2019-10-24, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Dyrt med 200kr/månad, vad tror du att det kostar med exempelvis Comhem med deras tv-utbud+ Viasat + Cmore med alla sport och filmkanaler? Det kommer kosta dig minst 1500 per månad, med iptv får du alla svenska kanaler inkl Viasat och Cmore + 4-5000 utländska kanaler för ett par hundringar i månaden. Så sluta vara så jävla snål, annars så får du väl vara utan några tv-kanaler.

Exakt... Bara "familjepaketet" hos Canal digital kostar ju 389 kr/mån.

Om man har Nxxxxc Oxx så ha rman ju dessutom alla VOD och serier med svensk text.

Folk blir inte nöjda förrän dom får ALLT gratis. 🤪🤪
2019-10-24, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Någon annan som har problem med Iptv extreme pro? När jag startar verkar det funka men sen nästan omgående går det inte att starta någon kanal eller vod, står bara och laddar utan att det händer något. Den vill ladda ner något varje gång man startar men det ska kunna vara igång i bakgrunden medan man kollar. Aldrig varit problem innan.

Testa din m3u länk i en annan app.

Jag kör själv med IPTV Extreme Pro och den funkar perfekt.

Nu vet jag ju inte vilken leverantör du har men Nxxxxc Oxx som jag kör med funkar.
2019-10-24, 18:16
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Exakt... Bara "familjepaketet" hos Canal digital kostar ju 389 kr/mån.

Om man har Nxxxxc Oxx så ha rman ju dessutom alla VOD och serier med svensk text.

Folk blir inte nöjda förrän dom får ALLT gratis. 🤪🤪
Nä tyvärr, folk är så jävla dumsnåla så dom grinar väl när dom använder toapapper vid toabesöken.
2019-10-24, 18:27
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Nä tyvärr, folk är så jävla dumsnåla så dom grinar väl när dom använder toapapper vid toabesöken.

Sant. Man ska inte snåla.
Men 200kr/mån är väl lite dyrt ändå? Nu har jag betalat för 12 mån men ligger på under 100kr/mån.

Men i det stora hela, man får så himla mycket med en bra leverantör så jag hade inte haft några problem att ge 200kr/mån. Med tanke på utbudet jag ser på hade det annars kostat mig 1500kr/mån. Minst...

Inga PM tack!
2019-10-24, 18:33
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
Men 200kr/mån är väl lite dyrt ändå? Nu har jag betalat för 12 mån men ligger på under 100kr/mån.

Men i det stora hela, man får så himla mycket med en bra leverantör så jag hade inte haft några problem att ge 200kr/mån. Med tanke på utbudet jag ser på de kosta mig 1500kr/mån.

Inga PM tack!
Oavsett om det kostar 50 eller 250 per månad så är det jäkligt billigt med tanke på att man får 4-5000 kanaler samt VOD. Men om man klagar på priset så är kanske IPTV inte är nåt att införskaffa och istället hitta en annan hobby så som fågelskådning som är gratis.
2019-10-24, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells

Men i det stora hela, man får så himla mycket med en bra leverantör så jag hade inte haft några problem att ge 200kr/mån. Med tanke på utbudet jag ser på hade det annars kostat mig 1500kr/mån. Minst...

Inga PM tack!

Ja, att han nämner 200 kr i månaden låter konstigt. Det är ju inte ens ett pris den bästa leverantören av IPTV har.

Han har väl hittat en girig återförsäljare som kört en fuling och höjt priserna själv rejält.
2019-10-24, 19:05
Medlem
Det är väl upp till var och en vilket paket och prisklass man vill ha.

Däremot kan samma paket (kanaler) kosta dubbelt eller trippelt mera hos försäljare A än försäljare B.
Senast redigerad av clubsms 2019-10-24 kl. 19:11.
2019-10-24, 19:31
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Ja, att han nämner 200 kr i månaden låter konstigt. Det är ju inte ens ett pris den bästa leverantören av IPTV har.

Han har väl hittat en girig återförsäljare som kört en fuling och höjt priserna själv rejält.

Citat:
Ursprungligen postat av clubsms
Det är väl upp till var och en vilket paket och prisklass man vill ha.

Däremot kan samma paket (kanaler) kosta dubbelt eller trippelt mera hos försäljare A än försäljare B.
Man kan ju faktiskt kolla runt och jämföra priser och utbud, samt så ska man även kolla recensioner på olika leverantörer.
2019-10-24, 19:51
Medlem
Någon som har epglänk från ”nordiskaettan” eller måste jag kontakta säljaren?
2019-10-24, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twostepahead

Säljaren ska kunna ge dig en.

Det borde du fått när du köpte av han.
2019-10-24, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Hej
Någon som vet varför jag har fler kanaler på iPhone med gse iptv app än när jag kör till tv:n med min androidbox med iptv extreme?
Det är inte så att du använder en nedladdad m3u på boxen. Den uppdaterar inte automatiskt.
2019-10-24, 20:14
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twostepahead
Här hittar du epg-länkar beroende för vilket land du vill lägga till: https://iptv.community/threads/epg.5423/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in