfarande betala men har får inget sex i utbyte.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag men du pratar som att en massa män tänker så här vilket de inte gör.

Ungefär 80% av männen som har jobb är i en relation med en kvinna eller har en på gång. Män gillar kvinnor och vill inte att de ska vara olyckliga. Män kan vara lyckliga bara med att vara med en kvinna och sitta och titta på TV med henne eftersom det är mycket roligare och skönare än att sitta ensam.

Män vill inte ta bort kvinnors rättigheter. Utan snarare försöka komma kvinnan närmare.

Av de arbetslösa männen är det bara omkring 40% som har en relation.

1) Det visar att femoider är tillsammans med män för att få resurser.

2) Varför skulle femoider vilja ha en man nära? Jag tror inte att du förstår hur creepy det är för de flesta.

3) Inser du att de flesta femoider är på spänn hela tiden runt sina män och försöker att undvika att vara nära dem?
Senast redigerad av Babianen 2019-10-29 kl. 16:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in