2019-10-26, 11:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du tror att alla män är som din man du tror dessutom att män väljer att gifta sig med kvinnor som de inte attraheras av vilket innebär att de flesta män är mycket lågbegåvade.

Män borde förlora sin rösträtt och absolut inte inneha arbeten som kräver mått av intelligens eftersom de uppenbarligen är uppslukade av tankar på sex på bordeller och dessutom väljer att gifta sig med kvinnor som förutom att de är fula inte heller är intresserade av sex.

Varför väljer majoriteten av män att leva i en relation när de kan leva ensamma och åka på bordell verkar sinnessvagt att dela bostad med en kvinna de tycker är ful och som dessutom tvingar på dem barn när de kan njuta av singelliv på bordell för alla sina pengar och inte slösa dem på fredagsmys med barnen och en massa barn utrustning

1) Självklart gifter män sig med kvinnor som de tycker är oattraktiva. De känner att de inte har något annat val. Det är därför som relationen är oönskad av mannen.

2) Sure. Vi kommer leva i typ Somalia inom 2 veckor om det händer.

3) Det beror på cultural lag. Män har inte vant sig vid att de har sexuell frihet.

a) Det var säkert så på 1960 talet också när kvinnor började jobba att många kvinnor var kvar i hemmen för att de inte hade ställt om mentalt till att jobba.

b) Jag har jobbat hårt med att visa min man att han har sexuell frihet och kan njuta av det.
Citera
2019-10-26, 11:45
Medlem
chimichurris avatar
Citat:
Du tror att alla män är som din man du tror dessutom att män väljer att gifta sig med kvinnor som de inte attraheras av vilket innebär att de flesta män är mycket lågbegåvade.

Män borde förlora sin rösträtt och absolut inte inneha arbeten som kräver mått av intelligens eftersom de uppenbarligen är uppslukade av tankar på sex på bordeller och dessutom väljer att gifta sig med kvinnor som förutom att de är fula inte heller är intresserade av sex.

Varför väljer majoriteten av män att leva i en relation när de kan leva ensamma och åka på bordell verkar sinnessvagt att dela bostad med en kvinna de tycker är ful och som dessutom tvingar på dem barn när de kan njuta av singelliv på bordell för alla sina pengar och inte slösa dem på fredagsmys med barnen och en massa barn utrustning

60 procent av männen bor själva i detta land.
Citera
2019-10-26, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chimichurri
Länk till statistik att 60% av männen bor ensamma
Citera
2019-10-26, 12:02
Medlem
chimichurris avatar
Citat:
Länk till statistik att 60% av männen bor ensamma

Världens ensammaste FOLK?

Sverige har flest ensamhushåll i världen. Framtiden pekar mot att ännu fler inte kommer att välja att bilda familj

https://www.kuriren.nu/opinion/varldens-ensammaste-nm4726125.aspx

https://varldensensammastefolk.story.aftonbladet.se/chapter/de-ensamma-mannen/
Citera
2019-10-26, 12:03
Medlem
Citat:
Enligt statistiken uppgår ensamhushållen till 39% där den största andelen finns bland pensionärer som lever ensamma efter att livspartnern avlidit eller hamnat på särskilt boende
Citera
2019-10-26, 12:11
Medlem
chimichurris avatar
Citat:
Enligt statistiken uppgår ensamhushållen till 39% där den största andelen finns bland pensionärer som lever ensamma efter att livspartnern avlidit eller hamnat på särskilt boende

De har räknat fel faktiskt. Men det spelar inte någon roll i helheten. I Sverige bor man ensam och endast New York har samma siffror som Sverige. På begravningen så är det ibland endast prästen som medverkar.
Feminismen måste tryckas tillbaka så att kärnfamiljen blir det viktiga igen. Bordeller behövs ej för vi har så många thaimassage överallt som erbjuder sina tjänster. Sedan kan man köpa sex lagligt i Sverige om man är lite fyndig.
Citera
2019-10-26, 12:15
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja det är möjligt att det fungerar så för vissa, men inte i mitt hem. Dömer inte dig dock. Mest det att Babbsan vill få det till att det är önskvärt att alla män gör det.

Jag tror att sexualförtrycket/sexualbegränsningarna leder till att män kastrerar sig mentalt, de stänger ner den sexuella sidan av sig själva, vilket leder till ett slackerbeteende. Brist på motivation att göra något vettigt förutom att samla mat och leka med leksaker som ett barn.

När jag var 25 år satt jag hemma hos mamma och byggde med lego. Visserligen technic lego med elmotorer men ändå..

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du kan köpa sex i Danmark. Jag har till och med sagt att jag stödjer ditt beslut.

Åh Tack.

Synd bara att det ska behövas. Om kvinnor såg det som sin uppgift att hålla sig smala och fräscha och att hålla männen sexuellt tillfredsställda som tack för att männen tillhandahåller allt materiellt så hade det kanske inte behövts något sexköpande.

Tycker du att det är kvinnors fel att männen måste köpa sex?
Citera
2019-10-26, 12:16
Medlem
Citat:
Världens ensammaste FOLK?

Sverige har flest ensamhushåll i världen. Framtiden pekar mot att ännu fler inte kommer att välja att bilda familj

https://www.kuriren.nu/opinion/varldens-ensammaste-nm4726125.aspx

https://varldensensammastefolk.story.aftonbladet.se/chapter/de-ensamma-mannen/
Inte var det några 60% inte dessutom visar det inte hur många av de som lever i singelhushåll som har en särbo men valt att inte bo tillsammans. Som Babianen säger så vill majoriteten av männen inte leva med fula feta kvinnor eftersom de föredrar att köpa sex och inte ge bort sina pengar på en ful kvinna som köper inredning. Männen som lever ensamma har gjort det val de flesta män vill göra innerst inne leva själva och lägga sina pengar på omväxlande sex med prostituerade de lever alla mans dröm
Citera
2019-10-26, 12:32
Medlem
chimichurris avatar
Citat:
Inte var det några 60% inte dessutom visar det inte hur många av de som lever i singelhushåll som har en särbo men valt att inte bo tillsammans. Som Babianen säger så vill majoriteten av männen inte leva med fula feta kvinnor eftersom de föredrar att köpa sex och inte ge bort sina pengar på en ful kvinna som köper inredning. Männen som lever ensamma har gjort det val de flesta män vill göra innerst inne leva själva och lägga sina pengar på omväxlande sex med prostituerade de lever alla mans dröm

We Going To Pattaya!

Tror fler och fler väljer detta samt att importera sin fru istället
för att försöka träffa en svensk Batikhäxa som flyger kvast till
blåkulla.

Det fanns en tid då Män var män och Kvinnor var kvinnor och en fikus var en helt vanlig växt!
Men saker förändras och jag trodde inte heller att det skulle säljas sex i varje hörne av riket
om du frågat mig för 25 år sedan. Nu säljs det öppet på flera ställen till feministernas förtret..

https://dreamholidayasia.com/destination/thailand-guide/sex-pattaya/

https://www.pattayaunlimited.com/pattaya-sex-tourist/
Citera
2019-10-26, 12:33
Medlem
Citat:
De har räknat fel faktiskt. Men det spelar inte någon roll i helheten. I Sverige bor man ensam och endast New York har samma siffror som Sverige. På begravningen så är det ibland endast prästen som medverkar.
Feminismen måste tryckas tillbaka så att kärnfamiljen blir det viktiga igen. Bordeller behövs ej för vi har så många thaimassage överallt som erbjuder sina tjänster. Sedan kan man köpa sex lagligt i Sverige om man är lite fyndig.
Män vill inte leva i några kärnfamiljer eftersom kvinnor överlag är fula och inte liknar Babianen dessutom vill civila kvinnor sällan ha sex och då är det tämligen onödigt att som man dela bostad med en kvinna, bättre för män att köpa sex av unga tjejer
Citera
2019-10-26, 12:35
Medlem
chimichurris avatar
Citat:
Män vill inte leva i några kärnfamiljer eftersom kvinnor överlag är fula och inte liknar Babianen dessutom vill civila kvinnor sällan ha sex och då är det tämligen onödigt att som man dela bostad med en kvinna, bättre för män att köpa sex av unga tjejer

Priserna är så låga som 200 kr. Sista åren har priserna sjunkit rejält på marknaden.
En otrolig utveckling i ett land där bara köparen är förbjuden.
Citera
2019-10-26, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Jag tror att sexualförtrycket/sexualbegränsningarna leder till att män kastrerar sig mentalt, de stänger ner den sexuella sidan av sig själva, vilket leder till ett slackerbeteende. Brist på motivation att göra något vettigt förutom att samla mat och leka med leksaker som ett barn.

När jag var 25 år satt jag hemma hos mamma och byggde med lego. Visserligen technic lego med elmotorer men ändå..

Åh Tack.

Synd bara att det ska behövas. Om kvinnor såg det som sin uppgift att hålla sig smala och fräscha och att hålla männen sexuellt tillfredsställda som tack för att männen tillhandahåller allt materiellt så hade det kanske inte behövts något sexköpande.

Tycker du att det är kvinnors fel att männen måste köpa sex?
Hur tillför någon som vid 25 år bor hemma och bygger lego som gör att de smala fräscha kvinnor ska välja bort sin vältränade fräscha man som jobbar med jobbet de trivs med och har en egen trevlig bostad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in