2019-10-28, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Fungerar alldeles utmärkt att låta män som är kompetenta att mot mat och husrum sköta va-nätet och övrig infrastruktur är de dessutom kastrerade så är de lugna och mindre aggressiva mot andra män och kan hållas tillsammans i stora utrymmen. De okastrerade männen får egna bostäder eftersom det finns tendens till revirhävdande bland dessa.

Om det blir för stora befolkningsökningar kommer det nog övervägas att göra vissa män och kvinnor infertila. De kanske börjar med de kriminella och sen går vidare.

Fast det är ingen som frivilligt kommer låta sig kastreras.

Fast man kunde säga att det är ett straff när man gjort ett visst brott ,t.ex våldtäkt och mord.
Citera
2019-10-28, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Våra katter brukade rymma hemifrån när det var kastreringsdags hos veterinären. De kände väl på sig vad som väntade..

Jag tror män också skulle rymma hemifrån-till närmsta bordell.

Jag tror det vore bättre med stora logement med prostituerade som tillfredsställer den manliga arbetskraften.
Finns inga bordeller i min värld dessutom sker kastrationen tidigt så fort de anses vuxit klart
Citera
2019-10-28, 11:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fungerar alldeles utmärkt att låta män som är kompetenta att mot mat och husrum sköta va-nätet och övrig infrastruktur är de dessutom kastrerade så är de lugna och mindre aggressiva mot andra män och kan hållas tillsammans i stora utrymmen. De okastrerade männen får egna bostäder eftersom det finns tendens till revirhävdande bland dessa.

1) Nu är män inte intresserade av att jobba för mat och husrum. Så det blir brist på personal som kan sköta det.

2) Jag tror inte att män kommer att ställa upp på att bli kastrerade heller. En del kommer att göra det, men du kommer att ha svårt att övertala majoriteten.

3) Så här fungerar det: kvinnor överlever så länge män tycker att det är kul att hålla kvinnor vid liv. När män tröttnar får kvinnor gå på gatan och byta sina hål mot en smörgås. De som män inte vill sätta på får frysa ihjäl under en bro.

4) Den dagen män inser att de kan få en mycket bättre fitta från Amazon för 500 kronor är det över för kvinnor. Så du borde vara tacksam över att män är tillräckligt deluded för att betala för sex.
Citera
2019-10-28, 11:35
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Finns inga bordeller i min värld dessutom sker kastrationen tidigt så fort de anses vuxit klart

Hur ska kvinnor kunna falskanklaga män för våldtäkt om männen är kastrerade?
Citera
2019-10-28, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nu är män inte intresserade av att jobba för mat och husrum. Så det blir brist på personal som kan sköta det.

2) Jag tror inte att män kommer att ställa upp på att bli kastrerade heller. En del kommer att göra det, men du kommer att ha svårt att övertala majoriteten.

3) Så här fungerar det: kvinnor överlever så länge män tycker att det är kul att hålla kvinnor vid liv. När män tröttnar får kvinnor gå på gatan och byta sina hål mot en smörgås. De som män inte vill sätta på får frysa ihjäl under en bro.

4) Den dagen män inser att de kan få en mycket bättre fitta från Amazon för 500 kronor är det över för kvinnor. Så du borde vara tacksam över att män är tillräckligt deluded för att betala för sex.
Inte fråga om att vara intresserad eller inte jobbar de inte får de svälta under en bro.

Inte fråga om att ställa upp frivilligt på kastration det kommer att beslutas uppifrån vem som är lämplig för avel och vem som ska kastreras ingen slipper undan från att testas

De fertila hannarna kommer inte att stödja de som reduceras till drönare eftersom avelshannarna kommer att ha ett bra liv
Citera
2019-10-28, 11:56
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Inte fråga om att vara intresserad eller inte jobbar de inte får de svälta under en bro.

Inte fråga om att ställa upp frivilligt på kastration det kommer att beslutas uppifrån vem som är lämplig för avel och vem som ska kastreras ingen slipper undan från att testas

De fertila hannarna kommer inte att stödja de som reduceras till drönare eftersom avelshannarna kommer att ha ett bra liv

Jag har ett bättre förslag. Alla tjejer som fyller 15 år blir obligatoriskt gangbangade av 10 män en gång i veckan tills de beter sig som kvinnor.

Så gjorde man förr i tiden, i det gamla stamlivet, då får man vettiga kvinnor som servar män och tillfredsställer män sexuellt och håller sig snygga och fräscha.
Citera
2019-10-28, 12:07
Medlem
Citat:
Hur ska kvinnor kunna falskanklaga män för våldtäkt om männen är kastrerade?
Nu krävs det ju inte fungerande kroppsdelar för att det ska räknas som våldtäkt dessutom kommer det i det framtida samhället för det sållas även ske bortsållning av de med störningar och dessa kommer som förr hamna på asyler för vanföra
Citera
2019-10-28, 12:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) De kan åka till ett annat land och söka asyl.

2) Det betyder att kvinnor måste skaffa barn med män som de inte vill ha.

3) Avelshannarna kommer inte att vara intresserade av att skaffa barn med fula kvinnor.

Citat:
Jag har ett bättre förslag. Alla tjejer som fyller 15 år blir obligatoriskt gangbangade av 10 män en gång i veckan tills de beter sig som kvinnor.

Så gjorde man förr i tiden, i det gamla stamlivet, då får man vettiga kvinnor som servar män och tillfredsställer män sexuellt och håller sig snygga och fräscha.

Can confirm. Att bli gangbangad har gjort mig till en bättre kvinna. Men jag behöver det regelbundet för att effekterna ska hålla i sig...
Citera
2019-10-28, 12:18
Avslutad
Citat:

Eh nej, i det gamla stamlivet fick alla pojkar när de fyllt 12 i uppgift att slicka 15 äldre kvinnor 1 gång i veckan tills de började bete sig som män. Så fick man vettiga män som servade kvinnor och tillfredställde dem sexuellt och höll sig snygga och fräscha.
Citera
2019-10-28, 12:19
Medlem
Citat:

Du tror att kvinnor i det gamla stamlivet höll sig snygga och fräscha. Vill du ha gammalt stamliv får du ta alla bitar som att de slog ihjäl de med avvikande socialt beteende som autism, psykisk sjukdom, personlighetsstörningar och de fysiska defekter
Citera
2019-10-28, 12:35
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Eh nej, i det gamla stamlivet fick alla pojkar när de fyllt 12 i uppgift att slicka 15 äldre kvinnor 1 gång i veckan tills de började bete sig som män. Så fick man vettiga män som servade kvinnor och tillfredställde dem sexuellt och höll sig snygga och fräscha.

Okey, här har vi en tjej som behöver ordentligt gangbangad för att bli kvitt sina vanföreställningar. Men i ditt fall räcker det nog inte med en gång i veckan..

Tips: Ta ett jobb på en bordell så du blir som folk.

Citat:
Du tror att kvinnor i det gamla stamlivet höll sig snygga och fräscha. Vill du ha gammalt stamliv får du ta alla bitar som att de slog ihjäl de med avvikande socialt beteende som autism, psykisk sjukdom, personlighetsstörningar och de fysiska defekter

Tyvärr, psykiskt störda kvinnor fick leva vidare och skaffa avkomma även om de var psykiskt defekta så länge de var tillräckligt knullbara.

Inte undra på att samhället är fullt av psykiskt störda individer.
Citera
2019-10-28, 12:42
Avslutad
Citat:
Okey, här har vi en tjej som behöver ordentligt gangbangad för att bli kvitt sina vanföreställningar. Men i ditt fall räcker det nog inte med en gång i veckan..

Tips: Ta ett jobb på en bordell så du blir som folk.
Du har verkligen ingen aning om ifall jag gangbangar eller inte. Det finns klubbar för sånt. Du har definitivt slickat för lite fitta för att vara som folk. Och nej, att betala för att göra det räknas inte.
Citat:
Tyvärr, psykiskt störda kvinnor fick leva vidare och skaffa avkomma även om de var psykiskt defekta så länge de var tillräckligt knullbara.

Inte undra på att samhället är fullt av psykiskt störda individer.
Men i det gamla stamlivet som du tycks omhulda hade man inte Kumla att låsa in störda personer som hotade stammens medlemmars säkerhet så man var tvungen att slå ihjäl dem istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in