Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Mitt råd att alla bör sälja alla bitcoins på en gång bygger på fakta. Jag har ingen som helst agenda, politisk eller annan, och äger inte och kommer aldrig att äga bitcoins eller någon av dess konkurrenter.
Själv spekulerar jag på börsen, spekulation är jag inte emot. Om det fanns en tråd "Tesla faller fritt" eller "Tesla stiger brant" eller motsvarande så hade jag troligen gett liknande råd. Jag hade då blivit påhoppad av Tesla-fanatiker. Dock har Tesla faktiskt gjort något för världen, en elbil som fungerar. Bitcoin startade upp som en global e-valuta men är nu ingenting bättre än Leo Vegas.
Hehe. Du tar verkligen hyckleriet till nya nivåer.
Haltande jämförelse. Ingen som som spelar på börsen är fanatisk i förhållande till bolagen, t.ex Tesla. Det är bara siffror upp eller ner, köp eller sälj.
När det kommer till krypto tenderar de fanatiska vara de som starkt avråder andra att befatta sig med det.
Jag tror att de flesta klarar sig utan dina råd. Som sagt, dessa trådar brukar vara en stark köpsignal. Det har varit så varje gång. Hur som, det står varje individ fritt att själv avgöra.
Du svarade aldrig på frågan om du är kommunist förresten.
Edit:vad är det för fakta du pratar om? Sitter du på fakta om framtiden? Har läst lite fler inlägg från dig nu. Din okunskap är roande. Jag trodde du åtminstone var lite påläst med tanke på hur intresserad du verkar vara.