2019-10-28, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Men jag kan inte få fitta om jag inte betalar för det. Jag håller på och sparar ihop till en bordellresa på sjukbidraget för att resa till Danmark så jag kan få knulla för första gången i livet. Hade inte kvinnor varit sådana fittor hade jag fått knulla tidigare.

Är du emot sexköp? Ja, då är du medskyldig till att jag inte fått knulla, sen sitter du här och är en arrogant liten häxa...

Och i det gamla stamlivet var det normalt att vara 10 stycken på en ung tjej, det var friskt. Så jag hade betraktats som frisk i en sådan stam.

Om du inte hade varit en sådan fitta hade du kanske fått knulla tidigare, du verkar besatt av att köra ut med en ung tjej i skogen och göra vad du vill med henne. När kvinnor hör eller får de vibbarna från en man ja då drar friska och vuxna kvinnor sannerligen ihop benen.

Men lycka till med bordellresan, skattebetalarna i din hemkommun måste ju vara heligt trötta på att ersätta busskuren, inga billiga grejer det där.
Citera
2019-10-28, 16:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Men jag kan inte få fitta om jag inte betalar för det. Jag håller på och sparar ihop till en bordellresa på sjukbidraget för att resa till Danmark så jag kan få knulla för första gången i livet. Hade inte kvinnor varit sådana fittor hade jag fått knulla tidigare.

Är du emot sexköp? Ja, då är du medskyldig till att jag inte fått knulla, sen sitter du här och är en arrogant liten häxa...

Och i det gamla stamlivet var det normalt att vara 10 stycken på en ung tjej, det var friskt. Så jag hade betraktats som frisk i en sådan stam.
Nej, gruppsex ägnade man sig inte åt överhuvudtaget. Män ville inte se andras kukar och rövar när de knullade förstår du. Hade du föreslagit nåt sånt hade du definitivt setts som sjuk.
Citera
2019-10-28, 18:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Och det är också vanligt att par har separat ekonomi, de delar på hushållets gemensamma kostnader och behåller eventuellt överskott till egna fick pengar. Män som tjänar betydligt mer än kvinnan får mer än henne att använda till sina egna intressen och hobbies.

Då är det konstigt att kvinnor fortsätter välja män som tjänar mer än dem right?

Citat:
Om mannen har 20 000 kr över och kvinnan bara 5 000 kr så kan han välja att åka ensam på semester eller bekosta även fruns resa dr flesta föredrar att hela familjen åker till Bali än att åka ensam

1) Och vad gör hans fru i utbyte? Hon särar på benen som vilken hora som helst.

2) Alla vet att det fins ett covert contract i civila relationer där mannen sätter guldkand på kvinnans liv i utbyte mot att kvinnan ställer upp på sex.

3) Hur ofta hör man om en kvinna som tjänar mer än sin man och betalar för mannens resa?
Citera
2019-10-28, 18:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Måste kännas tomt. Vad är det för liv?

Om det vore det enda liv man hade så javisst. Har man däremot fru, barn och en lovande karriär, så kan det betraktas som en trevlig förströelse.
Citera
2019-10-28, 19:03
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ralph Dittrich VD för ett större ställe i Frankfurt. Träffar tjejerna bara ett par kunder per dygn så är det alltså inget som ger en inkomst som ens når upp till kassaarbete påLidl och därför det inte finns tillgänglig arbetskraft i Tyskland utan den måste hämtas från diverse fattiga delar av gamla östländer och Afrika

Du ljuger. Jag vill ha länk och tidsangivelse till det exakta citatet. Ingen skulle komma dit om det krävdes sju kunder för att hamna på vinst. Då vore det enklare att få kunder på andra ställen. Du verkar inte begripa hur marknadsekonomi fungerar din lilla kommunist.
Citera
2019-10-28, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Om det vore det enda liv man hade så javisst. Har man däremot fru, barn och en lovande karriär, så kan det betraktas som en trevlig förströelse.

Ja just det ja, frun som du håller nöjd med lite kurser och hobbies. Var kommer hon ifrån?
Citera
2019-10-28, 19:47
Avslutad
Det är väl detta reportaget det syftas på?

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1316&artikel=6945939
Citera
2019-10-28, 19:52
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det är väl detta reportaget det syftas på?

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1316&artikel=6945939

Svenska staten och svensk media ljuger och vinklar ständigt om prostitution och sexköpslagens förträfflighet. Det är ju en uttalad målsättning att exportera lagen. Det handlar alltså om ren och skär propaganda. Sverigebilden utomlands är dock i fritt fall just nu, och det kommer att bli allt svårare att övertyga andra att gå i våra fotspår. Den svenska samhällsmodellen är döende.
Citera
2019-10-28, 20:00
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Om du inte hade varit en sådan fitta hade du kanske fått knulla tidigare, du verkar besatt av att köra ut med en ung tjej i skogen och göra vad du vill med henne. När kvinnor hör eller får de vibbarna från en man ja då drar friska och vuxna kvinnor sannerligen ihop benen.

Men lycka till med bordellresan, skattebetalarna i din hemkommun måste ju vara heligt trötta på att ersätta busskuren, inga billiga grejer det där.

Det är inte bara busskuren jag sabbat, jag har också gått runt med vedsåg och sågat sönder saker mitt i natten här och var. Sågade ner en träställning med 20 brevlådor som åkte i diket och ett broräcke på en bro över en å.

Joo... jag erkänner att jag har creepy sexfantasier om att köra ut en tjej i skogen, men om tjejen är prostituerad så är det väl okey? Jag menar om du sålde sex, skulle du ha något emot att jag körde ut dig i skogen?

Ibland har man ju sett en söt tjej klivit av från någon buss sent på kvällen vid någon skogsväg, vilket triggat fantasin, liksom filmer där någon tjej liftat ensam ute i skogen och blivit upplockade av någon man.

Men jag har glada nyheter, sedan jag började planera för en bordellresa till Danmark så har creepy sexfantasier om tjejer ute i skogen försvunnit. Puts väck.

Vilket visar att sexköpande är något sunt och bra och hade det varit tillåtet med sexköpande I Sverige så tror jag att jag betett mig mindre creepy och desperat med kvinnor.

P.g.a av sexköpande är förbjudet i Sverige så framstår jag som en galning. Jag tycker faktiskt inte det är mitt fel.
Citera
2019-10-28, 20:11
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ja jo jag visste att du skulle kalla det propaganda.

Därför att det ÄR propaganda. Om man ville uppfattas som något så när trovärdig så skulle man ta upp både för- och nackdelar med legalisering/reglering och avkriminalisering. Nu avslöjar man sig istället som extremistiska anti-prostitutionsaktivister. Inte trovärdigt på något sätt. Man vädjar till korkade kvinnors känslor och indignation inför ökad sexuell konkurrens.

Dessutom med hjälp av våra skatter, som enligt lag ska gå till opartisk information. Ytterligare en anledning att stänga ner Public Service. Kommunismen sitter som en djupgående röta in i grunden i denna institution.
Citera
2019-10-28, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Därför att det ÄR propaganda. Om man ville uppfattas som något så när trovärdig så skulle man ta upp både för- och nackdelar med legalisering/reglering och avkriminalisering. Nu avslöjar man sig istället som extremistiska anti-prostitutionsaktivister. Inte trovärdigt på något sätt. Man vädjar till korkade kvinnors känslor och indignation inför ökad sexuell konkurrens.

Dessutom med hjälp av våra skatter, som enligt lag ska gå till opartisk information. Ytterligare en anledning att stänga ner Public Service. Kommunismen sitter som en djupgående röta in i grunden i denna institution.
Du tror att det i ditt framtida konservativa Sverige kommer att bli ok med bordeller, konservatism är ju synonymt med sexköp
Citera
2019-10-28, 20:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Du tror att det i ditt framtida konservativa Sverige kommer att bli ok med bordeller, konservatism är ju synonymt med sexköp

Konservatism innebär i de flesta fall att man tolererar prostitution. Sedan är ju bordeller en pragmatisk lösning. Se på Schweiz exempelvis, där har man t.o.m. drive-in bordeller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in