Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Unga män är inte gifta snittåldern för giftermål ligger på drygt 30 år då borde dessutom männen vara medvetna om hur den gamla kvinnan på 30 ser ut
1) Du menar varför unga män är tillsammans med femoider istället för att köpa sex? Osäkerhet. Det kräver en del balls för att åka till en bordell och välja ut en tjej. Många män är inte redo förrän de är över 30.
2) Jag tror att män som börjar köpa sex tidigare blir mer självsäkra och tydliga med vad de vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Jo och även fast de har en erfarenhet av många år av att vara ihop med en kvinna så tvekar inte de flesta män att försöka igen ,målet blir att denna gång försöka att få henne att behålla kärleken till dig tillräckligt så att hon vill ha både sex och vara trevlig.
Det beror på att de har köpt myten om "en bra civil fru". De tror att de bara hade otur med sin första fru men att de ska lyckas andra eller tredje gången. De förstår inte att
alla kvinnor är hemska.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Jag läste lite kommentarer vad kvinnor i USA tyckte och ofta tycker de att det är skönt att slippa vara gifta och kunde göra vad de ville att de kände sig fria efter skilsmässan. Fast jag tror att de flesta män känner sig fria med en fru även fast de inte kan göra vad de tycker jämnt. De gillar att vara i samma område som sin fru och bara njuter av det.
1) Ja självklart är kvinnor glada att slippa sina män. Kvinnor tycker att män är allt från irriterande till creepy att ha omkring sig.
2) Ja det har jag också sett. Även fast kvinnan behandlar mannen dåligt fortsätter han att hunda efter henne. Det beror på att han har köpt den sortens saker som du argumenterar för "om jag bara säger rätt sak då kommer hon att ha sex med mig eller tycka om mig".
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Fast det finns rätt många äldre kvinnor som uttrycker samma sak , de trivs i att vara i en mans närhet , och de saknar något om det inte finns en man. Man kan se det om man läser horoskopsidor i veckotidningar och många ensamma kvinnor uttrycker en önskan om att träffa en man
Nej det är ingen kvinna som vill ha en man i sitt liv. De kvinnorna vill ha
uppmärksamhet för att de är osynliga för män. Eventuellt en cuck som sätter guldkant på deras pension.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Unga kvinnor vet jag inte jag tror att bara 8 % av unga kvinnor i Sverige vill gifta sig. Om de kan känna kärlek till män beror lite på hur sinnesfriska de är , normalt har de en dragning till motsatt kön ,fast mår de dåligt är denna dragning störd.
Unga kvinnor vill bli bortskämda av Christian Grey. Då duger inte Average Anders.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Så män borde också inrikta sig mot att göra kvinnor sinnesfriska eftersom de då kommer ha större förmåga älska dem.
Jag har redan förklarat att kvinnor älskar män som behandlar dem dåligt. Här är ett exempel om du inte tror mig,
https://www.youtube.com/watch?v=Ao0GkYJm-CY "I like pain, I like the one who ain't gonna treat me right"