Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
1. Jo kvinnor och även män tänker att de ska ha söner för att de ska ha en trygg ålderdom , därför så är det ett stort överskott på män i många länder t.ex Indien och Kina.
Ja exakt därför är det positivt för demom deras söner inte hittar partners för då kan de försörja sina föräldrar istället. Speciellt kvinnor tänker så.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
2. Varför de blir fientliga om de går till prostituerade: Därför att de har inte relationer som bygger på kärlek utan det är bara ett utbyte av tjänster. De som gillar kvinnor bäst är de som lever med kvinnor och har en relation. Blir det för många manliga singlar blir det ett mer kvinnofientligt samhälle. Man kan säga att Sverige blir mer och mer kvinnofientligt p.g.a att det blir fler manliga singlar. Skulle vi ha mindre singlar bland männen skulle kvinnor bli bättre behandlade.
1) Det är samma sak med civila relationer. Bara att där får män inte sex. Eller de får sex med en kvinna som är oattraktiv.
2) Det är tvärtom män som inte lever med kvinnor har en fantasi-bild av hur det är. Män som lever med kvinnor det att det är hemskt.
3) Nope. Män som inte lever med kvinnor behöver inte störa sig på kvinnor i sitt privatliv.
4) Om du vill öka kärleken mellan män och kvinnor måste du separera könen. För då kan folk säljas en massa fantasier om det motsatta könet.
a) Kvinnor är objektivt hemska att ha att göra med.
b) Ju mer du exponerar män för kvinnor desto mer kommer män att ogilla kvinnor. Även kvinnor ogillar andra kvinnor.
c) Därför är det män som är singlar som tycker bäst om kvinnor, och män som är gifta som tycker sämst om kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
3. Det är negativt för kvinnor att ta betalt för kärlek eftersom de skapar ingen kärlek hos dem själva ,de kvinnor som gör det mår klart sämre och mycket ofta kan börja missbruka alkohol eller tabletter.
Kärlek flödar åt båda hållen.
1) Kvinnor kan inte ta betalt för kärlek för att kärlek ser olika ut mellan män och kvinnor.
a) Till exempel jag älskar min man så jag försörjer honom, jag har en väldigt smal kropp, jag spenderar mycket energi på att göra honom nöjd, och så vidare.
b) Att bara ha sex med någon har inget med kärlek att göra. Det är som att äta lunch med någon. Kul upplevelse, men whatever.
2) Men kärlek ser olika ut, mkay?
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
4. Jo kvinnor har inte så mycket omdöme om män , de flesta tror nog att ju fler män desto bättre , men det blir inte så eftersom de män som inte får någon kvinna utvecklar oftare problem eller ställer till problem.
Ja och vad säger det om kvinnors kärlek till män att de vill ta hit massor med män för att höja priserna på sina sexuella tjänster?
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
5 Våldtäkter får kvinnor att känna sig rädda och de drar också ner på kärleken till män som grupp , att vi fått mer våldtäkter gör att hela samhället mår sämre inte bara kvinnor utan även män. Av den anledningen kommer vi att få göra mycket strängare straff för att tygla dessa män som våldtar och misshandlar.
1) Nej våldtäkter får kvinnor att känna sig upphetsade och eftertraktade.
2) Nope. Vi kommer att få mildare straff för våldtäkt därför att kvinnor vill ha ett samhälle där män jagar efter dem och försöker våldta dem.
3) Om kvinnor inte ville ha våldtäkter skulle de inte importera hit ett överskott av män från kulturer där våldtäkt är mer legit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
6. MENA är definitivt inte lösningen eftersom de gör samhällen sämre , de inskränker rättigheter för kvinnor och tvingar kvinnor , det blir ett tråkigt samhälle som nästan ingen vill leva i.
Feminismen har tvingat oss till den här lösningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Jag är förundrad över hur Svenskarna kan vara så dumma och rösta fram detta och hur politikerna kan ha blivit så inriktat mot att förstöra ett samhälle.
1) Speciellt unga kvinnor röstar på partier som profilerar sig för invandring och feminism.
2) Hur tror du att det kommer att se ut om 10-20 år?
3) Vill du leva i den kalla versionen av Syrien eller vill du ta ifrån kvinnor rösträtten? Det är de alternativ som finns.