2019-10-28, 12:43
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

2) Han driver ett spa där kvinnor också säljer sex. Hur många kvinnor skulle inte sälja sex för att få gå på spa gratis? Typ 75% av kvinnorna?

Ungefär lika tomt som att resa och shoppa. Vem spenderar sin tid på det istället för på sex?

Förr i tiden gifte sig kvinnor vid 12. Du är bara rädd för konkurrens från tonårstjejer.

Men tänk om män kunde välja 13 åringar. Hur många skule välja tjocka tanter då?

Typ några få kvinnor i Sverige skulle ha sex för att få spa betalt. Själv skulle jag nog inte ens gå om det vore gratis.

Finns annat att spendera tid på än sex, bordeller, shopping eller resa.

Nja tonårstjejer och jag rör oss inte riktigt i samma åldersgrupp.
Citera
2019-10-28, 12:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Den dagen män inser att de kan få en mycket bättre fitta från Amazon för 500 kronor är det över för kvinnor. Så du borde vara tacksam över att män är tillräckligt deluded för att betala för sex.
Ett sånt här inlägg gör det så väldigt svårt att ta dig seriöst. Amazon? Kom igen.
Citera
2019-10-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Okey, här har vi en tjej som behöver ordentligt gangbangad för att bli kvitt sina vanföreställningar. Men i ditt fall räcker det nog inte med en gång i veckan..

Tips: Ta ett jobb på en bordell så du blir som folk.

Tyvärr, psykiskt störda kvinnor fick leva vidare och skaffa avkomma även om de var psykiskt defekta så länge de var tillräckligt knullbara.

Inte undra på att samhället är fullt av psykiskt störda individer.
De psykiskt störda människorna fick inte leva vidare eftersom de som var avvikande socialt var ett hot mot stammen .

Att vi har så mycket psykiskt störda är för att vi slutade med sterilisering och lobotomi samt stängde alla vanföranstalter dit man skickade barn när de inte troddes klara av skolan. Numera är det eget boende och inkluderande som gör att socialt avvikande finns överallt dessutom tror dessa dessutom att de ska få en snygg partner
Citera
2019-10-28, 13:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Typ några få kvinnor i Sverige skulle ha sex för att få spa betalt. Själv skulle jag nog inte ens gå om det vore gratis.

Finns annat att spendera tid på än sex, bordeller, shopping eller resa.

Nja tonårstjejer och jag rör oss inte riktigt i samma åldersgrupp.

1) I princip alla kvinnor i Sverige skulle sära på benen för att få gå på spa.

2) Men sex är ett grundläggande behov. Får man inte ligga blir man frustrerad och konstig.

3) En av anledningarna till att du själv är fet och galen är att du inte har tillräckligt med sex.

4) Men du fattar väl att män hellre skulle dejta 13 åringar om de kunde?

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ett sånt här inlägg gör det så väldigt svårt att ta dig seriöst. Amazon? Kom igen.

De roterar och allt möjligt, det kan inte en vanlig fitta göra,

https://www.amazon.co.uk/Automatic-Electronic-Rotating-Vibrating-Underwear/dp/B07YDMYPV9/ref=sr_1_1?keywords=rotating+pocket+pussy&qid=1572 266798&sr=8-1

https://www.amazon.co.uk/M%C3%A2sturab%C3%A2tion-Sucking-Machine-Frequencies-Electronic-Interaction/dp/B07Z85TK9X/ref=sr_1_3?keywords=rotating+pocket+pussy&qid=1572 266743&sr=8-3

https://www.amazon.co.uk/Automatic-Rotating-Electronic-Vibrating-Underwear/dp/B07Z7VYQNK/ref=sr_1_5?keywords=rotating+pocket+pussy&qid=1572 266798&sr=8-5

https://www.amazon.co.uk/HandsFree-Simulating-Sucking-Frequency-Automatic/dp/B07WZMJK94/ref=sr_1_10?keywords=pocket+pussy&qid=1572267192&s r=8-10
Senast redigerad av Babianen 2019-10-28 kl. 13:55.
Citera
2019-10-28, 13:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De psykiskt störda människorna fick inte leva vidare eftersom de som var avvikande socialt var ett hot mot stammen .

Att vi har så mycket psykiskt störda är för att vi slutade med sterilisering och lobotomi samt stängde alla vanföranstalter dit man skickade barn när de inte troddes klara av skolan. Numera är det eget boende och inkluderande som gör att socialt avvikande finns överallt dessutom tror dessa dessutom att de ska få en snygg partner

I ett civiliserat samhälle ska också män som är psykiskt störda få knulla snygga kvinnor.
Citera
2019-10-28, 14:00
Medlem
Citat:
1) I princip alla kvinnor i Sverige skulle sära på benen för att få gå på spa.

2) Men sex är ett grundläggande behov. Får man inte ligga blir man frustrerad och konstig.

3) En av anledningarna till att du själv är fet och galen är att du inte har tillräckligt med sex.

4) Men du fattar väl att män hellre skulle dejta 13 åringar om de kunde?

De roterar och allt möjligt, det kan inte en vanlig fitta göra,

https://www.amazon.co.uk/Automatic-Electronic-Rotating-Vibrating-Underwear/dp/B07YDMYPV9/ref=sr_1_1?keywords=rotating+pocket+pussy&qid=1572 266798&sr=8-1

https://www.amazon.co.uk/M%C3%A2sturab%C3%A2tion-Sucking-Machine-Frequencies-Electronic-Interaction/dp/B07Z85TK9X/ref=sr_1_3?keywords=rotating+pocket+pussy&qid=1572 266743&sr=8-3

https://www.amazon.co.uk/Automatic-Rotating-Electronic-Vibrating-Underwear/dp/B07Z7VYQNK/ref=sr_1_5?keywords=rotating+pocket+pussy&qid=1572 266798&sr=8-5

https://www.amazon.co.uk/HandsFree-Simulating-Sucking-Frequency-Automatic/dp/B07WZMJK94/ref=sr_1_10?keywords=pocket+pussy&qid=1572267192&s r=8-10
Kvinnor behöver inte göra ett enda dugg för att gå på spa, de bara bokar en tid åker dit och betalar med pengar de har på sitt löekonto.
Vi vanliga vuxna människor använder de pengar som blir över efter att vi betalat våra räkningar mat och liknande till precis vad vi vill som spa
Citera
2019-10-28, 15:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Kvinnor behöver inte göra ett enda dugg för att gå på spa, de bara bokar en tid åker dit och betalar med pengar de har på sitt löekonto.
Vi vanliga vuxna människor använder de pengar som blir över efter att vi betalat våra räkningar mat och liknande till precis vad vi vill som spa

1) Men kvinnor vill inte betala själva de vill ha saker gratis. Därför låter kvinnor män sätta på dem trots att de tycker att det är äckligt.

2) Det är bara nåt som du säger. Du vet lika väl som jag att kvinnor horar för att få saker. Om de sen säljer sig till en man för en längre tid eller flera män per timme är same-same.
Citera
2019-10-28, 15:32
Medlem
Citat:
1) Men kvinnor vill inte betala själva de vill ha saker gratis. Därför låter kvinnor män sätta på dem trots att de tycker att det är äckligt.

2) Det är bara nåt som du säger. Du vet lika väl som jag att kvinnor horar för att få saker. Om de sen säljer sig till en man för en längre tid eller flera män per timme är same-same.
Att kvinnor i din krets säljer sig för pengar är inte representativt för resten av befolkningen.
Citera
2019-10-28, 15:36
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Du har verkligen ingen aning om ifall jag gangbangar eller inte. Det finns klubbar för sånt. Du har definitivt slickat för lite fitta för att vara som folk. Och nej, att betala för att göra det räknas inte.

Men i det gamla stamlivet som du tycks omhulda hade man inte Kumla att låsa in störda personer som hotade stammens medlemmars säkerhet så man var tvungen att slå ihjäl dem istället.

Men jag kan inte få fitta om jag inte betalar för det. Jag håller på och sparar ihop till en bordellresa på sjukbidraget för att resa till Danmark så jag kan få knulla för första gången i livet. Hade inte kvinnor varit sådana fittor hade jag fått knulla tidigare.

Är du emot sexköp? Ja, då är du medskyldig till att jag inte fått knulla, sen sitter du här och är en arrogant liten häxa...

Och i det gamla stamlivet var det normalt att vara 10 stycken på en ung tjej, det var friskt. Så jag hade betraktats som frisk i en sådan stam.
Citera
2019-10-28, 15:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Att kvinnor i din krets säljer sig för pengar är inte representativt för resten av befolkningen.

1) Kvinnor i min krets har sina egna pengar. Jag talar om resten av befolkningen.

2) Jag har postat studier som säger att kvinnor byter sex mot resurser. Till exempel det är väldigt vanligt att män i relationer tjänar mer än kvinnorna, men väldigt ovanligt att kvinnorna tjänar mer än männen.
Citera
2019-10-28, 16:11
Medlem
Citat:
1) Kvinnor i min krets har sina egna pengar. Jag talar om resten av befolkningen.

2) Jag har postat studier som säger att kvinnor byter sex mot resurser. Till exempel det är väldigt vanligt att män i relationer tjänar mer än kvinnorna, men väldigt ovanligt att kvinnorna tjänar mer än männen.
Och det är också vanligt att par har separat ekonomi, de delar på hushållets gemensamma kostnader och behåller eventuellt överskott till egna fick pengar. Män som tjänar betydligt mer än kvinnan får mer än henne att använda till sina egna intressen och hobbies.
Om mannen har 20 000 kr över och kvinnan bara 5 000 kr så kan han välja att åka ensam på semester eller bekosta även fruns resa dr flesta föredrar att hela familjen åker till Bali än att åka ensam
Citera
2019-10-28, 16:27
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Och det är också vanligt att par har separat ekonomi, de delar på hushållets gemensamma kostnader och behåller eventuellt överskott till egna fick pengar. Män som tjänar betydligt mer än kvinnan får mer än henne att använda till sina egna intressen och hobbies.
Om mannen har 20 000 kr över och kvinnan bara 5 000 kr så kan han välja att åka ensam på semester eller bekosta även fruns resa dr flesta föredrar att hela familjen åker till Bali än att åka ensam

Jag hörde om en historia där en man skulle ut och resa och han blev tillfrågad om han skulle ta med frun på resan. Han svarade:

"Är du inte klok, ska jag göra resan dubbelt så dyr och hälften så kul?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in