2019-10-25, 17:21
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Icke desto mindre var den usel.
Jaha?

Vänta, så ska jag be intresseklubben anteckna.
Citera
2019-10-25, 17:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Jaha?

Vänta, så ska jag be intresseklubben anteckna.
Det är redan nedtecknat i den tryckta skriften ”Världens sämsta ursäkter”.
Citera
2019-10-25, 18:01
Medlem
Hur kommer det sig egentligen att RFSL är emot sexköpslagen??

De vill legalisera prostitution?

Hur hamnade HBTQ på samma sida som flashbacks-konservatismen??
Citera
2019-10-25, 18:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är du som är avundsjuk som tvingas att leva isolerat med din x-box-spelande bebisman som du måste svälta för och underhålla med bordellbesök. Vi andra njuter av våra timmar med våra män och hinner aldrig tröttna på varandra eftersom vi varje dag har mängder att prata om när vi äter vår vällagade middagar. Så här års brukar vi ha det trevligt framför brasan när barnen somnat

1) Uh-huh, jag är säker på att du äter vällagade middagar... själv gillar jag att hålla mig attraktiv för män.

2) Det är han som underhåller mig med bordell-besök.

3) Men du undviker mitt argument: eftersom civila kvinnor måste umgås med sina torskar varje dag börjar de att hata dem.

a) Medan horor upplever mäns bästa sida eftersom de bara behöver umgås en kortare tid, och de flesta män kan vara trevliga i 30-60 minuter.

b) Det betyder att horor har en bättre syn på män än vad civila kvinnor har.

4) Dessutom får horor betalt per gång som de har sex, medan civila får en fast avgift.
Citera
2019-10-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Uh-huh, jag är säker på att du äter vällagade middagar... själv gillar jag att hålla mig attraktiv för män.

2) Det är han som underhåller mig med bordell-besök.

3) Men du undviker mitt argument: eftersom civila kvinnor måste umgås med sina torskar varje dag börjar de att hata dem.

a) Medan horor upplever mäns bästa sida eftersom de bara behöver umgås en kortare tid, och de flesta män kan vara trevliga i 30-60 minuter.

b) Det betyder att horor har en bättre syn på män än vad civila kvinnor har.

4) Dessutom får horor betalt per gång som de har sex, medan civila får en fast avgift.
Civila kvinnor lever med män de trivs att umgås med 3-4 timmar per dag. Prostituerade umgås inte med några män och har
intressanta samtal med någon vuxen om dagarna inte minst för att majoriteten inte talar språket i landet de säljer i och dessutom knappt kan mer engelska än vad ett lågstadiebarn.

Att du får en fast månadspeng av din mamma för att vårda en mansbebis innebär inte att arbetande kvinnor får månadspeng av sina män. De flesta vuxna delar lika på fasta kostnader och behåller överskottet för sina egna kostnader och hobbies
Citera
2019-10-25, 18:45
Medlem
Citat:

1) Kvinnor som kommer hit vill också ha en fantastisk partner, de kommer inte att nöja sig med de män som redan har blivit ratade. Kvinnor vill ha det som andra kvinnor har.

2) Så de kvinnor som kommer hit kommer att rösta för mer feminism och import av ännu fler män.

.

Jo och det visar på något sätt att kvinnor är smartare än män och män förstör för sig själva.

Kvinnor fattar vad de håller på med därför kan en kvinna på 70 år ha en affär med en man i 20-års-åldern. En kvinna i 80 års-åldern få napp på Tinder. Medans 30 % - 40% av alla män i 20- års-åldern kan vara helt utan partner och sex.

Prostitution är inte lösningen utan män måste bli minst lika smarta som kvinnor så att de kan förbättra siffrorna. Det är idiotiskt att män i 20-års-åldern ska behöva betala för sex.

Kvinnor beräknar kollektivt hela tiden så att de ska vara mer eftertraktade medans män inte gör det utan går på massa trams som feministerna producerat.

T.ex hela det Demokratiska partiet verkar ha blivit hjärntvättade av feminister dvs Marxister och de kör på så att mäns situation blir allt sämre , vilket märks i att statistikerna försämras för män , medans de förbättras för kvinnor.
Citera
2019-10-25, 21:08
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

1) Nej inte med viktiga saker obv.
2) Men det finns massor med oviktiga jobb som måste göras och de kan kvinnor göra.
3) Självklart ska kvinnor inte undervisa. Men som sagt finsn det massor med enkla och tråkiga jobb som passar bra för kvinnor.
4) Även många fysiska jobb går bra.
5) Det viktiga är att vi måste få fler män som försörjs av kvinnor.

Inga jobb passar bra för kvinnor, eller kossor. Bättre männen jobbar.

Citat:
2) Nej om en man köper sex kommer kvinnan att känna att mannen kommer att lämna henne och då kommer hon att anstränga sig mer för att få honom att stanna.

Detta är århundradets lögn. ÅRHUNDRADETS LÖGN.
Vem fan tror du vill ha sin man efter att han köpt sex under pågående relation? Han hade åkt ut med huvudet före!
Citera
2019-10-25, 21:09
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Civila kvinnor lever med män de trivs att umgås med 3-4 timmar per dag. Prostituerade umgås inte med några män och har
intressanta samtal med någon vuxen om dagarna inte minst för att majoriteten inte talar språket i landet de säljer i och dessutom knappt kan mer engelska än vad ett lågstadiebarn.

Att du får en fast månadspeng av din mamma för att vårda en mansbebis innebär inte att arbetande kvinnor får månadspeng av sina män. De flesta vuxna delar lika på fasta kostnader och behåller överskottet för sina egna kostnader och hobbies

Jag undrar ibland hur prostituerade ser på män. Vad tror du?
Citera
2019-10-25, 21:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Så du håller med om att civila kvinnor inte vill vara med sina män hela tiden? För vi vet båda två hur mycket kvinnor stör sig på sina män.

2) Horor umgås med varandra.

3) Sluta shama min man för att han är hemma-man Det är inte okay!

4) De flesta vuxna kvinnor kontrollerar runt 80% av det som hushållet spenderar. De spenderar båda sin lön + sin mans lön. Det är hela poängen med att ha en civil relation.
Citera
2019-10-25, 21:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Inga jobb passar bra för kvinnor, eller kossor. Bättre männen jobbar.

Detta är århundradets lögn. ÅRHUNDRADETS LÖGN.
Vem fan tror du vill ha sin man efter att han köpt sex under pågående relation? Han hade åkt ut med huvudet före!

1) Sluta försöka smita undan från att jobba. Tränar vi kvinnor tillräckligt finns det massor med okvalificerade jobb som de kan göra.

2) Lulz. Självklart accepterar kvinnor att deras män köper sex. De har inget annat val. Vart ska du gå om du är över 30 eller har barn?
Citera
2019-10-25, 21:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo och det visar på något sätt att kvinnor är smartare än män och män förstör för sig själva.

Kvinnor fattar vad de håller på med därför kan en kvinna på 70 år ha en affär med en man i 20-års-åldern. En kvinna i 80 års-åldern få napp på Tinder. Medans 30 % - 40% av alla män i 20- års-åldern kan vara helt utan partner och sex.

Prostitution är inte lösningen utan män måste bli minst lika smarta som kvinnor så att de kan förbättra siffrorna. Det är idiotiskt att män i 20-års-åldern ska behöva betala för sex.

Kvinnor beräknar kollektivt hela tiden så att de ska vara mer eftertraktade medans män inte gör det utan går på massa trams som feministerna producerat.

T.ex hela det Demokratiska partiet verkar ha blivit hjärntvättade av feminister dvs Marxister och de kör på så att mäns situation blir allt sämre , vilket märks i att statistikerna försämras för män , medans de förbättras för kvinnor.

1) Nej det visar att män är delusional som har gett kvinnor rättigheter från början.

2) Men kvinnor vill inte ha sex med män.

3) Kvinnor är majoriteten av röstarna. Det finns inget sätt för män att förbättra siffrorna. Det kommer bara att bli värre.

4) Minst 30% av män under 30 är incels. Det beror på att kvinnor inte vill ha sex med män.

a) I verkligheten är sexköp det enda sättet för minst 50% av männen att få sex regelbundet.

5) Det kommer att fortsätta bli sämre för män tills de tar ifrån kvinnor rösträtten.
Citera
2019-10-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag undrar ibland hur prostituerade ser på män. Vad tror du?
Jag tror att de har en ytterst negativ syn på män vilket de uttalar när de lyckats komma i från prostitutionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in