2019-10-29, 13:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Fast vi har kommit överens om detta:

"Alla människor är födda fria och lika i värde och
rättigheter. De har utrustats med förnuft och samvete och
bör handla gentemot varandra i en anda av gemenskap. "

FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna artikel 1

Kan inte anta att kvinnor är mindre värde det strider mot den här civilisationen.

Anledningen kvinnor är arga är att de upplever att de blivit felaktigt behandlade. Ibland har de rätt ibland inte. Dock så kan man göra kvinnor mindre arga.

Att de läst 50 shades of Grey kan ha att göra med att de är arga på män och vill få det bekräftat hur män är ,vad vet jag.

Att hålla på att försöka minska kvinnors rättigheter gör dem bara argare och det är något som inte män vill i regel.

Vad kan du göra för att få kvinnor mindre arga ?

Män har gett kvinnor saker i över 50 år nu och kvinnor kräver bara mer och mer. Tänk om kvinnor aldrig kommer att bli nöjda?
Citera
2019-10-29, 13:16
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Kvinnor har uppenbarligen lärt sig att behandla dig som en hund så det verkar ju funka för båda könen.

Jaså?

Jag skulle nog vilja påstå att de gäller många män, ja. Jag däremot bestämmer över mig själv. Jag har sexuell valfrihet. Jag kan göra vad jag känner för. Jag behöver inte fjäska för kvinnor etc..

Så uppenbarligen har ni inte lärt er behandla just mig som en hund. Fast ni försöker förstås få också mig att sitta snällt precis som de flesta andra män.
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-10-29 kl. 13:19.
Citera
2019-10-29, 13:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Nej du har helt fel. Ser du inte hur det ser ut? Svenska kvinnor har mer frihet och rättigheter än några andra kvinnor någonsin haft och vad får svenska män tillbaka? Respekt? Tacksamhet? Sex? Kärlek?

Nej, de får endast skit. Att GE kvinnor rättigheter gör dem argare.

1) De har dessutom röstat för att ge bort mäns skattepengar till män från kulturer där kvinnor behandlas extremt dåligt.

2) Saker som tidigare var extremt ovanligt som gruppvåldtäkter och balkongkastning är nu vardag och kvinnor säger inte ett pip om det.

3) Tvärtom vill kvinnor fortsätta att importera män från sådana kulturer.
Citera
2019-10-29, 13:26
Medlem
Citat:
Nej du har helt fel. Ser du inte hur det ser ut? Svenska kvinnor har mer frihet och rättigheter än några andra kvinnor någonsin haft och vad får svenska män tillbaka? Respekt? Tacksamhet? Sex? Kärlek?

Vad kan jag göra för att göra kvinnor mindre arga?

Ta bort deras rättigheter.

Att de läst 50 shades beror på att de vill bli kontrollerade och dominerade av en man. 50 shades är porr för kvinnor.

Det är som att säga att slavar är lyckliga: att kvinnor skulle vara lyckliga om de inte hade några rättigheter.

Vill du vara slavägare ?

Många män lever lyckligt med kvinnor och de får respekt tacksamhet sex och kärlek. Men det skulle kunna bli ännu bättre.

Det män borde göra för att få detta är att visa kvinnor respekt och speciellt den kvinnan han lever med. Är du med en kvinna och är nedvärderande ,otrogen eller inte ens försöker förbättra er relation kommer du misslyckas.
Citera
2019-10-29, 13:31
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Det är som att säga att slavar är lyckliga: att kvinnor skulle vara lyckliga om de inte hade några rättigheter.

Vill du vara slavägare ?

Många män lever lyckligt med kvinnor och de får respekt tacksamhet sex och kärlek. Men det skulle kunna bli ännu bättre.

Det män borde göra för att få detta är att visa kvinnor respekt och speciellt den kvinnan han lever med. Är du med en kvinna och är nedvärderande ,otrogen eller inte ens försöker förbättra er relation kommer du misslyckas.

Nej, det är som att säga att hundar är lyckliga när de har en husse som bestämmer över och kontrollera dem.

Varför ska män dansa efter kvinnors pipa?
Citera
2019-10-29, 13:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Average kvinnan med barn ställer upp på sex 1-2 gånger per månad. Det är inte en lycklig relation.

Citat:

1) Men kvinnor attraheras inte av män som visar dem respekt. Det är sexuellt avtändande.

2) Titta på den porr som kvinnor konsumerar: den handlar om män som mobbar kvinnan, kontrollerar henne, slår henne, våldtar henne, och så vidare.

3) Case in point 50 Shades. En rik man som stalkar, kontrollerar, misshandlar, och våldtar är 100 miljoner kvinnors drömkille.

4) Även om du tittar på vanlig porr kan du se att kvinnor söker på porr som är våldsam och förnedrande mycket mer än vad män gör.
Citera
2019-10-29, 13:36
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) De har dessutom röstat för att ge bort mäns skattepengar till män från kulturer där kvinnor behandlas extremt dåligt.

2) Saker som tidigare var extremt ovanligt som gruppvåldtäkter och balkongkastning är nu vardag och kvinnor säger inte ett pip om det.

3) Tvärtom vill kvinnor fortsätta att importera män från sådana kulturer.

Så är det. Och de vill dessutom förbjuda män att köpa sex. De vill kontrollera män och deras sexualitet.

Kanske dags för svenska män att vakna? Ni gav kvinnor rättigheter och nu har de er by the balls samtidigt som de gapar efter mer.
Citera
2019-10-29, 13:44
Medlem
Citat:
Män har gett kvinnor saker i över 50 år nu och kvinnor kräver bara mer och mer. Tänk om kvinnor aldrig kommer att bli nöjda?

Jag kan inte säga hur alla kvinnor skulle kunna bli nöjda.

Men vad som gör dem mest nöjda verkar vara att få barn , sen tror jag trygghet är något de gillar och sen uppskattning. Får kvinnor mycket kärlek är de rätt nöjda.

Därför så gillar de inte prostitution. Det gör så att de får mindre kärlek. Ta bara som exempel :

De har levt med en man i 30 År och plötsligt vill han inte ha dig mer och går till en prostituerad.

Kvinnor upplever det som ett svek och männen som sviker borde förstå att det är omoraliskt att göra så och att kärleken går till minus.

Vad män borde göra är att göra kärleken starkare med åren ,när de blir pensionärer älskar de fortfarande varandra.
Citera
2019-10-29, 13:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du sitter ju snällt och betalar för att få ligga. Precis som du är dresserad.

1) Alternativet är att betala utan att få ligga. Jag har träffat många män i den situationen.

2) Sen är det inte bara ligget som mannen betalar för han betalar för möjligheten att få välja sexpartner på samma sätt som kvinnor kan göra helt gratis.

3) Ska vi vara jämställda på riktigt borde kvinnor få ställa upp gratis för alla män som vill ha sex med dem.
Citera
2019-10-29, 13:46
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Du sitter ju snällt och betalar för att få ligga. Precis som du är dresserad.

Varför skulle jag inte göra det?

Jag betalar även snällt för maten på en restaurang.

Jag kan få sex när jag vill med valfri snygg tjej, män som lever i relationer kan inte få det. Känns ändå som jag är vinnaren här. Men ok, det kanske är jag som är den dresserade hunden och männen i relationer som är fria. Vi säger så...
Senast redigerad av hardusettminapa 2019-10-29 kl. 13:51.
Citera
2019-10-29, 13:52
Medlem
Citat:

Vad kan jag göra för att göra kvinnor mindre arga?

Ta bort deras rättigheter.

Att de läst 50 shades beror på att de vill bli kontrollerade och dominerade av en man. 50 shades är porr för kvinnor.
Kvinnor ska alltså vara tacksamma mot just dig och ge just dig sex och kärlek för vad andra män gjorde för 100 år sedan

70 åriga kvinnor ska visa respekt och tacksamhet till gammpojkar som bor hemma hos föräldrarna för att p-piller blev tillgängligt eller för att miljonprogram byggdes så att trångboddheten minskade.

Respekt, tacksamhet och kärlek är något den enskilda gjort just sig förtjänt av inte vad någon annan man gjorde förr i tiden inte ens om de är släkt i rakt nedstigande led med Alfred Nobel
Citera
2019-10-29, 13:56
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

3) Hur många kvinnor har relationer där de gillar och respekterar en man som är arbetslös?

Det beror på vad anledningen till arbetslösheten är. Och det gäller samma för kvinnor och män.
Ingen gillar en slacker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in