2019-10-26, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du menar varför unga män är tillsammans med femoider istället för att köpa sex? Osäkerhet. Det kräver en del balls för att åka till en bordell och välja ut en tjej. Många män är inte redo förrän de är över 30.

2) Jag tror att män som börjar köpa sex tidigare blir mer självsäkra och tydliga med vad de vill.

Det beror på att de har köpt myten om "en bra civil fru". De tror att de bara hade otur med sin första fru men att de ska lyckas andra eller tredje gången. De förstår inte att alla kvinnor är hemska.

1) Ja självklart är kvinnor glada att slippa sina män. Kvinnor tycker att män är allt från irriterande till creepy att ha omkring sig.

2) Ja det har jag också sett. Även fast kvinnan behandlar mannen dåligt fortsätter han att hunda efter henne. Det beror på att han har köpt den sortens saker som du argumenterar för "om jag bara säger rätt sak då kommer hon att ha sex med mig eller tycka om mig".

Nej det är ingen kvinna som vill ha en man i sitt liv. De kvinnorna vill ha uppmärksamhet för att de är osynliga för män. Eventuellt en cuck som sätter guldkant på deras pension.

Unga kvinnor vill bli bortskämda av Christian Grey. Då duger inte Average Anders.

Jag har redan förklarat att kvinnor älskar män som behandlar dem dåligt. Här är ett exempel om du inte tror mig, https://www.youtube.com/watch?v=Ao0GkYJm-CY "I like pain, I like the one who ain't gonna treat me right"

Jag tycker man måste tro på människans godhet, man kan ju inte anta att kvinnor eller män är onda , man kan anta att några för tillfället är onda och att de behöver reformeras.

Den här kvinnan :

"I like pain."

Har en mental störning som behöver behandlas.

Normalt vill inte folk ha smärta , utan smärta finns eftersom man ska undvika visa saker.

Man ska inte njuta av smärta.

Man kan njuta av konst eller någons närvaro eller sex.

Njuter du av att plåga dig själv ?

Varför skulle inte en man kunna njuta av att ha en fru ?

Varför skulle inte en kvinna kunna njuta av ha en man ?
Citera
2019-10-26, 18:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det är inte som du tror , män uppskattar sina fruar och är hon sur så beror det mycket på mannens oskicklighet , om han hanterar henne bättre behöver hon inte vara speciellt sur.

Jo och även fast de har en erfarenhet av många år av att vara ihop med en kvinna så tvekar inte de flesta män att försöka igen ,målet blir att denna gång försöka att få henne att behålla kärleken till dig tillräckligt så att hon vill ha både sex och vara trevlig.

Jag läste lite kommentarer vad kvinnor i USA tyckte och ofta tycker de att det är skönt att slippa vara gifta och kunde göra vad de ville att de kände sig fria efter skilsmässan. Fast jag tror att de flesta män känner sig fria med en fru även fast de inte kan göra vad de tycker jämnt. De gillar att vara i samma område som sin fru och bara njuter av det.

Fast det finns rätt många äldre kvinnor som uttrycker samma sak , de trivs i att vara i en mans närhet , och de saknar något om det inte finns en man. Man kan se det om man läser horoskopsidor i veckotidningar och många ensamma kvinnor uttrycker en önskan om att träffa en man

Unga kvinnor vet jag inte jag tror att bara 8 % av unga kvinnor i Sverige vill gifta sig. Om de kan känna kärlek till män beror lite på hur sinnesfriska de är , normalt har de en dragning till motsatt kön ,fast mår de dåligt är denna dragning störd.

Så män borde också inrikta sig mot att göra kvinnor sinnesfriska eftersom de då kommer ha större förmåga älska dem.

När jag för ett tag sedan pratade med min mamma om mina föräldrars relation så frågade jag henne hur det var nu när båda var pensionärer och alla barn utflugna. De har fyra barn och har varit gifta i över 30 år.

Hon svarade: det är klart att vi har olika intressen och inte gör saker tillsammans hela tiden. Kärleken övergår till en slags enormt stark och djup kombination av kärlek och att ha sin absoluta trygghet i livet vid sin sida. Det är en stor trygghet för både mig och pappa".

Som kvitto på detta så märkte jag att när mamma var bortrest utan pappa i två veckor i USA, så var han annorlunda än vanligt. Liksom orolig av sig, lite mer stressad än vanligt.

Kontentan är att Babianen snackar ren skit och det vet alla människor som har förmågan att bilda relationer med människor. Relationer som bygger på mer än bara sex.
Citera
2019-10-26, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
När jag för ett tag sedan pratade med min mamma om mina föräldrars relation så frågade jag henne hur det var nu när båda var pensionärer och alla barn utflugna. De har fyra barn och har varit gifta i över 30 år.

Hon svarade: det är klart att vi har olika intressen och inte gör saker tillsammans hela tiden. Kärleken övergår till en slags enormt stark och djup kombination av kärlek och att ha sin absoluta trygghet i livet vid sin sida. Det är en stor trygghet för både mig och pappa".

Som kvitto på detta så märkte jag att när mamma var bortrest utan pappa i två veckor i USA, så var han annorlunda än vanligt. Liksom orolig av sig, lite mer stressad än vanligt.

Kontentan är att Babianen snackar ren skit och det vet alla människor som har förmågan att bilda relationer med människor. Relationer som bygger på mer än bara sex.

Jo så är det !!!
Citera
2019-10-26, 19:20
Medlem
over-unitys avatar
Citat:

Jag vet ingenting om dina föräldrar men utifrån det du berättar så låter det som din farsa är i ett beroendeförhållande till din mamma. Tecknen är tydliga. Orolig och nervös så fort den man "älskar" reser bort.

Jag vet människor som är beroende av någon annan, de döljer sin osäkerhet och rädsla bakom en "kärleksfull" fasad.

Tragiskt.

Likt en hund som är beroende av husse tigger de kärlek.

När beroendet upphör, personen utvecklas, så upphör "kärleken". Sanningen är den att människor är hänsynslösa idioter, ju mer man vet om dem desto mer avskyr man dem och desto skönare är det att slippa dem när den dagen kommer.
Citera
2019-10-26, 20:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Lulz. Det är för att han inte har några alternativ. Presentera honom för en snygg tjej så får du se vad som händer.

2) Jag och min man har fyra barn och har varit tillsammans i 20 år. Om jag skulle hamna över 18% bf skulle han sparka ut mig direkt.

3) Dina föräldrar växte upp på tiden då världen var svart-vit. Det är andra bullar nu.
Citera
2019-10-26, 20:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vilken kulturell norm lever du i?
Finns väl överhuvudtaget ingenting som säger att det är mer ok för en kvinna att vilja skiljas än en man.
Sedan lever en del ihop utan att vara gifta också. Du verkar ha missat att det finns annat i livet än enbart sex. Människor kan ha annan glädje av varandra också förstår du.
Två människor som har flera barn ihop och levt tillsammans i över 20 år kan utveckla en mycket djupare kärlek till varandra än du nånsin kan föreställa dig i din sex och yt-skadade hjärna.

1) Normen är att en kvinna som dumpar sin man är frigjord och feministisk. Medan en man som dumpar sin kvinna är ett svin.

2) Jag och min man har levt tillsammans i 18 år nu. Du kan inte köra den sortens bullshit med en yngre man. Ja det funkar med din farfar, det funkar med en man i övre medelåldern, men försök säga till en yngre man att "vi kan ha andra intressen är sex, så låt oss skippa sexet och göra annat tillsammans instället, vi kan lösa korsord det gjorde min morföräldrar" se hur fort han lämnar dig.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Unga män studerar fram tills de är 25 år och har inga pengar att lägga på sexköp dessutom är universitetsåren den tid då människor har oerhört stor tillgång till nya partners och ägnar sin tid och studier och festande.

1) Jag vet inte hur de får pengarna exakt men jag vet att det finns många unga män som köper sex. Fråga nån av killarna här de vet säkert.

2) Nej. Du kanske tror det men nej. Det händer bara i filmer. Alla på universitetet är incel.

Citat:
Jag tycker man måste tro på människans godhet, man kan ju inte anta att kvinnor eller män är onda , man kan anta att några för tillfället är onda och att de behöver reformeras.

Den här kvinnan :

"I like pain."

Har en mental störning som behöver behandlas.

Normalt vill inte folk ha smärta , utan smärta finns eftersom man ska undvika visa saker.

Man ska inte njuta av smärta.

Man kan njuta av konst eller någons närvaro eller sex.

Njuter du av att plåga dig själv ?

Varför skulle inte en man kunna njuta av att ha en fru ?

Varför skulle inte en kvinna kunna njuta av ha en man ?

1) Hur vet du att den kvinnan inte är normen?

2) Kvinnor är hemska att ha att göra med. Du kan se att kvinnor inte ens står ut med varandra.

3) För att kvinnor gillar inte män. Kvinnor gillar mat, glansiga saker, och att lata sig.
Citera
2019-10-26, 20:33
Medlem
Citat:
1) Lulz. Det är för att han inte har några alternativ. Presentera honom för en snygg tjej så får du se vad som händer.

2) Jag och min man har fyra barn och har varit tillsammans i 20 år. Om jag skulle hamna över 18% bf skulle han sparka ut mig direkt.

3) Dina föräldrar växte upp på tiden då världen var svart-vit. Det är andra bullar nu.
Varifrån ska din man sparka ut dig när det är din mamma som försörjer din man och dig och var tänker sig din man att hans 4 barn ska bo när han sparkar ut dig
Citera
2019-10-26, 20:44
Medlem
Citat:
1) Normen är att en kvinna som dumpar sin man är frigjord och feministisk. Medan en man som dumpar sin kvinna är ett svin.

2) Jag och min man har levt tillsammans i 18 år nu. Du kan inte köra den sortens bullshit med en yngre man. Ja det funkar med din farfar, det funkar med en man i övre medelåldern, men försök säga till en yngre man att "vi kan ha andra intressen är sex, så låt oss skippa sexet och göra annat tillsammans instället, vi kan lösa korsord det gjorde min morföräldrar" se hur fort han lämnar dig.

1) Jag vet inte hur de får pengarna exakt men jag vet att det finns många unga män som köper sex. Fråga nån av killarna här de vet säkert.

2) Nej. Du kanske tror det men nej. Det händer bara i filmer. Alla på universitetet är incel.

2) Kvinnor är hemska att ha att göra med. Du kan se att kvinnor inte ens står ut med varandra.

3) För att kvinnor gillar inte män. Kvinnor gillar mat, glansiga saker, och att lata sig.
Du har uppenbarligen inte vistats i riktig universitetsmiljö gör ingenstans är det så mycket sex som där. Alla på de stora universiteten pluggar inte teknik
Citera
2019-10-26, 20:47
Medlem
Citat:

Gillar du själv kvinnor ?

Gilla din mamma din Pappa ?
Citera
2019-10-26, 20:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Varifrån ska din man sparka ut dig när det är din mamma som försörjer din man och dig och var tänker sig din man att hans 4 barn ska bo när han sparkar ut dig

1) I dunno. Han sa inget om det och jag tänker inte fråga. Det kanske inpirerar honom till att sparka ut mig.

2) Poängen är att min man aldrig skulle tolerera den sortens bullshit och jag tror att många andra män i hans ålder känner likadant. Kommer en femoid och kör med "det finns annat än sex..." då åker hon ut direkt.

Citat:
Du har uppenbarligen inte vistats i riktig universitetsmiljö gör ingenstans är det så mycket sex som där. Alla på de stora universiteten pluggar inte teknik

1) Jag har gått på universitet både i Sverige och UK. Det var ingen som hade sex.

2) I UK läste jag juridik och trots stort överskott på kvinnor var det ingen som hade sex. Några få hade fast partner. Det var ingen som bytte partner under sin universitetstid.

3) Så det är klart att unga män köper sex när tjejer på universiteten vägrar ligga.

Citat:
Gillar du själv kvinnor ?

Gilla din mamma din Pappa ?

1) Nej jag gillar inte kvinnor. Duh.

2) Nope. Min mamma blev cuckad av min pappa många gånger.
Citera
2019-10-26, 20:54
Medlem
Citat:
1) I dunno. Han sa inget om det och jag tänker inte fråga. Det kanske inpirerar honom till att sparka ut mig.

2) Poängen är att min man aldrig skulle tolerera den sortens bullshit och jag tror att många andra män i hans ålder känner likadant. Kommer en femoid och kör med "det finns annat än sex..." då åker hon ut direkt.

1) Jag har gått på universitet både i Sverige och UK. Det var ingen som hade sex.

2) I UK läste jag juridik och trots stort överskott på kvinnor var det ingen som hade sex. Några få hade fast partner. Det var ingen som bytte partner under sin universitetstid.

3) Så det är klart att unga män köper sex när tjejer på universiteten vägrar ligga.

1) Nej jag gillar inte kvinnor. Duh.

2) Nope. Min mamma blev cuckad av min pappa många gånger.
Hur har du hunnit plugga om du är 36 år och har försörjt och passat upp på din man i 18 år och dessutom jobbat som kock
Citera
2019-10-26, 21:06
Medlem
Citat:

Du vet att män som lever ute i verkliga livet träffar på mängder av snygga kvinnor varje dag på sina arbetsplatser, på lunchen eller bara när de rör sig i centrala delar av sin stad, de tom. pratar med en mängd snygga kvinnor ofta precis som kvinnor träffar en mängd attraktiva män dagligdags åtminstone om de arbetar där män bär kostym
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in