Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Ja exakt därför är det positivt för demom deras söner inte hittar partners för då kan de försörja sina föräldrar istället. Speciellt kvinnor tänker så.
1) Det är samma sak med civila relationer. Bara att där får män inte sex. Eller de får sex med en kvinna som är oattraktiv.
2) Det är tvärtom män som inte lever med kvinnor har en fantasi-bild av hur det är. Män som lever med kvinnor det att det är hemskt.
3) Nope. Män som inte lever med kvinnor behöver inte störa sig på kvinnor i sitt privatliv.
4) Om du vill öka kärleken mellan män och kvinnor måste du separera könen. För då kan folk säljas en massa fantasier om det motsatta könet.
a) Kvinnor är objektivt hemska att ha att göra med.
b) Ju mer du exponerar män för kvinnor desto mer kommer män att ogilla kvinnor. Även kvinnor ogillar andra kvinnor.
c) Därför är det män som är singlar som tycker bäst om kvinnor, och män som är gifta som tycker sämst om kvinnor.
1) Kvinnor kan inte ta betalt för kärlek för att kärlek ser olika ut mellan män och kvinnor.
a) Till exempel jag älskar min man så jag försörjer honom, jag har en väldigt smal kropp, jag spenderar mycket energi på att göra honom nöjd, och så vidare.
b) Att bara ha sex med någon har inget med kärlek att göra. Det är som att äta lunch med någon. Kul upplevelse, men whatever.
2) Men kärlek ser olika ut, mkay?
Ja och vad säger det om kvinnors kärlek till män att de vill ta hit massor med män för att höja priserna på sina sexuella tjänster?
1) Nej våldtäkter får kvinnor att känna sig upphetsade och eftertraktade.
2) Nope. Vi kommer att få mildare straff för våldtäkt därför att kvinnor vill ha ett samhälle där män jagar efter dem och försöker våldta dem.
3) Om kvinnor inte ville ha våldtäkter skulle de inte importera hit ett överskott av män från kulturer där våldtäkt är mer legit.
Feminismen har tvingat oss till den här lösningen.
1) Speciellt unga kvinnor röstar på partier som profilerar sig för invandring och feminism.
2) Hur tror du att det kommer att se ut om 10-20 år?
3) Vill du leva i den kalla versionen av Syrien eller vill du ta ifrån kvinnor rösträtten? Det är de alternativ som finns.
Jo men fakta är enligt vetenskapen att kvinnor blir olycklig vara med män och män blir lyckliga av att vara med kvinnor.
https://uk.style.yahoo.com/expert-says-marriage-makes-men-happier-than-women-092140705.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6 Ly93d3cuZ29vZ2xlLnNlLw&guce_referrer_sig=AQAAAK1hd xysRLRxwepR6DSCN2xrwer3vAMw8TTsLv-6MWN0iHHMmhFYE9nFXitl5DDQYcRAicrYHVyMz8 Dx2-nl3yGR5NyVlQEt1bJFtDnKJ7fv0smvroOSg_eIhFko_FxaDaaz VXTUxv4WtFMVRWC172PrvUvJ9qskPWgMQGUcLy29
“Evidence suggests that marriage is better for men, not just in terms of happiness but also in terms of health,” happiness expert, Professor Paul Dolan, Professor of Behavioural Science at the London School of Economics told Bloomberg.
“There is data to suggest that some women are better off single in terms of health and happiness.”
Kan hitta hundratals liknande berättelser på internet.
Varför är då politiker så dumma att de ser till att det är mycket fler män.
Borde de inte vilja göra så mycket lycka som möjligt och ha åtminstone lika många kvinnor som män i fertil ålder.
Nu gör de så både kvinnor och män blir olyckliga ,tänk vad lätt de skulle kunna göra personer lyckliga.
Men jag är rätt säker på att samma personer som gör dessa artiklar också är för att få hit så många män som möjligt.
De försöker medvetet skapa så mycket olycka hos män som möjligt ,borde inte politiker kunna se detta och tänka lite själv.