Citat:
1) Så kvinnans barn ska försörja henne i 20-30 år? Hur är det vettigt för samhället att produktiva män försörjer oproduktiva kvinnor? Kan man tänka sig att kvinnan får suga lite kuk om hon vill ha mat?
a) Det vettiga är att kvinnan avlivas när hon inte längre är till nytta precis som med andra nytto-djur.
2) Vad bra då kan kvinnor klara sig själva, utan en massa män som förtrycker dem. Konstigt att inga kvinnor åker iväg och startar egna samhällen där de slipper män.
3) Det enda som kvinnor har kunskap om är hur man gnäller, ljuger, och manipulerar.
4) För att kvinnorna är oattraktiva. Män gillar inte kvinnor, de gillar kvinnors utseende.
1) Det kan vara var som helst där män har sett en kompetent kvinna. De gör misstaget att säga "den här kvinnan kan göra x, det betyder att alla kvinnor kan det".
2) Vi kan ta idrott som exempel. Bara för att en kvinna på steroider kan springa 100 meter på x sekunder betyder det inte att Average Annika kan göra det. In fact skulle Annika få en hjärt-attack om hon var tvungen att springa 100 meter.
3) Män förstår inte att kompetenta kvinnor är resultatet av genetik + träning. Precis som djur på cirkus är helt annorlunda från vilda djur.
1) Män gör allt av värde i samhället medan kvinnor klagar och spenderar mäns pengar.
2) När vi får fungerande sex-robotar och artificiella livmödrar är det bye-bye för bio-kvinnor.
3) Det beror på att de begränsar kvinnors sexualitet för att höja värdet på sina kvinnor.
a) Om MENA kvinnor tvingades konkurrera på samma marknad som alla andra kvinnor skulle de försvinna på 2 generationer.
b) I MENA är det sexuell frustration som ligger bakom att de bråkar hela tiden. Du kan notera att sexhandel är förbjudet där. Och de flesta män är för fattiga för att köpa sex av civila MENA kvinnor.
c) Du kan också se att i MENA är kvinnorna inte speciellt intresserade av feminism för att de vet att det skulle tvinga dem att jobba.
4) Om du däremot kedjade fast de någorlunda knullbara kvinnorna på gator och torg och lät vem som helst knulla dem skulle MENA bli en mycket lugnare plats.
a) Eller ännu bättre om vi exporterade alla feminister dit skulle alla bli glada. MENA män skulle få ligga med vita kvinnor, feminister skulle få kuk av patriarkala män, och staten skulle bli av med bråkmakare + tjäna en slant.
a) Det vettiga är att kvinnan avlivas när hon inte längre är till nytta precis som med andra nytto-djur.
2) Vad bra då kan kvinnor klara sig själva, utan en massa män som förtrycker dem. Konstigt att inga kvinnor åker iväg och startar egna samhällen där de slipper män.
3) Det enda som kvinnor har kunskap om är hur man gnäller, ljuger, och manipulerar.
4) För att kvinnorna är oattraktiva. Män gillar inte kvinnor, de gillar kvinnors utseende.
1) Det kan vara var som helst där män har sett en kompetent kvinna. De gör misstaget att säga "den här kvinnan kan göra x, det betyder att alla kvinnor kan det".
2) Vi kan ta idrott som exempel. Bara för att en kvinna på steroider kan springa 100 meter på x sekunder betyder det inte att Average Annika kan göra det. In fact skulle Annika få en hjärt-attack om hon var tvungen att springa 100 meter.
3) Män förstår inte att kompetenta kvinnor är resultatet av genetik + träning. Precis som djur på cirkus är helt annorlunda från vilda djur.
1) Män gör allt av värde i samhället medan kvinnor klagar och spenderar mäns pengar.
2) När vi får fungerande sex-robotar och artificiella livmödrar är det bye-bye för bio-kvinnor.
3) Det beror på att de begränsar kvinnors sexualitet för att höja värdet på sina kvinnor.
a) Om MENA kvinnor tvingades konkurrera på samma marknad som alla andra kvinnor skulle de försvinna på 2 generationer.
b) I MENA är det sexuell frustration som ligger bakom att de bråkar hela tiden. Du kan notera att sexhandel är förbjudet där. Och de flesta män är för fattiga för att köpa sex av civila MENA kvinnor.
c) Du kan också se att i MENA är kvinnorna inte speciellt intresserade av feminism för att de vet att det skulle tvinga dem att jobba.
4) Om du däremot kedjade fast de någorlunda knullbara kvinnorna på gator och torg och lät vem som helst knulla dem skulle MENA bli en mycket lugnare plats.
a) Eller ännu bättre om vi exporterade alla feminister dit skulle alla bli glada. MENA män skulle få ligga med vita kvinnor, feminister skulle få kuk av patriarkala män, och staten skulle bli av med bråkmakare + tjäna en slant.
Babianen du har lite självhat som du borde jobba på.
Vad finns det för skäl att hata kvinnor så mycket som du gör ?