Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Om du inte hade varit en sådan fitta hade du kanske fått knulla tidigare, du verkar besatt av att köra ut med en ung tjej i skogen och göra vad du vill med henne. När kvinnor hör eller får de vibbarna från en man ja då drar friska och vuxna kvinnor sannerligen ihop benen.
Men lycka till med bordellresan, skattebetalarna i din hemkommun måste ju vara heligt trötta på att ersätta busskuren, inga billiga grejer det där.
Det är inte bara busskuren jag sabbat, jag har också gått runt med vedsåg och sågat sönder saker mitt i natten här och var. Sågade ner en träställning med 20 brevlådor som åkte i diket och ett broräcke på en bro över en å.
Joo... jag erkänner att jag har creepy sexfantasier om att köra ut en tjej i skogen, men om tjejen är prostituerad så är det väl okey? Jag menar om du sålde sex, skulle du ha något emot att jag körde ut dig i skogen?
Ibland har man ju sett en söt tjej klivit av från någon buss sent på kvällen vid någon skogsväg, vilket triggat fantasin, liksom filmer där någon tjej liftat ensam ute i skogen och blivit upplockade av någon man.
Men jag har glada nyheter, sedan jag började planera för en bordellresa till Danmark så har creepy sexfantasier om tjejer ute i skogen försvunnit. Puts väck.
Vilket visar att sexköpande är något sunt och bra och hade det varit tillåtet med sexköpande I Sverige så tror jag att jag betett mig mindre creepy och desperat med kvinnor.
P.g.a av sexköpande är förbjudet i Sverige så framstår jag som en galning. Jag tycker faktiskt inte det är mitt fel.