2019-10-24, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaxidus
Någon som vet hur kvalitén på de leverantörer som säljer via aliexpress är? Laggar det mycket eller så?
De säljer många operatörer. Fråga efter trial och kolla kanal listan.

Du hittar även den populära nordiska där för under halva priset jämfört med de svenska försäljarna.
2019-10-24, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clubsms
De säljer många operatörer. Fråga efter trial och kolla kanal listan.

Du hittar även den populära nordiska där för under halva priset jämfört med de svenska försäljarna.
Tackar! Det lät ju mycket intressant!
2019-10-24, 09:52
Medlem
Hej
Någon som vet varför jag har fler kanaler på iPhone med gse iptv app än när jag kör till tv:n med min androidbox med iptv extreme?
2019-10-24, 10:00
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Hej
Någon som vet varför jag har fler kanaler på iPhone med gse iptv app än när jag kör till tv:n med min androidbox med iptv extreme?
IPTV Extreme tar bort sk döda/korrupta kanaler, dvs såna som inte fungerar.
2019-10-24, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
IPTV Extreme tar bort sk döda/korrupta kanaler, dvs såna som inte fungerar.

Ok men då verkar den ta bort såna som fungerar oxå eller så uppdaterar den sig inte på samma sätt som gse appen
För har flera kanaler som ligger under svenska kanallistan som fungerar med gse men som jag inte ser via iptv extreme appen
2019-10-24, 10:08
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ok men då verkar den ta bort såna som fungerar oxå eller så uppdaterar den sig inte på samma sätt som gse appen
För har flera kanaler som ligger under svenska kanallistan som fungerar med gse men som jag inte ser via iptv extreme appen
Låter skumt, hos mig när jag har jämfört så är det bara döda kanaler som IPTV Extreme har rensat bort. Då har jag jämfört med Smart IPTV.
2019-10-24, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Låter skumt, hos mig när jag har jämfört så är det bara döda kanaler som IPTV Extreme har rensat bort. Då har jag jämfört med Smart IPTV.

Hm ja det är skumt. Någon annan som råkat ut för samma sak?
2019-10-24, 10:44
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Hm ja det är skumt. Någon annan som råkat ut för samma sak?
Ingen aning.
2019-10-24, 13:52
Medlem
2 varianter av nya Nvidia Shield.

https://www.youtube.com/watch?v=SfzQl876RVQ
2019-10-24, 16:57
Medlem
Verbal.Kints avatar
Någon annan som har problem med Iptv extreme pro? När jag startar verkar det funka men sen nästan omgående går det inte att starta någon kanal eller vod, står bara och laddar utan att det händer något. Den vill ladda ner något varje gång man startar men det ska kunna vara igång i bakgrunden medan man kollar. Aldrig varit problem innan.
2019-10-24, 17:29
Medlem
Om man har en IP-tv box, kan man då använda en extern länk från typ AliExpress? Tycker det känns lite saftigt med 200kr i månaden när det finns en uppsjö av billigare alternativ.
2019-10-24, 17:39
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekvarting
Om man har en IP-tv box, kan man då använda en extern länk från typ AliExpress? Tycker det känns lite saftigt med 200kr i månaden när det finns en uppsjö av billigare alternativ.
Dyrt med 200kr/månad, vad tror du att det kostar med exempelvis Comhem med deras tv-utbud+ Viasat + Cmore med alla sport och filmkanaler? Det kommer kosta dig minst 1500 per månad, med iptv får du alla svenska kanaler inkl Viasat och Cmore + 4-5000 utländska kanaler för ett par hundringar i månaden. Så sluta vara så jävla snål, annars så får du väl vara utan några tv-kanaler.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in